X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש השב"כ: לפי שעה לא הושגו ראיות נגד יהודים החשודים בעבירות בפעילותם נגד תוכנית ההינתקות; דיכטר: ארגוני הטרור תיכננו לפגוע בישראלים בסיני בראש השנה; ראש הממשלה: אין שום סימן של ממש בעניין רון ארד
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה, אריאל שרון, הורה היום (א', 19.9.04) לצה"ל להיערך לאפשרות שההינתקות תבוצע תחת אש. שרון אמר כי הוא מקווה שזה לא יקרה, אך הוא מורה לצבא להיערך לאפשרות הזאת. שרון אמר את הדברים בישיבת הממשלה השבועית.
ראש השב"כ, אבי דיכטר, אמר כי לפי שעה לא הושגו ראיות נגד יהודים החשודים בעבירות בפעילותם נגד תוכנית ההינתקות של הממשלה. דיכטר מתנגד למעצרים מנהלים של יהודים בלא ראיות. דיכטר גם דיווח על התרחבות הפעילות של החמאס, ואמר כי פעילות החמאס דומה יותר ויותר לצבא עממי ומסגרותיו גדלות והולכות.
בהתייחסו להברחת אמצעי לחימה לישראל, אמר ראש הממשלה, כי יש סימנים שהמצרים פועלים כעת יותר מאשר בעבר: למנוע הברחות לתחום הרצועה, אבל הם עדיין רחוקים מהציפיות של ישראל.
ראש השב"כ, אבי דיכטר, התייחס גם הוא למצב הברחות הנשק מגבול מצרים, ואמר שאם נעזוב את ציר פילדלפי הוא עלול להפוך לנתיב הברחה ל"אמצעי לחימה כבדים שלא נתקלנו בהם קודם". "רק חסימה מצרית ועבודה 'כחול לבן' יחסמו הברחות ממצרים", אמר דיכטר.
ארגוני הטרור תיכננו לפגוע בישראלים בסיני בראש השנה
ראש השב"כ אמר בישיבת הממשלה, כי ארגוני הטרור תיכננו לבצע פיגוע בסיני, במטרה לפגוע בישראלים הנופשים שם במהלך ראש השנה.
כזכור, לפני עשרה ימים פרסמנו כאן אזהרה מטעם המטה ללוחמה בטרור - ליוצאים לחופשה בסיני. המטה ללוחמה בטרור הודיע אז, כי "לאחרונה עולה אפשרות קונקרטית שגורמי טרור ינסו לפגוע ביעדי תיירות במצרים, בדגש על סיני" [ראו קישור]. היום, כאמור, מאשר ראש השב"כ, כי האזהרה אכן התייחסה לפיגוע קונקרטי שתוכנן על-ידי ארגוני הטרור.
את הדברים אמר דיכטר בתגובה לשאלת שר המשפטים, יוסף (טומי) לפיד, ששאל האם בדיעבד האזהרה לגבי הנופש בסיני לא היתה קיצונית מדי והפחידה והבריחה את מטיילים מסיני.
דיכטר השיב, כי היתה התרעה ממוקדת לפיגוע בקרב הנופשים הישראלים בסיני. לדבריו, ישראל הזהירה את מצרים וכנראה שהפיגוע לא בוצע בגלל הפגיעה ב-14 הפלשתינים בפעולת צה"ל במחנה החמאס ברצועת עזה. דיכטר לא התייחס להתרעות דומות בחג הסוכות.
ראש הממשלה: אין שום סימן של ממש בעניין רון ארד
ראש הממשלה אריאל שרון, אמר היום בישיבת הממשלה, כי הפעילות הקשורה לרון ארד נמשכת וכך גם עבודתו של המתווך הגרמני. עם זאת הדגיש, כי אין שום סימן של ממש בעניינו.
בפתח ישיבת הממשלה שאל השר אליעזר זנדברג את ראש השב"כ בדבר הידיעות על הנווט הנעדר וראש הממשלה השיב, כי הפעילות נמשכת כל הזמן.
הנושא עלה בעקבות הפרסומים בסוף השבוע בעיתון "אל-ווטן", היוצא לאור בעומאן, לפיהם השלב השני בעסקת חילופי השבויים עשוי להסתיים תוך שלושה שבועות [ראו קישור].
מופז: הכוננות הביטחונית הגבוהה במהלך החגים תימשך
שר הביטחון, שאול מופז, דיבר גם הוא בישיבת הממשלה בהתייחסו לכוננות כוחות הביטחון בחגים. מופז ציין את המשך ההצלחות הסיכוליות של ישראל שמנעו מספר פיגועים קשים - כאשר המפגעים מנסים לבצע פיגועי התאבדות בשטחה של ישראל, ערב החג ובמהלכו. עוד הוא ציין, כי קיימת עליה בהיקף השימוש בנשים על-מנת להוציא פיגועי טרור.
מופז הבהיר כי הכוננות הביטחונית הגבוהה תימשך וכי ייעשה הכל כדי לאפשר ביטחון מירבי בתקופת החגים. "היעד המרכזי של מערכת הביטחון בעת הזו הוא לאפשר לאזרחי ישראל לעבור את תקופת החגים ללא פיגועים", אמר והוסיף, "במסגרת זו נמשך הסגר הכללי על השטחים עד למוצאי יום כיפור, אז תיערך הערכת מצב מחודשת".
לגבי החלטת הסוכנות לאנרגיה אטומית נגד אירן, אמר מופז, כי קיימת חשיבות בהכרה הבינלאומית לגבי האיום האירני הגלובלי, ולאו דווקא נגד מדינת ישראל.

תאריך:  19/09/2004   |   עודכן:  19/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
התרופה מיועדת לטיפול בכיב קיבה ובמחלות מעי דלקתיות אחרות; המכירות השנתיות של המוצר בארה"ב - 58 מיליון דולר
גלית יצחק
בזק הודיעה על החלפת התאים הקוליים הישנים בתאים קוליים משופרים של חברת CTI בריבוע; שירות זה מציע, בין היתר: ביטול סיסמא מהבית, תפריט ראשי חדש ועוד
מחלקה ראשונה
אמן עמידות ידיים ורקדן, מההבטחות הגדולות בתחום הקרקס החדש יופיע בפסטיבל עכו ובבית האמנויות החופשיות - קרקס בנימינה
אורלי ממן
ברית פיקוח ממליצה לקיבוצים ולמושבים להקדים ביצוע השינויים המבניים כדי להימנע מתשלום מיותר של מס
מירב לוי
56% מעובדי בתי הקפה הן נשים; 40% בעלי השכלה אקדמית; כך על-פי סקר שנערך באוניברסיטת דרבי בקרב 25 בתי קפה בתל אביב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il