X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הצדדים סיכמו כי העימות הראשון יתקיים באוניברסיטת מיאמי ב-30 בספטמבר; בסך הכל ייערכו 3 עימותים בין בוש לקרי ועימות נוסף בין שני הסגנים צ'ייני ואדוארדס; שני הצדדים מקווים כי העימותים ידחפו אותם לניצחון
▪  ▪  ▪

מערכת הבחירות לנשיאות ארה"ב נכנסת ליישורת האחרונה וכבר בשבוע הבא יחלו העימותים הפומביים בין הנשיא המכהן בוש ומי שקורא עליו תיגר, הסנטור הדמוקרטי ג'ון קרי.
במחנה הדמוקרטי לא מסתירים את תקוותיהם, כי קרי הרהוט יצליח לגבור על בוש בעימותים ועל-ידי כך יוכל להחזיר לעצמו גובה שנראה שאבד לו בשבועות האחרונים מאז סיומה של הוועידה הרפובליקנית בניו-יורק.
אתמול (ב', 20.9.04) נמסר, כי הצוותים שייצגו את שני הצדדים במשא-ומתן, ג'יימס בייקר בראשות הצוות של בוש ועורך הדין ורנון ג'ורדן בראשות הצוות של קרי, הצליחו להגיע להסכמה שבסך הכל ייערכו 3 עימותים פרונטאליים בין בוש לקרי, כאשר העימות הראשון יתקיים כבר בשבוע הבא ביום חמישי ה-30 בספטמבר באוניברסיטת מיאמי. למותר לציין, כי כל אחד מהעימותים ישודר בשידור חי לכל תושבי ארה"ב. העימות הראשון יתמקד בעיקר בשאלת מדיניות החוץ של ארה"ב וביטחון הפנים.
פחות משבוע לאחר מכן ייערך עימות נוסף בקליבלנד, אוהיו, הפעם בין סגן הנשיא ריצ'רד צ'ייני לבין סגנו המיועד של קרי באם ייבחר ג'ון אדוארדס. נושאו של עימות זה אינו מוגדר.
קרי ובוש יתעמתו שוב ב-8 לאוקטובר לעימות בכל הנושאים באוניברסיטת וושינגטון בעיר סנט לואיס שבמיזורי. העימות האחרון בין השניים ייערך ב-13 באוקטובר ויתמקד בנושא שנחשב לנושא הקריטי ביותר עבור הבוחר האמריקני, הכלכלה האמריקנית. עימות אחרון זה ייערך באוניברסיטת אריזונה.
בכדי להבין את חשיבות העימותים מספיק לבחון סקר שפורסם לאחרונה לפיו כשליש מהאמריקנים מצהירים כי לעימותים עשוייה להיות השלכה ישירה על אופן הצבעתם בקלפי. המדובר בעשרות מיליוני קולות פוטנציאליים ושני הצדדים יודעים כי אין מקום לטעויות.

תאריך:  21/09/2004   |   עודכן:  21/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
המשטרה קיפלה המחסומים בכניסות לערים ובצירים המרכזיים והחזירה לשגרה את החיים בערים; עומסי התנועה הכבדים השתחררו
אורלי ממן
חייבים לתת למשקיעים תנאים אטרקטיביים בדי לשרוד
רנית נחום-הלוי
כך דווח בסוכנות הידיעות 'רויטרס' ובעיתון 'הארץ'; על-פי הדיווח, מדובר באחת העיסקאות הגדולות שתחתם בין שתי המדינות הנאמדת בשווי של 319 מיליון דולר
ענבל אביב
משטרת ישראל בשיתוף משטרת רוסיה הצליחו לחשוף את הרשת אותה מנהל אדם בשם שוטה שמאלשווילי, המכונה "טרזן"; הנשים הוברחו במשך השנים האחרונות דרך גבול מצרים לישראל, כשהובטח להן כי יועסקו כאן כחשפניות
נועם שרביט
כך טוענת המדינה בעמדה שהגישה לביה"ד הארצי לעבודה שדן הערב בבקשה לצווי המניעה נגד השביתה; לדבריה, הממשלה אינה מעסיקתם של העובדים ולא היתה חייבת לקבל את החוק העוקף עיקולים; "מבחינת העובדים, ההסתדרות מונעת כרגע את תשלום שכרם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il