X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גל של ביטולים צפוי להגיע בעקבות אזהרת המטה ללוחמה בטרור בדבר סכנה ממשית לפגיעה ביעדי תיירות במצרים ובסיני בפרט; יצאנו לבדוק מהי המדיניות של כמה מחברות התיירות המבוקשות במקרה של ביטול החופשה
▪  ▪  ▪

עשרות אלפי ישראלים יאלצו לשנות את תוכניות הבילוי שלהם בחגים הקרובים, בעקבות הודעת המטה ללוחמה בטרור שהתפרסמה אתמול, ובה אזהרה חמורה למטיילים לאזור סיני בדבר אפשרות קונקרטית שגורמי טרור ינסו לפגוע ביעדי תיירות במצרים, בדגש על סיני [ראו קישור].
לאור זאת, יצאנו לבדוק את מדיניות הביטולים של כמה מחברות התיירות הגדולות בארץ, ומה החלופות שמוצעות לתייר במקרה של ביטול החופשה:
דיזנהויז:
מחברת דיזנהויז נמסר, כי "בכל הקשור להזמנות לחג, חלים דמי ביטול על הלקוח. אולם, הכוונה היא למזער את הנזק וליצור פתרון כך שלא כל דמי הביטול יחולו על הלקוח. אנו עובדים מול הספקים, ומנסים להגיע להבנה מול הספק. המטרה היא לנסות לעזור ללקוח כדי שימצא אלטרנטיבה אחרת. יש לציין, כי קיימים פערי מחירים משמעותיים בין נופש בסיני לנופש בארץ. לכן, הלקוח יצטרך לשלם תוספת במקרה של נופש ביעד אחר. נבחנת גם האפשרות לנסות ולהזיז את החופשה קדימה למועד מאוחר יותר.
לדברי טובה, מנהלת השיווק בדיזנהויז, היעדים המבוקשים בחו"ל לתקופת ראש השנה והחגים היו היעדים הקרובים: איי יוון, טורקיה, קרואטיה, פראג בודפשט. בארץ - בתי המלונות גם בדרום וגם בצפון נמצאים בתפוסה מלאה.
הדקה ה-90:
דודו, סמנכ"ל שיווק בחברת הדקה ה-90: "אנו פועלים על-פי נוהל אחיד, בו הלקוח יחויב לשלם את דמי עלות הלילה הראשון בהתאם לרמת בית המלון שהזמין. מעבר ל-48 שעות, בית המלון יכול לחייב את הלקוח בדמי ביטול מלאים. אנו מנסים שלא לצאת בנזק מול בתי המלון. לדבריו של דודו, הגיעו אל החברה מאות הזמנות לנופש בסיני לקראת החגים. עד כה הגיעו כ-20 בקשות לביטולים.
דודו ציין, כי לקראת תקופת החגים 60% מההזמנות היו לבתי מלון באילת, 30% לנופש באזור הצפון ו-10% לנופש בירושלים ובתל אביב. היעדים המבוקשים לנופש בחו"ל הם: טורקיה, קרואטיה, פריס ויעדים ברחבי אירופה.
חברת צבר תיירות ונופש:
מחברת צבר תיירות ונופש נמסר, כי אחוז הביטולים לנופש בסיני עומד עתה על כ-5%. לקוחות שבוחרים לבטל את הנופש בסיני בהתראה קצרה, יחויבו לשלם דמי ביטול של לילה לפי חיוב בית המלון, עד לחיוב החופשה המלאה, זאת בהתאם למועד הביטול.
לקוחות המבטלים את החופשה בסיני בטווח של עד שבועיים וממירים את יעד הנופש, למקום אחר, ההמרה - לא תחוייב בתשלום. לקוח אשר מבטל את החופשה ללא המרה ליעד אחד יחויב בדמי ביטול של 100 ש"ח. לקוחות שהזמינו נופש בסיני בזמן חופשת סוכות, יוכלו למצוא מקומות באילת. בעת זו התפוסה בעיר עדיין אינה מלאה.
חברת נופר נופש וטיולים:
עופרה, מנהלת החברה: "אנו מנסים ללכת לקראת הלקוח, אך הכל נקבע על-פי מדיניות בית המלון. ברוב המקרים מדובר בחיוב של הלילה הראשון. המלונות מעוניינים שיגיעו אליהם תיירים אשר רוצים להגיע ולא מתוך הכרח. מנהלי בתי המלון לא מבינים מה קורה אצלנו בארץ, שם הכל רגוע ושליו, וולא ברור על מה ההיסטריה בארץ". עופרה הוסיפה, כי אין כמעט ביטולים של נופשים. "בשעות הבוקר היו טלפונים, אנשים התעניינו לגבי אפשרות של ביטול, אולם בשעות האחרונות מסתמנת מגמה של רגיעה ואף חידוש ההזמנות".

תאריך:  09/09/2004   |   עודכן:  09/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
לפי שווי חברה של מיליארד ש"ח; המכרז המוסדי צפוי ביום ב' הבא
מחלקה ראשונה
חיילי גולני וגבעתי נכנסו לעומק של כ-600 מטרים לתוך השטח הבנוי ובמקום מתנהלים חילופי אש; חייל נפצע קל מרסיסים כשירי התבצע לעבר נווה דקלים; חייל נוסף נפצע קל מאוד כשפלשתיני ניסה לדוקרו
אורלי ממן
"ישיר ג'מבו" היא אג"ח שקלי, המהווה מעין פיקדון יומי סחיר הניתן להמרה יומית, ונושא ריבית משתנה
הדר פרבר
בין ההרוגים ככל הנראה 4 ילדים; תושבי המקום ועדי ראייה אמרו כי מדובר בבתיהן של שלוש משפחות
מיכאל דבורין
זאת שעות ספורות לאחר שהרוסים הציעו פרס של 10 מיליון דולר למי יגלה היכן נמצאים מנהיגי הטרוריסטים הצ'צ'נים בסאייב ומאסחדוב; בהודעת הבדלנים הצ'צ'נים נאמר כי כל ארגון, מדינה או אדם שיצליחו לחסל את נשיא רוסיה יקבל מהם פרס בסך של 20 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il