X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קשה להאמין אבל יש תאריך סופי - 2.11.04 - בשעה 13:00 בצהריים צפוייה לצאת טיסה מסחרית ראשונה מהטרמינל החדש בנמל התעופה בן גוריון; לתאריך התחייבו אמש מנהל רשות שדות התעופה ושר התחבורה בערב "תודה" לעובדי הרשות
▪  ▪  ▪

קשה להאמין אבל יש תאריך סופי - 2.11.04 - בשעה 13:00 בצהריים צפוייה לצאת טיסה מסחרית ראשונה מהטרמינל החדש בנמל התעופה בן גוריון, הרי הוא - נתב"ג 2000.
התחייבות זאת נשמעה אתמול בקול בטוח וללא היסוס מפי מנהל רשות שדות התעופה גבי אופיר, ואחריו גם שר התחבורה, מאיר שטרית. כל זאת באירוע מושקע בנוכחות כ-5,000 אורחים של רשות שדות התעופה.
הרבה נאמר ונכתב על מועד פתיחת הטרמינל החדש, הרבה דחיות של התאריך המקורי על שמו נקרא הטרמינל (נתב"ג 2000), הרבה הוצאות כספיות שנבעו מהאיחור החוזר ונשנה בלוח הזמנים, אבל הנה עכשיו נראה שזה באמת הולך לקרות.
האירוע נקרא "אירוע תודה" ומטרתו הרשמית היתה לומר תודה לכל מי שעסק במלאכה והביא להשלמת הבנייה של הטרמינל החדש והרשו לי לומר היפייפה. מטרתו המשנית של האירוע היתה - חגיגת ה'רגע לפני' - רגע לפני שפותחים את הטרמינל לטיסות ונוסעים.
האירוע היה ברמה בינלאומית, הרבה כסף הושקע בו והמון תכנון - קשה להאמין שכל התכנון וההרמה שלו ארכו רק שלושה שבועות.
האירוע נפתח בקבלת פנים חגיגית באולם שיהיה מרכז קניות גדול לנוסעים ומלוויהם, מרכז בו המחירים אינם מוזלים וכל אחד רשאי להכנס אליו. שתייה וכיבוד קל הוצעו לאורחים ואף צוות ליצנים אשר שעשע את קהל הנוכחים. משם יצאו סיורים מודרכים ברחבי הטרמינל החדש. כל הנוכחים נעצרו להתפעל מה"רוטנדה" - אזור הדיוטי פרי הבנוי תחת כיפה גדולה ובמרכזו מזרקה מרשימה.
משם הובלו האורחים בשרוול מטוס (בטרמינל החדש יובלו הנוסעים אל המטוס בשרוולים כמו שנהוג בחו"ל, ע.א) אל השטח האווירי, שם מוקמה ארוחת הערב על שטח נרחב, שהיה מלא גם בשולחנות ישיבה, קוראי עתידות, ציירי קריקטורות, צלמים ועוד.
לאחר ארוחת הערב נקראו כל האורחים, כאמור, כ-5,000 איש, לאמפי תאטרון שנבנה במיוחד עבור האירוע בשטח האווירי. באמפי החל מופע המרכזי של הערב, שנפתח בשירתה של שרל'ה שרון, אשר הטביעה את הביטוי המוצלח, לדעתי - "תנו כפיים נתב"ג 2000".
את הטקס הנחה נפתלי בן סימון, כתב הערוץ הראשון, אשר סיפר שכשהסתובב בין הקהל הדבר המשותף העיקרי ששמע אצל כולם זה המשפט: "זהו שדה התעופה הכי יפה שראיתי בעולם".
בן סימון הזמין לבמה את מנכ"ל רשות שדות התעופה, גבי אופיר. "הערב הזה הוא רק שלכם העובדים, זהו ערב חג עבורינו", אמר אופיר והוסיף, "הערב הזה תוכנן ונעשה פה אצלינו בבית - בו אנו גאים ולא בשום מקום אחר מנקר עיניים. אני כל כך גאה על עובדי הרשות על פועלכם.. כי בלעדיכם מדינת ישראל לא תוכל לקשר אותנו לעולם החיצון..."
"אני שמח לבשר כי ביום 2.11.04, בעזרת השם, ייצא מטוס ראשון מטרמינל זה... ונוכיח לתפוצות העולם שגם אנחנו יודעים...".
מייד לאחריו הוזמן לבמה ח"כ ויו"ר הסתדרות העובדים, עמיר פרץ, שהתייחס לזמן הממושך שארך עד לפתיחת הטרמינל החדש ואמר: "גבי אופיר, לפני שנה אמרת לי שהתוך שנה אתה פותח את הטרמינל - חשבתי שחטפת שיגעון גדלות, אבל כנראה שהצבת לך מטרה... אני גאה בכך שיש לנו ציבור עובדים שיודע בדיוק מה הוא רוצה, שמגבה אחד את השני ושמתפרנס בכבוד...".
פרץ התייחס למרמור בקרב עובדי הרשות על סעיף "עידוד צמיחה" שיורד ממשכורתם, והבטיח כי ביוני הבא יהנו כולם מהקרבה זו. פרץ אף הביע את תמיכתו ביו"ר ועד העובדים של רשות שדות התעופה, פנחס עידן, והכריז: "זהו עידן חדש לישראל".
בין הנאומים ואחריהם הוצגו קטעי קישור מרהיבים - החל מזמרת ששרה את "אי שם מעבר לקשת" ממגדל התיאום הגבוה, ושאותה ליוותה מקהלת ילדים מיישובי האזור, דרך סרטי תדמית על הרשות, שיר שהכינה להקת עובדי הרשות, זיקוקים, תאורת לייזרים מדהימה על המגדלים ועל מטוס שהוצב לקישוט באזור הטקס.
לאחר הנאומים, עלו לבמה זה אחר זה ישראל קטורזה, שלומי שבת, ואז, קצת לפני 23:00 בלילה הגיע שר התחבורה, מאיר שטרית, עם רעייתו. השר התנצל על ההגעה המאוחרת אבל ציין כי חשוב היה לו להגיע לאירוע שכזה. "תודה על המאמצים שעשיתם במהלך הקיץ", פתח השר ואמר, "אני מאחל שבעתיד יהיה לכם מאמץ אף גדול יותר - שיבואו יותר תיירים". השר אף הוא התייחס לתאריך פתיחת הטרמינל - 2.11.04.
"זהו אחד השדות היפים בעולם, אתם יכולים להיות גאים בתוצאה גם אם לקח יותר זמן מהמתוכנן... אני רוצה להודות על כך שמאז כניסתי לתפקיד לפני כחודשיים יחסי העבודה נרגעו וכולנו עובדים יחד ואני מאמין שזה יביא ברכה לכולם".
"בעוד שלוש שנים מהיום, אנחנו נעמוד כולנו יחד שוב כשנעביר את שדה התעופה באילת לתמנע - ואני מקוה שנוכל כולנו לחגוג כך גם אז".
לאחר דברי השר עלה לבמה המופע המרכזי של הערב - להקת כוורת, עם דני סנדרסון, אלון אלוארצ'יק, אפרים שמיר, גידי גוב ואליהם הצטרפה מזי כהן - שיחד נתנו שעה של הופעה מעולה לכל הדיעות.
את הערב חתמה מסיבת ריקודים בליווי בר אקטיבי והרבה אלכוהול שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה.
לסיכום הערב - רמה בינלאומית של אירוע, ורמה בינלאומית של נמל תעופה - יישר כוח רשות שדות התעופה.

תאריך:  08/09/2004   |   עודכן:  08/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
מתחברת לאסטרטגיה של סמסונג העולמית הנמנית על נותני החסות הראשיים של מצעדי האהבה בעולם
מירב לוי
לבתי הספר היסודיים הוקצו השנה 6 שעות שמירה ולבתי הספר התיכוניים - 7 שעות; אלדר מוסיף: האם מתקבלת על דעתך העובדה שהחל מהשעה 13:00, יופקר ביטחונם של התלמידים?"
אורלי ממן
החברה אמורה לצאת בהנפקה ראשונה בנאסד"ק בקרוב; מתכוונת לגייס כ-120 מיליון דולר
הדר פרבר
במקום השני: השקת הלוגו של פלאפון ובשלישי יש פרה במקרר
הדר פרבר
ערוץ 33 מסכם את השנה בשידור מיוחד בראש השנה ב"סינמה 3"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il