X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר מרכז השלטון המקומי, עדי אלדר: "גם במדינות אפלות נותנים מדי פעם לציבור להשמיע את דברו"; אמש דחתה רשות השידור את בקשת מרכז השלטון המקומי לבחינה מחדש של החלטתה בעניין הפסילה
▪  ▪  ▪

מרכז השלטון המקומי יעתור לבג"צ נגד רשות השידור, מנכ"ל רשות השידור ומנהל הרדיו, בעניין פסילת קמפיין הרשויות המקומיות נגד מדיניות משרד האוצר [ראו קישור].
הטענה המרכזית היא, כי מדובר למעשה ב"צנזורה פוליטית".
אמש (ב', 6.9.04), דחתה רשות השידור את בקשת מרכז השלטון המקומי לבחינה מחדש של החלטת הפסילה, בטענה שעל-פי כללי רשות השידור מוגבלת הרשות בשידור פרסומים אינפורמטיביים ועובדות בלבד. לטענתם, מעיון בתמליל התשדירים עולה כי בקמפיין מועלות טענות כנגד הממשלה ולא במידע עובדתי ו/או אינפורמטיבי.
יו"ר מרכז השלטון המקומי, עדי אלדר, כינה את התנהגות רשות השידור וקברניטיה, בהקשר זה כהתנהגות מחפירה, ואמר כי שיקוליה המוזרים מזכירים משטרים אפלים. "גם במדינות אפלות נותנים מדי פעם לציבור להביע את דברו. מהמהלך של הרשות עולה ריח של צנזורה מבית משרד האוצר", אמר אלדר.
בא כוח השלטון המקומי, עו"ד נועה בן אריה, חולקת על הפרשנות המשפטית המקוממת של רשות השידור ואומרת: "תשובת רשות השידור ונימוקיה אינן עולות בקנה אחד עם העובדות ותכני הקמפיין כפי שנשלחו לאישורם ואף אינה עולה בקנה אחד עם נוסח הכללים עליהם נסמכת החלטת הרשות".
בתגובה להודעת מרכז השלטון המקומי, מסר דובר מוסדות רשות השידור, אורן הלמן: "רשות השידור לא פסלה את התשדיר. נוסח התשדיר שהועבר לא תואם את הוראות החוק ולכן מרכז השלטון המקומי נתבקש לתקן את נוסח התשדירים על-מנת שניתן יהיה לשדרם. מאחר ומרכז השלטון המקומי מסרב לשנות את נוסח התשדירים, הנושא יועבר להחלטת ועדת הערר של רשות השידור, אשר תדון בנושא ותחליט".
הקמפיין
הקמפיין, המתוכנן להיות משודר ברשתות ב', ג', קול המוסיקה ורדיו רקע, כולל 10 תשדירים המוקראים מפי ראשי רשויות ומתארים את הפגיעה של מדיניות האוצר ברמת השירותים שהתושב מקבל. ראשי הרשויות המשתתפים הם: עדי אלדר (כרמיאל), צבי צילקר (אשדוד), שלומי לחיאני (בת-ים), יעל גרמן (הרצליה), דניאל וקנין (בית שמש), שלמה בוחבוט (מעלות-תרשיחא), שמואל אבואב (קרית טבעון), שמוליק ריפמן (רמת הנגב), שאוקי חטיב (יפיע) ומרק בסין (בני עייש).
בכל תשדיר מונה ראש הרשות המקומית שירות אחד בו פוגעת מדיניות משרד האוצר וכל התשדירים מסתיימים באמירה: "אדוני שר האוצר, לשפר את כלכלת ישראל - כן!, לפגוע באיכויות החיים של התושבים - לא!".
עדי אלדר: הג'ינגל
"מדבר עדי אלדר ראש עיריית כרמיאל,
ממשלת ישראל החליטה לספק ארוחות חמות לתלמידי ישראל, אך את המימון היא הטילה על הרשויות המקומיות. לצערי, הקטנת התקציב לרשויות מונעת מאיתנו לספק שירות חשוב זה.
קריין: אדוני שר האוצר: לשפר את כלכלת ישראל - כן!
לפגוע באיכויות החיים של התושבים - לא!
מרכז השלטון המקומי בישראל"

תאריך:  07/09/2004   |   עודכן:  07/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
התאחדות הקבלנים חילקה את פרסי ה"אוסקר" של ענף הבנייה לפרויקטים מצטיינים בתחומי המגורים, התשתית ומבני ציבור; את פרס שכונת המגורים האיכותית בישראל, קטף פרויקט מדורגי קריית אונו של החברות אזורים ושיכון ופיתוח
נועם שרביט
ראשי ישיבות ההסדר וקבוצה של רבנים נוספים טוענים: אין להמשיך בשיטה הקיימת כיום המוגדרת כ"מוסר נוצרי", המעדיף את חיי אויבינו על חיינו; שלום עכשיו: הם יהפכו את המדינה לסדום ועמורה; הנשיא קצב: אולי יהא צורך במשאל עם על ההינתקות
גלית יצחק
המכשיר פותח ע"י חוקרים מאוניברסיטת בן-גוריון ו-MIT; השיטה מבוססת על טכניקה שמתבצעת באמצעות מכשיר ידני נייד המשדר גלי אולטרסאונד, באמצעותם עולה כושרו של העור להעביר תרופות לגוף
אורלי ממן
רשות החברות הממשלתיות פרסמה היום פניה לקבלת הצעות לליווי תהליך הפיצול והפרטת בז"ן
אורלי ממן
היצוא גדל בכ-12.9% והמכירות לשוק המקומי בכ-3.4%;5 מפעלי פלסטיקה וגומי שוקלים להעביר פעילות היצור לארה"ב ולאירופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il