58% מהמשחקים בטלפון הסלולרי בארצות הברית - נשים, לעומת 42% גברים, כך עולה מסקר חדש של חברת הייעוץ והמחקר הבינלאומית Yankee Group בנושא תכני בידור בטלפונים הסלולריים. עוד עולה מהסקר, כי 29% מהשחקנים הגברים רכשו משחקים לעומת 17% מהנשים המשחקות.
"הסקר שלנו מנוגד לתפישה הסטריאוטיפית כי גברים ובעיקר גברים צעירים הינם הקהל הנלהב ביותר למשחקים הסלולריים" כך אומר מייקל גודמן, אנליסט בכיר ב-Yankee Group בתחום אסטרטגיות מדיה ותקשורת. לדבריו, יתכן כי השוק הגדול ביותר אינו מקבל את תשומת הלב הראויה בזירה שהופכת לתחרותית יותר ויותר. גודמן הוסיף כי חדשות אלו עשויות להיות חשובות ליצרני המשחקים ולספקי תוכן אחרים המעורבים בהשקעות גדולות בעיצוב ושיווק משחקים שקהל היעד שלהם הוא גברים ונערים.
"בזמן שמכשירי סלולר מתפתחים מכלים המייצרים תקשורת, לפלטפורמות בידור, מתרחבת באופן משמעותי התחרות בשוק. לתחרות בין יצרני הסלולר ליצרני מחשבי כף יד מצטרפות יצרניות אלקטרוניקה ומחשבים המכירות היטב את שוק יישומי הבידור והשירותים".
הסקר של Yankee Group בנושא תכני בידור בטלפונים סלולריים בארצות הברית מאפשר לבחון את העדפות הצרכנים לגבי הדרישה לתכני בידור סלולריים. הסקר שם דגש על נושא הצרכנים ומוכנותם לשלם עבור יישומי בידור ושירותים במכשירים הניידים.