X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במערכת הביטחון מתייחסים ברצינות לאיומי החמאס; שר הביטחון עומד להכריז - סגר על השטחים; דובר משרד החוץ האמריקני, על קבוצת הטרור: "אלו הן קבוצות שצריך לחסל"
▪  ▪  ▪

הוכרזה כוננות גבוהה
כוננות גבוהה הוכרזה באזור הדרום, בעקבות חיסול 14 מאנשי החמאס והודעת הארגון, לפיה הוא ינקום ויבצע פיגועים תוך זמן קצר. צה"ל תיגבר את הסריקות בפאתי הרצועה. ישובי גוש קטיף בכוננות ספיגה. פיקוד המשטרה הורה על הגברת העירנות והיערכות מתאימה, כדי לסכל פיגועים.
הלילה החל צה"ל לפעול בעומק רצועת עזה, בניסיון למנוע המשך הירי של מרגמות וטילי סקאד. טנקים נכנסו לבית חאנון. כוחות גדולים מרוכזים סביב חאן יונס [ראו קישור].
במערכת הביטחון נערכים כבר עתה לסגירה הרמטית של השטחים, לקראת ראש השנה שיחול בשבוע הבא (יום ד'). כבכל שנה, נוקטים באמצעי ביטחון מיוחדים. אלא שהפעם, הוקדם מהלך זה: תוך יום-יומיים עומד שר הביטחון, שאול מופז, להכריז על סגר על השטחים, עד אחרי ראש השנה. החשש עתה הוא מפני פיגועי נקמה מצד המוני אנשי חמאס משולהבים, שקיבלו הפעם "אור ירוק" מראש הממשלה הפלשתיני, לבצע פיגועים נגד ישראל. גורמי הביטחון נערכים לסיכול פיגועים גם מצד ארגוני טרור אחרים.
אבו עלא מצדיק פיגוע-תגובה; פאוול מותח ביקורת
ראש הממשלה הפלשתיני, אחמד קריע (אבו עלא), אמר (ג', 7.9.04) בישיבת הקבינט הפלשתיני ברמאללה, כי החמאס צפוי להגיב לתקיפת חיל האוויר אמש בעזה, בה נהרגו 14 פעילים.
אבו עלא הצדיק תגובה אפשרית כזו מצד החמאס באומרו: "ישראל מנסה לחסום כל התקדמות במצב באזור... אף פשע לא עובר בלי עונש, בוודאי תהיה תגובה של ארגון החמאס והתגובה תהיה מוצדקת".
דברי אבו עלא, והתקיפה מצד ישראל, גררו בערב (יום ג') תגובה חריפה מצד מזכיר המדינה האמריקני, קולין פאוול, שיצא נגד "פעולות התגמול הישראליות והפלשתיניות". פעולות כאלה, אמר, אינן פתרון.
פאוול התייחס בין היתר לדבריו של שרון, שהבטיח כי המאבק והחיסולים של אנשי טרור יימשכו, וכי התקיפה בבאר-שבע אינה נקמה או טקטיקה, אלא מדיניות. פאוול ציין, כי על הצדדים לנהוג איפוק ולהימנע מהרג שגורר תגובה וחוזר חלילה.
דובר משרד החוץ האמריקני, ריצ'רד באוצ'ר, היה נחרץ בהרבה. ההערות של אבו עלא "בלתי מקובלות", אמר. באוצ'ר התייחס לפעילי הטרור של החמאס, והדגיש כי "אלו הן קבוצות שצריך לחסל".

תאריך:  07/09/2004   |   עודכן:  08/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
עו"ד אברהם לנדשטיין, שהיה סגן פרקליט מחוז ת"א, דורש ממבקר המדינה לבדוק את תקינות פעילותו של עו"ד שמואל הולנדר, בשל "כשלונו לשמש 'כלב שמירה' של מערכת המינויים הממשלתיים, עליה הוא מופקד מכוח הדין
נועם שרביט
המשרד אף דורג שני בתחום העסקות; משרד 'הרצוג פוקס נאמן' דורג ראשון בתחומי הבנקאות-פיננסים והעסקאות; בין הבולטים גם משרד כספי ושות', נשיץ-ברנדס וא. גורניצקי ושות'; עו"ד אלקס הרטמן הוגדר כאחד משני הליטיגטורים המובילים בישראל
אלונה קורן
מאיימים כי ישקלו מחדש את המשך השקעותיהם באילת ובישראל ויימנעו מלהמליץ בפני המשקיעים הזרים להשקיע בישראל; עוד הם מאיימים לחסום את מעבר טאבה לסיני ואת הכניסה הצפונית לאילת
נועם שרביט
העיקול בסך 36 מיליון ש"ח, שמקורם בהיטלים ומכסים שמוטלים על יבוא סחורות לשטחי הרשות, הוטל במסגרת תביעה של משפחה שכולה; המדינה הסכימה לביטול, בנימוק שהזרמת כספי המיסים לרשות היא חלק ממרקם עדין של יחסים עימה
מירב לוי
הפרויקט יושק ב-12 בספטמבר במעמד שר הביטחון, הרטמכ"ל וחברי כנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il