X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חודשים לאחר שנאמר כי כל רישומי עברו של בוש פורסמו - מפרסם משרד ההגנה מסמכים חדשים הכוללים דוחות על טיסות האימון של הנשיא וציונים שקיבל בשירותו במשמר האווירי
▪  ▪  ▪

חודשים לאחר שמשרד ההגנה האמריקני הודיע, כי כל רישומי עברו של הנשיא ג'ורג' בוש בשירותו במשמר האווירי של ארה"ב, כבר פורסמו - מפרסם כעת משרד ההגנה למעלה מעשרים עמודים ממסמכים הכוללים דוחות על טיסות האימון של בוש ותאריכים מדויקים שלהן. התיקיים, אשר פורסמו בעקבות דרישה על-פי חוק חופש המידע על-ידי סוכנות הידיעות AP מראים כי בוש דורג כבינוני בטיסותיו ב-1969 וכי הוא טס 336 שעות עם המשמר האווירי של טקסס, בעיקר במטוס הקרב -F-102A.
הפנטגון, וגורמים בקמפיין של בוש, טענו במשך חודשים כי כל הרישומים המפרטים את טיוסותיו של בוש כבר פורסמו, אך גורמים במשרד ההגנה הודיעו אמש (ג') כי מצאו עשרות מסמכים חדשים בהם פרטים, כאמור, על יומני הטיסות.
תקופת שירותו של בוש בויאטנם, במשמר האווירי של טקסס, הפך להיות נושא כמעט מחקרי בקמפיין לנשיאות. התומכים של המועמד הדמוקרטי, ג'ון קרי, יוצא צבא בעצמו, ביקרו את הנשיא בוש על שירותו במשמר הלאומי. מבקריו של קרי, מנגד, טוענים כי זה האחרון אמנם עטור מדליות - אך הוא לא עשה מספיק כדי להיות ראוי להן.
בוש כבר חזר ואמר, כי הוא גאה בשירותו במשמר האווירי. בשבוע שעבר אמר דובר הבית הלבן כי הממשל לא ידע על כל רישומים אשר טרם פורסמו, אודות שירותו הצבאי של הנשיא.
המקום ה-22 בכיתה
על-פי הרישומים שזה עתה פורסמו, בוש, סגן משנה במשמר האווירי של טקסס, דורג במקום ה-22 בכיתתו, בה 53 טייסים, כשסיים את אימוני הטיסות שלו בחיל האוויר בג'ורג'יה ב-1969. במשך שלוש השנים שלאחר מכן, צבר בוש 326.4 שעות טיסה ו-9.9 שעות נוספות כטייס משנה, לרוב במטוס הקרב F-102A. מתוך 287 שעות טס בוש במטוס יירוט, כ-77 שעות ב-TF-102A.
הרישומים מראים עוד, כי טיסתו האחרונה של בוש היתה באפריל 1972, מה שמרמז על כך שבוש נעדר משירותו בין החודשים אפריל ואוקטובר באותה השנה. בוש אמר, כי קיבל אישור לבקר באלבמה ב-1972, כדי לסייע בקמפיין של סנאטור רפובליקני. עוד עולה, כי בוש פספס את הבדיקות הרפואיות הנדרשות - מה שגרם לו לאבד את מעמדו כטייס באוגוסט באותה השנה. בקמפיין הבחירות של 2000 נאמר על כך כי הנשיא לא עבר את הבדיקות הרפואיות גם בגלל שה-F102A היה כבר מטוס שעבר זמנו. אך הרישומים מראים, כי יחידתו של בוש בטקסס טסה במטוס זה עד 1974, והשתמשה במטוסים כחלק ממערך ההגנה בתרגיל ב-1972.
רישומים נוספים מצביעים על כמה מהאימונים בהם בוש לא השתתף. יחידתו הצטרפה לפעילות אבטחה בדרום ארה"ב בתחילת אוקטובר 1972, משימה בה בוש לא נכח. השירות היחיד באוקטובר, בו לקח בוש חלק, היה מחוץ לטקסס, ככל הנראה עם יחידה באלבמה עמה התאבמן בספטמבר, אוקטובר ונובמבר, ב-1972.
הרישומים מראים עוד, כי בוש קיבל ציון של 88 נקודות כאיש צוות ו-100 בטיסה ללא ציוד ניווט, עם מערכת T-38. ניקוד נוסף נע בין 90 בתכנון טיסות ל-98 בתעופה.

תאריך:  08/09/2004   |   עודכן:  08/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
זוהי הסערה החזקה ביותר שפגעה בקריביים ב-10 השנים האחרונות, והיא גרמה לנזק גם לבתים בברבדוס, סט. לושיה וסט. וינסנט, ימים מספר לאחר ההשתוללות של הוריקן פרנסיס; בוונצואלה מתכוננים
הדר פרבר
מחווה לקולנוע הישראלי, "ארץ נהדרת" בפריים טיים ועוד
יפעת גדות
אחד החוטפים, במדי צבא ובמסיכה, נראה כשהוא מתקין חומרי נפץ סמוך לבני הערובה המבוהלים; ילד מרים ידיו בבהלה; רשת הטלוויזיה NTV מציגה עדות נדירה מהאירוע המזוויע, שצולם על-ידי החוטפים
יפעת גדות
הפיצוץ אירע ליד מחסום בקה אל-גרבייה; אין נפגעים לצה"ל; 4 טילי קסאם נורו לעבר הנגב המערבי; צה"ל ריכז כוחות גדולים סמוך לחאן יונס; שני חיילי צה"ל נפצעו במהלך מעצר פעיל חמאס
אלונה קורן
המדובר בפרויקט לחידוש השכונות הוותיקות של העיר; עסקות פינוי-בינוי נערכות על פי רוב באזורים הבנויים באיכות בנייה נמוכה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il