X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האישה תובעת את חברת "תמר" שיווק מוצרי בריאות טבעיים בע"מ, היבואנית והמשווקת של בקבוק הגומי וכן את סופר סנטר יקנעם, שם הוא נרכש; טוענת: בשל התאונה חלה הידרדרות במצבי הנפשי, מה שהביא לגירושיי מבעלי
▪  ▪  ▪

אישה שנכוותה באורח קשה מבקיעת בקבוק גומי ובו מים חמים שהיה צמוד לגופה, ואף התגרשה בעקבות פציעתה מבעלה, הגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה תביעת נזיקין נגד היבואנית והמשווקת את הבקבוק, חברת "תמר" שיווק מוצרי בריאות טבעיים בע"מ ונגד המרכול בו הוא נרכש.
בכתב התביעה טוענת האישה, באמצעות עורכת הדין גלית צור מחיפה, כי בפברואר 2002 היא רכשה בקבוק מים חמים מגומי ב"סופר סנטר" ביקנעם, ולאחר שימוש סביר בבקבוק במשך כחודשיים, זה התבקע וכתוצאה מכך נגרמו לה כאמור כוויות קשות והיא אושפזה במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים רמב"ם בחיפה, עם כוויות בדרגה שנייה בחזה, בבטן, בירך ימין ובזרוע ימין.
"לא יכולה ללבוש בגדים צמודים"
בתביעה נטען, כי "בכל התקופה הנידונה, סבלה התובעת מכאבים עזים, נטלה משככי כאבים, עברה סבל גופני ונפשי והשתמשה בתרופות לטיפול בכוויות כמעט באופן יום יומי, כפי שנדרשה לעשות כן על-ידי הרופאים והשתמשה במשחות יקרות שרובן אינן כלולות בסל הבריאות. בנוסף, הוטלה על התובעת מגבלה של הימנעות מכל חשיפה לשמש למשך שנה לפחות".
עוד נטען בכתב התביעה, כי "התובעת, שהיתה קודם לאירוע בחורה צעירה, נאה אנרגטית ומלאת שמחת חיים, נאלצה להתמודד עקב האירוע עם פצעים מזעזעים, כאבים, אי נוחות ובנוסף עם המראה הקשה של הכוויות על גופה, ללא יכולת ללבוש בגדים צמודים ואופנתיים ותסכול יום יומי ממראה גופה".
ירידה במצב הנפשי שהביאה לגירושין
עו"ד צור כותבת עוד בתביעה, כי "עקב כך, חלה ירידה דרסטית במצבה הנפשי של התובעת שלווה ומלווה עדיין בקשיי שינה, קשיי תפקוד, רוגז וכעסים תמידיים על הסובבים אותה". כתוצאה מכך, "התובעת הפכה לשבר כלי, לבחורה מבויישת ומסוגרת, שבסופו של דבר גם התגרשה מבעלה לאור התנהגותה ותפקודה הלקוי של התובעת כאישה ורעיה, אשר גרם להידרדרות היחסים ביניהם עד לפרידה".
התובעת טוענת, כי התאונה נגרמה בשל רשלנותן הבלעדית של הנתבעות וחוסר זהירותן, אדישותן או אי תשומת ליבן שלהן או של עובדיהן ועוד במעשים ובמחדלים שונים, ובין היתר משום שלא ניתנו הוראות ברורות לגבי שטח שחרור האוויר למניעת לחצים, לא נכתב כי יש לבדוק את שלמות הבקבוק לפני מילוי חוזר, לא הזהירו מפני קירבה לחום ושומנים, לא צויין תוקף השימוש בבקבוק ועוד.
אחריות מוחלטת מכוח חוק האחריות למוצרים פגומים
עו"ד צור טוענת, כי קיימת עילה כנגד הנתבעות גם על-פי חוק האחריות למוצרים פגומים, המטיל אחריות מוחלטת על יצרן של מוצר, בכל הנוגע לנזקי גוף. לטענתה, אין ספק כי הבקבוק הינו מוצר פגום מחמת הליקוי בו, שגרם לנזקי גוף.
כתוצאה מהתאונה, נטען עוד, נגרמו וייגרמו לתובעת נזקים והפסדים רבים ובהם הפסד השתכרות וכושר השתכרות לעתיד, הפסד פנסיה ותנאים סוציאליים, הוצאות רפואיות, נסיעה ונלווה לעתיד, עזרת צד ג' ולעתיד וכאב וסבל.
טרם הוגש כתב הגנה.
ת.א. 558/04 פלונית נ' "תמר" שיווק מוצרי בריאות טבעיים בע"מ

תאריך:  09/09/2004   |   עודכן:  10/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
היועמ"ש קיים דיון ראשון באפשרות למחוק את אישום השוחד לראש הממשלה; חלק מהפרקליטים שהשתתפו אמרו: הקביעות העובדתיות של מזוז בהחלטה על סגירת התיק נגד שרון, תקשה על ניהול האישום
נועם שרביט
כך נקבע בתום דיון שערך היועמ"ש, בהשתתפות גורמים שונים; צוות היגוי בינמשרדי יקבע את אופן ותוכן הליכי השימוע שייערכו על-ידי הצוותים הפרטניים; המדינה התעוררה לאחר שהעותרים הגישו בקשה לנקיטת הליכי ביזיון בימ"ש נגדה
אלונה קורן
מבצע הפינוי נערך לאחר שהוצאו למסיגי הגבול התראות וצווי פינוי
מיכאל דבורין
שר הרווחה הודיע, כי לקראת התכנסות ישיבת המרכז הגורלית ביום שני הקרוב, הצליח לגבש הצעת-החלטה משותפת לחברי הכנסת יצחק לוי, יהלום, פינקלשטיין וסלומיאנסקי, שתובא להצבעה במרכז; אורלב הוסיף, כי הוא מקווה לשכנע גם את יו"ר המפלגה איתם לתמוך בה
אלונה קורן
הרעיון: עובדיה של רשות מקומית חזקה יזמינו לארוחת החג עובדים מרשות מקומית שלא קיבלו שכר במשך מספר חודשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il