X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך אומר ח"כ מיכאל איתן ל-Nfc שעות ספורות טרם כינוס ועידת הליכוד; הוועידה מתכנסת היום כצעד ראשון לרענון והקמת מוסדות לתנועת הליכוד, לאחר שנתיים שלא תפקדו
▪  ▪  ▪

לאחר שנתיים במהלכן לא קיימים מוסדות בתנועת הליכוד, מזכירות התנועה לא נבחרה זה עשור שנים, החלטות מתקבלות באופן חד צדדי וחברי כנסת מלינים על הליכים לא דמוקרטים, מתכנסת (יום ג', 21.9.04) ועידת הליכוד השלישית כצעד ראשון להקמה ורענון המוסדות בתנועה השלטונית.
על אף זאת, הדי קולם של חברי כנסת בליכוד עדיין נשמעים. אלו טוענים, כי כינוס הוועידה והקמת הרכב ועדת חוקה לא ישנה דבר. ח"כ מיכאל איתן, חוזר על דבריו ואומר, כי על אף שהוועידה מתכנסת כדי לקבוע נורמות דמוקרטיות, הרי שבבסיסה ההליכים המתבצעים אינם דמוקרטים בעליל.
ח"כ איתן ל-Nfc, "בגופים דמוקרטים מתוקנים ניתנת האפשרות להציע הצעות חלופיות, או להביע הסתייגויות להצעות. בוועידה היום לא תהיה אפשרות כזו. ועדת החוקה תיבחר על-פי הצעת נשיאות הוועידה בלבד. מדובר ב-20 אנשים שהמנצח על הנשיאות, הוא השר ישראל כץ. אלו אנשים שנוח להם להשאיר את המצב הקיים. זה משחק מכור. ההחלטות כבר בושלו, התוצאות ידועות מראש".
כבר בעבר מתח ח"כ איתן ביקורת חריפה על תנועת הליכוד וטען כי מדובר בשלטון עריצות בו לא מתקיים דיון רציני על דרך התפעול של המפלגה וקיים מצב של סתימת פיות. "אני רוצה לדבר בבית שלי ולא יכול. מדוע זה צריך להיות? מי ששולט לא רוצה ביקורת, לא רוצה מוסדות. הוא מכנס בתוך כמה חודשים את מה שנקרא ועידה ומכין נאומים מוכנים. הליכוד יצליח להתגבר. אנו נקים מוסדות, זאת תהיה תנועה דמוקרטית", אמר ח"כ איתן בזמנו.
בלשכת השר עוזי לנדאו מביעים היום אופטימיות, ורואים בכינוס הוועידה צעד ראשון דמוקרטי שלא נעשה בתנועה מזה עשור שנים. "הפעולה היא טכנית, הולכים לאשר ועדת חוקה. התוצאה היא ידועה מראש". בעבר, לעומת זאת, נטען מלשכת לנדאו, "תנועה כמו הליכוד חייבת שמוסדותיה יפעלו באופן תקין, שוטף ודמוקרטי. המוסודת כבר שנה וחצי לא מתפקדים, לא מרכז לשכה, הנהלת לשכה, מזכירות ועוד".
כ-3000 חברי מרכז הוזמנו להגיע הערב לוועידת הליכוד, אולם הצפי הוא כי רק מחציתם יגיעו. הערב ינעל בנאומו של ראש הממשלה, אריאל שרון.
נציין, כי ההחלטה לכנס את ועידת הליכוד כדי לדון בכינוס מוסדות בהליך חוקי, אישור הרכב ועדת החוקה, בחירת ראשי מוסדות והצבעה על הצעות לתיקוני החוקה, הוכרעה על-ידי בית הדין של הליכוד.
על-פי החלטת בית הדין, אם נשיאות הליכוד לא תסיים לכונן מוסדות עד חודש דצמבר, הדבר ייעשה בניגוד לרצונה. על-פי התכנון, עד לתאריך 24.10.04 - תתקיים הצבעה על ההצעות הנוגעות להקמת מוסדות התנועה ואלו יובאו להצבעה על-ידי ועדת החוקה; עד לתאריך 2.11.04 - יבחרו ראשי המוסדות כפי שתאשר הוועידה; עד לתאריך 21.12.04 - תתקיים הצבעה על ההצעות לתיקוני החוקה כפי שיגובשו ויובאו להצבעה על-ידי ועדת החוקה.

תאריך:  21/09/2004   |   עודכן:  21/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
התואר הוענק על-ידי המועצה להשכלה גבוהה; פרופ' דן ביין היה עוזר לפרקליט המדינה ושופט בבתי המשפט השלום והמחוזי בירושלים
יפעת גדות
הגיע לבית החולים במשקל חצי טון; היה צורך להרוס קיר בביתו כדי לחלצו משם; לאחרונה, הלך בפעם הראשונה מזה חודשים
אורלי ממן
לתוכנית משולבת של פנסיה וביטוח; ההתקשרות- עם "כלל","מגדל" ו"הפניקס"; ההסכמים מוזילים תעריפי ביטוח ל-1,900 המפעלים החברים בהתאחדות
יפעת גדות
טכנולוגיה ישראלית ייחודית תסייע לעשרות אלפי כבדי שמיעה בישראל בעזרת מכשיר טלפון מהפכני; הטלפון ממיר את הקולות לדמות אנימציה שכבד השמיעה יכול לקרוא את שפתיה
מחלקה ראשונה
מחירי הירקות ירדו בשיעור ממוצע של 19.1% ואילו מחירי הפירות הטריים ירדו ב-12.5% בממוצע; מוצרי החלב, לעומת זאת, עלו ב-2.4% ואילו מחיר הביצים עלה ב-8.2%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il