X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תקופת החגים בפתח ואיתה מגוון אפשרויות לטיולי משפחות; הבילוי המשפחתי עם הילדים יכול להיות הרבה יותר מרביצה בבריכת המלון או בפארק שעשועים; החברה הגאוגרפית מציעה מספר יעדים מתאימים לטיול מהנה עם הילדים
▪  ▪  ▪

לבלות עם הילדים בחו"ל בטיול משפחתי יכול להיות הרבה יותר מהכרות מעמיקה של הילדים עם המושב האחורי ברכב השכור, פארק שעשועים זה או אחר או רביצה מול בריכת השחייה בבית המלון. מנהל פרויקט "טיולי משפחות" בחברה הגאוגרפית, חן אליעז, ריכז מבחר עצות להורים לפני שטסים עם הילדים לטיולים ברחבי העולם.
בבחירת הטיול מומלץ לתת את הדעת לתחומי העניין של הילדים, לפתרונות לגילאים שונים. מציאת האיזון בין מה אנו מחפשים כמבוגרים ומה הילדים מחפשים בטיול היא אחת מאבני היסוד לבנייה נכונה של טיול משפחתי.
בחירת בית מלון
בחירת בתי מלון המותאמים למשפחות חשובה ביותר כי ילדים זקוקים למרחב ולא לחדרים קטנים, אינטימיים ורומנטיים. לילדים עדיף לבחור חדרים גדולים, בהם יהיה שטח לתנועה ולפיזור המשחקים שהביאו עימם. "לרוב, כאשר משפחתי מגיעה לחדר חדש בבית מלון או בית הארחה, הבן שלי מחפש מיד את חדרו ומיטתו ואת המטבח הוא הופך לשלו. יחד עם ביתי הקטנה - המקלחת הופכת לבריכה מלאת משחקים".
אם הילדים בגילאים מתקדמים - כדאי לבחור חדר עם דלת מפרידה ואם מדובר בבני נוער - שני חדרים סמוכים יהיו הפתרון הטוב ביותר.
שלב הטיסות:
שלב הטיסות הוא חלום שהתגשם עבור הילדים. הנה הם יושבים במטוס ממש כמו מטוסי הפלסטיק שלהם אבל..... תוסיפו לזה שמיים, עננים וארוחת ילדים והרי לכם אירוע חזק ביותר שייחרט בזיכרון.
להורים זה אירוע מורכב יותר. מדובר בהשגחה בשדות התעופה, שלעיתים הומים אדם ודאגה לעיסוק הילדים במשך שעות הטיסה אחרי ההמראה המרתקת. אם בחרנו יעד קרוב כמו יוון או תורכיה, שעה-שעתיים אנו כבר שם. אם בחרנו יעדים רחוקים ונהדרים לילדים כמו תאילנד, הודו ונפאל - לפנינו טיסה ארוכה. עדיף להמריא בלילה עם כמה שפחות העברות בין שדות תעופה ומטוסים.
חשוב לזכור להזמין ארוחות ילדים ומקומות במטוס רחוקים מהשירותים וליד החלון.
בחירת יעד הטיול
מומלץ לבחור בחברה המכירה את השטח ואת האזורים אליהם היא שולחת משפחות. כל יום בטיול משפחתי יכול להסתיים בהתברברות ענקית והפסד זמן רב ויקר. שילוב של טיול בטבע עם אטרקציות יומיות לילדים ניתן לבצע בכל מדינה.
להן מספר דוגמאות ליעדים בהם ניתן לשלב אטרקציות לילדים:
טורקיה
בטורקיה כדאי לבחור בחבל קפדוקיה, שם כוחות הטבע חברו לכוחות האדם ויצרו נוף מחורר וחצוב בשלל צורות כאילו לקוח מעולם האגדות ומשמש למגוון שימושים: בתי מגורים, כנסיות, בתי מלון, יקבים, מחסנים ושובכי יונים.
ניתן לטייל מידי יום בקניונים, לרכב על אופניים בין הכפרים, לנסוע בג'יפים בין העמקים וההרים המחודדים, לטפס למצודות עתיקות ולהתענג בחמאם טורקי.
ניתן גם "לחטוף" חמישה ימי טיול הרפתקנים באנטליה וסביבתה ולשלב שיט רפטינג בנהרות, טיולי ג'יפים, ביקורים בעיירות ציוריות ושייט במפרצי דייגים מול שקיעות כתומות.
אזור האגמים בצפון איטליה
באירופה מומלץ לשהות באזור האגמים בצפון איטליה - לאגו די גרדה. אזור גדוש נופים יפיפיים ואגמי פורצלן מרהיבים. בתי המלון כפריים ומסוגננים ובטיולים היומיים משולבים שיט רפטינג, טיולי אופניים וכרכרות, ביקורים בחוות חקלאיות, נסיעות ברכבלי הרים וביקור בפארק השעשועים הגדול באיטליה.
תאילנד
אם נרחיק לארצות המזרח הרחוק, שהחל מאמצע ספטמבר נעימות ומוכנות לאלפי מבקרים מידי חודש, תאילנד מסתמנת כיעד נהדר וגדוש חוויות. במסע בן 10 ימים בממלכת סיאם ניתן ליהנות מפניה הרבות של תאילנד. בבנגקוק הבירה מבקרים במקדשים, ארמונות, שווקים צבעוניים הצפים על המים, שטים על תעלות המחברות את חלקיה השונים של העיר על המים, מתפנקים ממאסג' מסורתי, מבקרים בשווקי פרחים, צופים במופעים מרהיבים ונהנים ממטעמי המטבח התאילנדי המגוון.
בהמשך מטיילים באזור היערות על גבול בורמה המוכר יותר בשמו ההוליוודי "הגשר על נהר קוואי". מתנסים ברכיבה על פילים, נסיעה ב"רכבת המוות", שיט בקאנו נהרות, הליכה בג'ונגלים ולינה בבתי מלון מקסימים על גדת הנהר המפורסם. לרוב מסיימים את הטיול בנופש רגוע בחופי דרום תאילנד היפיפיים מול מי ים בצבע טורקיז ודקלי קוקוס המעטרים את החוף הזהוב.
הודו
יעד אקזוטי ונהדר למשפחות היא הודו, בה ביקור הוא מסע לעולם אחר לגמרי. ארמונות המהרג'ות בחבל ראג'אסטן הפכו לבתי מלון חלומיים ומפנקים. משפחה ישראלית תחוש כמשפחת מהרג'ה למשך 10 ימים ומידי יום משולבים בטיולים מסעות גמלים, רכיבת פילים אל מצודות עתיקות וערים אבודות, טיולים רגליים בשמורות טבע, הכרות עם המקדשים וסיפורי האלים ואפילו התנסות ביוגה לילדים ולהורים. המטבח ההודי יפתח בפנינו והריקשות הנהדרות יהפכו לכלי הרכב הפרטיים בערים הגדולות דלהי או אגרה - עיר הטאג' מאהל.
נפאל
יעד אחרון אך מעניין להפליא היא נפאל הרחוקה. טיול בן שבועיים יקרב אותנו אל חיי התושבים ואל הנופים בין היפים ביותר בכדור הארץ - ברוכים הבאים לממלכת גג העולם. בנפאל מטיילות שנים משפחות מכל העולם ועתה גם הישראלים אוהבי הטבע מוזמנים להתנסות בחוויה הימלאית אמיתית.
הכרות עם העיר הקסומה קטמנדו, רפטינג בנהרות לבנים ורכיבה על פילים בשמורות טבע, ביקורים בערים עתיקות בעמק קטמנדו, "טרק" בשדות אורז מוריקים, לצד מפלים מתרסקים והצצה לעולם המקדשים המסתורי של הממלכה. בתי המלון הם בעצם לודג'ים הררים ובאחד הימים מובטח לקום לזריחה לצפייה בהר הגבוה בעולם - הר האוורסט.
לסיום טיול משפחתי יכול להיות הרבה יותר מהכרות מעמיקה של הילדים עם המושב האחורי ברכב השכור, פארק שעשועים זה או אחר או רביצה מול בריכת השחייה בבית המלון.

תאריך:  12/09/2004   |   עודכן:  12/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
ויקטוריה: אני לא יכולה לסבול אותו; החברים מודאגים; News of the World מצטט חברים של הזוג: הם כל הזמן רבים בטלפון
אורלי ממן
בו ביום בו נודע על מכירת השליטה בתדיראן קשר לכור; בסך הכל מכר השנה מניות תדיראן בהיקף 50 מיליון ש"ח; המניה יורדת ב4% במחזור ענק
יפעת גדות
אנשים מחליטים באיזה סוג של מערכת יחסים הם מעוניינים בתוך דקות מרגע המפגש, כך קובע מחקר חדש הסותר הנחות קודמות שטענו כי קיימת השפעה מצטברת שמתרחשת במהלך הימים הראשונים של הפגישות והיא שמסייעת לקבוע האם תתפתח מערכת יחסים
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
כך בתקשורת הערבית על יום השנה לפיגועי ה-11 בספטמבר; "מאז לפני שלוש שנים אנחנו עדיין מרוצים ושמחים, ואני מודה לאלוהים שנתן לנו לראות יום כזה", כתבה אחת מהגולשות שמזהה את עצמה רק כ"אום-רפידה"
אורלי ממן
מילאה תפקידי ניהול בכירים בתחום השיווק בבזק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il