X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זכה ברוב קולות (71%) מול המועמד גלעד שריר, שקיבל רק 29% מהקולות; מעתה יבחר יו"ר ההתאחדות אחת לשנתיים
▪  ▪  ▪

אסף שגב זכה ברוב קולות בבחירות לתפקיד יו"ר התאחדות הסטודנטים בישראל. הבחירות נערכו במשרדי ההתאחדות בתל-אביב (5.9.04). שגב גבר על גלעד שריר, שהתמודד מולו. שגב גרף 71% מהקולות. שריר קיבל 29% מהקולות.
שגב, בן 26, סטודנט ליחסים בינלאומיים באוניברסיטה העברית בירושלים, שימש עד כה יו"ר אגודת הסטודנטים בירושלים וכן בתפקיד מ"מ יו"ר התאחדות הסטודנטים בישראל.
שגב יחליף בתפקידו את שגיב אסולין, ששימש במשך שנתיים יו"ר התאחדות הסטודנטים. אסולין לא הציג מועמדות לתפקיד, תמך במועמדותו של שגב וסייע לו בבחירתו לתפקיד יו"ר התאחדות הסטודנטים.
בעלי זכות ההצבעה היו יושבי-ראש אגודות הסטודנטים באוניברסיטאות ובמכללות. לכל אגודה מספר מנדטים שונה, בהתאם למספר הסטודנטים אותם היא מייצגת.
בבחירות אלה חל חידוש ומעתה הן יתקיימו יתקיימו אחת לשנתיים. שגב הוא למעשה הראשון שנבחר לקדנציה של שנתיים, שינוי שיאפשר יתר התמקצעות ותכנון ארגוני לטווח ארוך. בבחירות נוטלים חלק כל יושבי הראש של אגודות הסטודנטים במוסדות האקדמיים בארץ, אוניברסיטאות ומכללות, 30 גופים סך הכל.
שגב אמר בתגובה לניצחונו: "אני רוצה להודות לכל מי שסייע ותמך בנצחון הזה, מתוך ההכרה כי ההתאחדות זקוקה למנהיג על-מפלגתי. אנחנו עומדים לפני שנתיים חשובות מלאות עשייה ואתגרים שבמהלכם בכוונתי להנהיג את הסטודנטים בישראל למעורבות והשפעה על סדר היום הציבורי, ופעולה לפתרונן של בעיות חברתיות רבות. כמו כן, אפעל להעלאת מעמדו של הסקטור הסטודנטיאלי, כדי שהחיים של סטודנט בארץ יהיו קלים יותר.
כמועמד על- מפלגתי אני בטוח שאוכל להשלים את יעדי אלה ביתר קלות ללא מחויבות לאינטרס מפלגתי כלשהו, ולסחוף למהלך סטודנטים מכל הקשת הפוליטית."
עוד הוסיף שגב: "אני רואה את ההתאחדות כגוף שיכול להתרחב מעבר לפעילות הרגילה שלו, לתחומי מעורבות חברתית. יש כיום חוסר אמון מוחלט באנשי ציבור וישנה אווירה קשה של שחיתות. אנו זקוקים לשינוי ולא רק במאבק על שכר הלימוד. ביחד עלינו להתוות קו ברור ולא מתפשר להעלאת מעמדו של הסטודנט בארץ ולמעורבותם של סטודנטים בעיצוב סדר היום הציבורי".
אסולין: "אני מאחל הצלחה לשגב. אני סבור שמדובר בבחירה מצויינת".

תאריך:  05/09/2004   |   עודכן:  06/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סוכנות איי.פי.
גורמי ביטחון: העבודות לא החלו עקב הפיגוע בבאר שבע, שרק הביא להאצתן; לדבריהם, התוואי תוכנן לשנת 2005, אולם מאחר שבג"צ מעכב בניית התוואי באזורים אחרים, הוחלט להתחיל בבנייתו כעת
מיכאל דבורין
אילן כהן החליט לקדם מיידית הקמה של מערכת הובלה ימית שתחבר את אסדת הגז של חברת ים תטיס ישירות אל מתקן ההתפלה הממוקם דרומית לאשקלון ונמצא בשלבי הקמה מתקדמים
יואב יצחק
אחד השותפים פוטר לאחר שחשף חשד לאי סדרים; בריטמן מכחיש את החשדות נגדו; רו"ח ליטמן, שחשף: הודחתי ממניעים זרים; רו"ח פרידמן: "אין מקום לפגוע בשלוח"
מיכאל דבורין
אישר בימים אלה שימוש לשרותי תקשורת אלחוטית אזרחית בתחום תדרים הפטור מרישוי, בפס 100 מה"ץ מתוך התחום של 5 גה"ץ, על פי תקנים בינלאומיים מקובלים. זאת בנוסף לתחום 2.4 גה"ץ שנפתח לשימוש הציבור לפני כשנה
אורלי ממן
זהו פרויקט שני של צה"ל בו זוכה החברה; הפרויקט מוערך בכ-15 מיליון שקל למשך שנתיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il