X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מבצע הניקיון "אני ואתה ננקה את העולם" מתנהל במסגרת אירועי יום הניקיון הבינלאומי של ארגון "מנקים את העולם" המתקיים החודש בהשתתפות 40 מיליון איש ב-125 מדינות בעולם
▪  ▪  ▪

קרן קימת לישראל בשיתוף קרן פראט האוסטרלית ופרויקט שיקום שכונות מזמינים את תושבי ישראל להצטרף ל למבצע ניקיון בינלאומי חוצה מגזרים וגבולות.
יותר מ-30,000 ישראלים מכל המגזרים ייצאו ביום ב' (20.9.04), למבצע ניקיון מורכב שיתקיים בעשרות שכונות ואתרי קק"ל בישראל, במקביל לפעילות דומה בה משתתפים למעלה מ-40 מיליון איש ב-128 מדינות בעולם.
מבצע הניקיון "אני ואתה ננקה את העולם" מתנהל במסגרת אירועי יום הניקיון הבינלאומי של ארגון "מנקים את העולם"CLEAN UP THE WORLD", המתקיים בחודש ספטמבר בהשתתפות כ-40 מיליון איש בלמעלה מ-125 מדינות בכל העולם.
מטרת פרויקט clean up the world להגביר את המודעות לניקיון הסביבה באמצעות מפעל חינוכי אמיתי אשר יחל ביום זה ויתפרס על-פני חמש שנים ובסיומו יקיף, כך שואפים בקק"ל, את כלל האוכלוסייה בישראל.
השנה משתתפי המבצע בישראל יהיו תושבי שכונות בשיקום בכ-30 ישובים ברחבי הארץ, וכן אלפי מתנדבים, חיילי צה"ל, תלמידי בתי ספר, מוסדות וגופים שונים, גם כאלו המיועדים לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים, אשר החליטו להציב בראש מעייניהם את נושא הניקיון ואיכות הסביבה.
המשתתפים אשר הוזמנו לקחת חלק במבצע זה מהווים חתך מייצג של האוכלוסייה בישראל - חרדים וחילוניים, יהודים וערבים דרוזים ובדואיים מתוך ראייתה של קק"ל במבצע כפתח להדברות ולגישור בין חלקי האוכלוסייה השונים המרכיבים את הפאזל הישראלי.
בין מבצעי הניקיון הבולטים אשר יתקיימו ביום זה: העיר מגדל העמק אשר רתמה את כל תלמידי בי"הס לניקיון השכונות והסביבה, אום אל פחם שתושביה הערבים ייצאו לנקות שטח פתוח סמוך לעיר, בדואים מהנגב ינקו את העיירות רהט ותל שבע , תושבים ערבים ויהודים מרמלה שינקו בצוותא את שכונותיהם וכן , תושבי בני ברק, יהודים חרדים שנענו לקריאתם של רבנים בבתי הכנסת ובאמצעות פשקווילים לצאת למבצע הניקיון וכן.
עובדי שגרירות אוסטרליה בישראל בראשות השגריר, טים ג'ורג' ישתתפו אף הם במבצע ויצאו לנקות את אחד האתרים באחד ממוקדי הניקיון, וזאת מתוך הכרה בחשיבותו הרבה של הפרויקט אשר הוקם באוסטרליה.
המבצע מנוהל על-ידי קרן קימת לישראל בסיוע פרויקט "שיקום שכונות" במשרד השיכון, יחד עם קרן פראט האוסטרלית העוסקת בפילנטרופיה ומדגישה, בין השאר את תחום איכות הסביבה. כמו כן שותפים למבצע ארגון חיים וסביבה, איגוד אל"ה, ארגון מגמה ירוקה (סטודנטים למען הסביבה), חניכי תוכנית מעו"ף של קק"ל וחברי חוג הסיור של קק"ל על שם אורי מימון ז"ל. גופי התקשורת הישראלים :גל"צ, ערוץ הנשיונל ג'אוגרפיק, רשת שוקן וחדשות הוט בכבלים ילוו את מבצע הניקיון בכל רחבי הארץ.
ארגון מנקים את העולם
ארגון "מנקים את העולם" Clean Up the World ,נוסד ב-1993 באוסטרליה וכיום הוא הגדול בעולם בתחום שימור הסביבה. באירוע הפתיחה הראשון השתתפו כ-30 מיליון אנשים מ-80 מדינות שהתאספו יחד בפעילויות ניקיון בקהילות השונות. מאז, למעלה מ- 150 מיליון בני אדם השתתפו בפרויקטים ביותר מ-125מדינות ברחבי העולם כולו. הארגון אומץ על ידי האו"ם וקיבל חשיפה תקשורתית מרשימה בארץ ובעולם וכן חשיפה במסגרת ההסברה העולמית של האו"ם.
מאז הצטרפה קק"ל לארגון Cleen up The world בשנת 2001 , התקיימו על-ידה מספר מבצעי ניקיון גדולים בנחל באר שבע, מצפה רמון והמכתש הגדול, יוקנעם, יבנה בית שאן ועוד, אשר זכו להצלחה רבה ולהיענות גדולה מהקהילה.
טקס לפתיחת אירועי יום הניקיון יתקיים ביום ב' ב-10:00 בבוקר, ביער ראש ציפור שבפארק הירקון ברמת-גן אליו הוזמנו יו"ר קק"ל, שגריר אוסטרליה בישראל, נציג קרן פרט בישראל, מנכ"ל ארגון "חיים וסביבה", נציגי שיקום שכונות, ראשי הערים המשתתפות במבצע וכן נציגי המגזרים השונים שייקחו חלק בניקיון.

תאריך:  19/09/2004   |   עודכן:  19/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
כך סוכם בפגישה שהתקיימה ערב ראש השנה בין שמעון פרס לבין סגן נשיא באיירן מינכן קרל היינץ רומיניגה; המדובר על משחק כדורגל בינלאומי בין נבחרת משותפת ישראלית - פלשתנתית לבין קבוצת כוכבים בינלאומית שתתבסס על שחקני באיירן מינכן
יפעת גדות
הקדושה אינה מתייחסת רק לחוויה אלוהית או דתית, אנו מייחסים קדושה גם לדברים שבחולין; בשם הקדושה נעשו ונעשים מעשים שרחוקים ממנה מרחק רב
גלית יצחק
יום התחבורה הציבורית יתקיים ב-22.9.04 בירושלים, תל אביב, חיפה ובאר שבע; השר שטרית: "הנהגת יום תחבורה ציבורית בישראל נועדה להגביר את מודעות הציבור לשימוש בתחבורה ציבורית"
מחלקה ראשונה
מארח את הצלמת אנני לייבוביץ, בפעם הראשונה בישראל; פתיחה 9.10.04 נעילה 30.12.04
אורלי ממן
בערב החג חתם שר האוצר על תקנה, המאפשרת לחברה להמשיך והגיש דוחות מתואמים ולא נומינליים, כפי שמחוייבות כל החברות במשק; החברה פנתה לביה"ד לעבודה שיורה לוועד העובדים לתת גישה לנתונים הדרושים להשלמת הדוחות הכספיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il