X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך מראה סקר חדש של YANKEE GROUP, חברת הייעוץ והמחקר הבינלאומית, שנערך בנושא תכני בידור בטלפונים הסלולריים; בנוסף עולה מהסקר, כי 29% מהשחקנים הגברים רכשו משחקים לעומת 17% מהנשים המשחקות
▪  ▪  ▪

58% מהמשחקים בטלפון הסלולרי בארצות הברית - נשים, לעומת 42% גברים, כך עולה מסקר חדש של חברת הייעוץ והמחקר הבינלאומית Yankee Group בנושא תכני בידור בטלפונים הסלולריים. עוד עולה מהסקר, כי 29% מהשחקנים הגברים רכשו משחקים לעומת 17% מהנשים המשחקות.
"הסקר שלנו מנוגד לתפישה הסטריאוטיפית כי גברים ובעיקר גברים צעירים הינם הקהל הנלהב ביותר למשחקים הסלולריים" כך אומר מייקל גודמן, אנליסט בכיר ב-Yankee Group בתחום אסטרטגיות מדיה ותקשורת. לדבריו, יתכן כי השוק הגדול ביותר אינו מקבל את תשומת הלב הראויה בזירה שהופכת לתחרותית יותר ויותר. גודמן הוסיף כי חדשות אלו עשויות להיות חשובות ליצרני המשחקים ולספקי תוכן אחרים המעורבים בהשקעות גדולות בעיצוב ושיווק משחקים שקהל היעד שלהם הוא גברים ונערים.
"בזמן שמכשירי סלולר מתפתחים מכלים המייצרים תקשורת, לפלטפורמות בידור, מתרחבת באופן משמעותי התחרות בשוק. לתחרות בין יצרני הסלולר ליצרני מחשבי כף יד מצטרפות יצרניות אלקטרוניקה ומחשבים המכירות היטב את שוק יישומי הבידור והשירותים".
הסקר של Yankee Group בנושא תכני בידור בטלפונים סלולריים בארצות הברית מאפשר לבחון את העדפות הצרכנים לגבי הדרישה לתכני בידור סלולריים. הסקר שם דגש על נושא הצרכנים ומוכנותם לשלם עבור יישומי בידור ושירותים במכשירים הניידים.

תאריך:  06/09/2004   |   עודכן:  06/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
הטיסה מעל 80,000 נוסעים בחודשים יולי-אוגוסט
יפעת גדות
'על ערמונים, טווסים ופתקים משמיים', הרומן העשירי של המחברים, מעלה את סיפור החורבן ותוצאותיו במסגרת המפתיעה של פיקארסקה קומית-פילוסופית
אורלי ממן
הנשיא קצב אירח כנס בנושא מדיניות חברתית-כלכלית; אירח עשרות מבכירי המשק שקראו לממשלה לסגת ממדיניות הקטנת הסקטור הציבורי
ענבל אביב
איגוד חברות הפרסום ואיגוד המפרסמים החליטו לשקול בחיוב את הצטרפותם לוועדת האתיקה של הרשות השנייה, במטרה לנסות ולגבש יחדיו כללי "מותר ואסור" בפרסומות; יו"ר מועצת הכבלים והלווין: כך מידת ההתערבות של הרגולטור תהיה במקרים קיצוניים בלבד
אורלי ממן
"מורכבות הנושא החברתי מחייבת הקמת מטה ע"י הממשלה"; הדרכים בהן צריכה לנקוט הממשלה: צמצום התמריצים להישאר מחוץ למעגל העבודה; הסרת חסמים המונעים כניסה למעגל העבודה; הפעלת תוכניות הכשרה מקצועית, שרות תעסוקה, וייעוץ בבחירת מקצוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il