X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בראש המשלחת הכוללת נציגים מתחומי היי-טק, ציוד רפואי, ביטחון תשתיות וצריכה יעמוד יו"ר לשכת המסחר ישראל-אוסטרליה; היקף המסחר בין אוסטרליה ניו זילנד ואוקייאנייה כ-500 מיליון דולר בשנת 2003; היקף היצוא הישראלי לאוסטרליה בשנת 2002 - 268 מיליון דולר
▪  ▪  ▪

משלחת של אנשי תעשיה ועסקים מישראל בתחומי היי-טק, ביו-טכנולוגיה, ציוד רפואה, ביטחון, תשתיות, מוצרי צריכה ואגרו-טכנולוגיה, צפויה לצאת באוקטובר למפגש עם גורמים בכירים בתעשיה ובממשל האוסטרלי. זאת ביוזמת לשכת המסחר ישראל-אוסטרליה, ארגון פרטי ללא מטרות רווח, הממונה על עידוד קשרי הסחר בין המדינות.
בשנים האחרונות חלה עלייה מודרגת בהיקף העסקים והדבר ניכר הן בהיקף הסחר, והן בפעילות הייצוגית באוסטרליה ובישראל. פול ישראל, מנכ"ל לשכת המסחר, אומר כי נכון להיום ליותר מ-50 חברות ישראליות יש ייצוג ברחבי אוסטרליה בתחומי תעשיה מגוונים החל מחקלאות, כדוגמת "נטפים" ועבור דרך היי-טק כדוגמת רד תקשורת ועוד. לדבריו, היקף הקשרים המסחריים הביליטריים בין המדינות מוערך בכ-500 מיליון דולר בשנה, וכי נתון זה נמצא במגמת עליה.
מטרת הביקור היא בחינת הזדמנויות עסקיות ואפשרויות שתופי פעולה בין גורמים משתי המדינות וכן העמקת יחסים מסחריים עם חברות במשק האוסטרלי. לשכת המסחר תבנה עבור כל חבר במשלחת תוכנית אישית המבוססת על הצרכים המסחריים שהוא מייצג. בנוסף לפגישות הכלליות ישתתפו החברים במשלחת בקבלות פנים ואירועים.
הלשכה כמו כן תארגן עבור המשתתפים ביקורים במקומות נוספים באוסטרליה ובניו-זילנד בהתאם לצורך והעניין. תכנון המפגשים נעשה בשיתוף עם לשכות מקבילות באוסטרליה ובניו-זילנד והקהילה העסקית, עימם נמצאת הלשכה בקשר הדוק. מלשכת המסחר נמסר, כי ישנה עדיין אפשרות לחברות ישראליות להצטרף למשלחת הנוכחית לאוסטרליה.
למרות האוכלוסיה הקטנה שלה, 20 מיליון תושבים, כלכלת אוסטרליה נחשבת לרביעית בגודלה באזור אסיה פסיפיק ולמספר 14 בעולם. עם תל"ג של 410 מיליארד דולר וצמיחה של כ-4% בשנת 2002. התוצר הלאומי הגולמי לנפש באוסטרליה הוא מן הגבוהים באסיה ומגיע לערך של 28,520 דולר אמריקני לנפש המסתכמים ב-570 מיליארד דולרים. קרן המטבע העולמית צופה כי התוצר הלאומי הגולמי לנפש באוסטרליה יגדל במהלך שנת 2004 בצורה מרשימה בכ-4.6%.
שוק ההיי-טק האוסטרלי נמצא במקום העשירי בעולם, אבל במקום השלישי בעולם ביחס לחלקו בתוצר הלאומי הגולמי. אוסטרליה נמצאת במקום השלישי בשוק ההיי-טק באסיה, אחרי יפן וסין.

תאריך:  08/09/2004   |   עודכן:  08/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
האוצר מעביר לרשויות מדי חודש את החלק היחסי ממענקי האיזון המגיעים להן
אלונה קורן
מטרת ההמלצות בדוח היא להביא להפחתת הריכוזיות בשוק ההון ולצמצם את ניגודי העניינים המובנים בפעילותם של המתווכים הפיננסיים
נועם שרביט
השופטים הורו למדינה להציג בתוך חצי שנה הודעה על התקדמות הליכים לקידום החקיקה שתחליף את חקיקת החירום מכוח ההכרזה; בייניש: לא הצגתם בדל של חידוש; ביטול ההכרזה ישפיע על צווי ריתוק ומעצר מינהלי לישראלים
אורלי ממן
צופים אינפלציה שנתית של 2.5% - בתחום היעד הממשלתי
רנית נחום-הלוי
הוועדה קוראת להקים ועדת חקירה בנושא אלימות השוטרים וליזום תיקונים בחוק שימנעו חקירת שוטרים על-ידי חבריהם; יו"ר הוועדה: יש להדיח שוטרים שהורשעו, להורידם בדרגה ולהפסיק את הנוהג של עדויות שקר, בידוי ראיות וחיפוי הדדי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il