X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הארגון נוסד כיוזמה אזורית של סטודנטים ממדינות הים התיכון; בהתאחדות חברות 14 מדינות מתוך 23 מדינות המוגדרות ים תיכוניות ובהן גם אלג'יריה וטוניסיה; בשנה הבאה יתקיים כנס בינלאומי של הארגון בישראל
▪  ▪  ▪

יו"ר התאחדות הסטודנטים, הפורש, שגיב אסולין, נבחר אתמול (יום שבת, 11.9.04) במלטה לשמש כיו"ר הוועדה המתאמת של התאחדות הסטודנטים של אזור הים התיכון (לבנט).
נציגי הסטודנטים מסוריה החרימו את הכנס גם השנה ולא השתתפו עקב הנוכחות הישראלית. נציגי הרשות הפלשתינית, לבנון וטוניסיה דווקא כן השתתפו בכנס השני. לאור בחירתו של נציג ישראל לראשות הוועדה תארח בספטמבר הבא, בפעם הראשונה - כנס בינלאומי בישראל.
שגיב וראש מחלקת קשרי חוץ בהתאחדות, צחי שאשא הם שני הנציגים מהתאחדות הסטודנטים בישראל שמשתתפים בכנס השני של נשיאות התאחדות הסטודנטים הים תיכונית במלטה. מדובר בארגון שנוסד ביוזמה אזורית ייחודית של סטודנטים ממדינות הים התיכון ומשותפת למדינות הים התיכון, האירופאיות והצפון אפריקניות.
בהתאחדות חברות 14 מדינות מתוך 23 מדינות המוגדרות ים תיכוניות: מלטה, צרפת, קפריסין, קרואטיה, בוסניה, סרביה פורטוגל, ישראל, לבנון, אלג'יריה, מקדוניה, סלובניה, טורקיה, וטוניסה. מדינות נוספות שאמורות להצטרף להתאחדות הן: אלבניה, מצרים, יוון איטליה, ספרד, לוב, מונקו, ומרוקו.
בכנס נערכו כאמור בחירות לראשות הוועדה המתאמת של ההתאחדות. נציג ישראל, שגיב אסולין, יו"ר ההתאחדות לישראל, לשעבר, הציג מועמדות, ונבחר לעמוד לשנה בראשות ההתאחדות הים תיכונית.
התאחדות הסטודנטים הים תיכונית תעסוק במגוון רחב של נושאים: החל בייצוג סטודנטיאלי, קבוצות לחץ, שיתופי פעולה אזוריים, איכות סביבה ועד לסיוע בקידום תהליך השלום בים התיכון. בכנס במלטה נכחו נציגי הסטודנטים במדינות השונות שנפגשו בין היתר עם נשיא מלטה, ד"ר סינץ אדמי, שהביע את מחוייבות מדינתו להצלחת הארגון ולסיוע השוטף.
ראש קשרי חוץ צחי שאשה, שיזם בשנה שחלפה את ההצטרפות של ישראל להתאחדות מסר ממלטה: "אני מאושר מההישג הגדול. זוהי הזדמנות טובה לדעת שיש בנו היכלות לדון ולהצליח ולתפור מכנה משותף אמיתי עם מדינות ערביות שכנות ולעצב מחדש את מעמדה של ישראל באירופה. אני בטוח שזהו צעד חיובי נוסף ודרך לשלום אמיתי באזורנו"
ואילו אסולין, היו"ר הנבחר של ההתאחדות הים תיכונית, מסר ממלטה: "אני שמח וגאה על המאמץ. זהו חלון הזדמנויות אדיר שנפתח לישראל במישור הבינלאומי ובטוח אני שנעמוד באתגרים ובציפיות בכבוד. הגיע הזמן שישמעו על ישראל במישור הבינלואמי ולא רק בהיבט של הסכסוך הישראלי-פלשתיני אלא כחלק מתרבות ה'לבנט'. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לשר החוץ סילבן שלום שסייע לנו רבות בנושא ולקוות להמשך תמיכה ולשתף פעולה ביתר שאת".

תאריך:  12/09/2004   |   עודכן:  12/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
עצרת לקראת ראש השנה בגמנסיה הרצליה במעמד הרב לאו; 350 תלמידים מרמת אפעל ישתתפו באמירת סליחות בבית הכנסת הגדול בת"א
הדר פרבר וסוכנות איי. פי
המשטרה עורכת מצוד אחר שני חשודים בפיגוע בשגרירות אוסטרליה בבירת אינדונזיה; מחקירתם של 6 חשודים עולה, כי השניים, אחריהם מחפשת המשטרה, גייסו גורמים שונים במטרה לבצע התקפה על מטרות מערביות
הדר פרבר וסוכנות איי. פי
הירי אירע ברחוב "חיפה" הממוקם בחלק המערבי של נהר החידקל, ליד האזור הירוק ובאזורים אסורים (No Go) לכוחות בינ"ל
יפעת גדות
מתה מפצעיה ילדה בת 6 שנפגעה בתאונת דרכים סמוך לבית שמש, שאירעה כשהאם חצתה ככל הנראה קו הפרדה לבן בניגוד לחוק; שני צעירים נהרגו הלילה בתאונת דרכים בכרמל הצרפתי בחיפה
יפעת גדות
מומחים מעריכים כי צפון קוריאה תבחר ביום השנה לשלטון הקומוניסטי כדי לבצע ניסוי גרעיני; הפיצוץ יצר מכתש, גדול מספיק בכדי שיזוהה על-ידי לווין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il