X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האתר היוקרתי "ארבל ליד הים" עתיד להיפתח ב-2008; האתר המשתרע על פני כ-2000 דונמים וכולל 150 בונגלוס וסוויטות, מועדון ספא ומסלול גולף; רוברט טרנט ג'ונס ה-2 יעצב מסלול גולף עם 36 גומות על צוקים
▪  ▪  ▪

Israel Golf Resorts LLC, חברה לפיתוח אתרי נופש מפלורידה, הודיעה (יום ד', 22.9.04) על חתימת הסכם בין חברת-הבת הישראלית שלה לבין קבוצת West Place Hotel מאטלנטה שבג'ורג'יה, למתן ייעוץ טרום-פיתוח ושירותי ניהול לאתר נופש יוקרתי ומועדון גולף.
המדובר בהצעה לפתח אתר נופש ומועדון גולף על הר ארבל ההיסטורי, המתנשא גבוה מעל החוף המערבי של הכינרת. האתר אמור להיפתח ב-2008 וייקרא "ארבל ליד הים - אתר נופש ומועדון גולף".
הפרויקט, שמשתרע על פני כ-2,000 דונם ומחירו 100 מיליון דולר, הוא אתר נופש אולטרה-יוקרתי ברמה עולמית שנמצא סמוך לשמורות הטבע הר ארבל וכולל 150 בונגלוס וסוויטות, מועדון הכולל ספא ששטחו 1,400 מ"ר ומסלול גולף בן 36 גומות שיעוצב על-ידי אדריכל הגולף האגדי המפורסם רוברט טרנט ג'ונס ה-2.
וסט פייסס נבחרה על-ידי אתרי גולף ישראל הודות למוניטין המצוין של מייסדה בענף האירוח במתן שירות איכותי. החברה הוקמה על-ידי הורסט שולץ, לשעבר נשיא וסגן יו"ר ריץ קרלטון, כקבוצה לשירותי פיתוח וניהול של בתי מלון "אולטרה יוקרתיים". כאחד ממקימי ריץ קרלטון ב-1983, ונשיא ומנכ"ל משנת 1988, היה שולץ ממונה על מתקני ריץ קרלטון בכל העולם, ששוויים מסתכם בשני מיליארד דולר.
לדברי מפתח הפרויקט ג'וזף ברנסטין, "בעבודה המשותפת עם צוותי הפיתוח והניהול של וסט פייס, בכוונתנו למצב מחדש את התיירות בצפון ישראל בשוק היוקרתי יותר של אתרי נופש וגולף. מדובר באזור יפהפה עם מזג אוויר נפלא כל השנה, בעל משמעות היסטורית ודתית עצומה, מגוון אפשרויות לטיול, שמש, ים, אוויר צח, טבע בתולי ופעילויות ספורט".
הורסט שולץ אמר: "אנו שמחים לחלוק את מומחיותנו ולהגדיל את ערכה של הזדמנות הפיתוח של האתר החדש בגליל. ארבל ליד הים יהיה אתר נופש יחיד במינו שיציע את האיכות הגבוהה ביותר למבקרים בינלאומיים, בני כל הדתות, המעוניינים לנפוש בגליל".
אחד ממפתחי האתר, אלברט דה-ואול, מי שפיתח את אתר "ארבע העונות" הראשון בקונה שבהוואי, ואת "הייאט גרנד צ'מפיונס" בפאלם ספרינגס שבקליפורניה, אמר כי "לישראלים יציע האתר גם אווירה של מועדון פרטי יוקרתי כאתר קרוב לנופש של סוף שבוע או חג לתושבי תל אביב, ירושלים וחיפה, בדומה לאופן שבו ההמפטונס משרתים את מנהטן ופאלם ספרינגס את אל.איי. בכוונתנו להציע לכל האורחים המקומיים והבינלאומיים את השירות הטוב ביותר שניתן להציע".
מפתחי האתר מינו את רוברט טרנט ג'ונס ה-2 לעצב שתי "יצירות מופת" של מגרשי גולף על הרמה של הר הארבל. שני המסלולים יטפסו עד גובה של כ-400 מטר מעל הכינרת וניתן יהיה להשקיף מהם על הגליל התחתון והעליון, כיפת החרמון המושלגת ורמת הגולן שמעבר לים. מר ג'ונס עיצב למעלה ממאתיים מגרשים בעולם, ביניהם The Links בספניש ביי שנמצא בחוף פבל שבקליפורניה. המסלולים שלו מארחים אירועי גולף מקצועני המשודרים בטלוויזיה בכל העולם.
אתרי גולף ישראל בחרה גם ב-Wimberly Allison Tong & Goo (WATG) ו-Hirsch Bedner Associates (HBA) לעצב את מתקני האתר ואת עיצוב הפנים. WATG ו-HBA תכננו אתרים יוקרתיים רבים אחרים, ביניהם המלונות ריץ קרלטון ו-"ארבע העונות".
WATG, המוכרת כחברת האדריכלות המובילה בעולם לאתרי נופש יוקרתיים תכננה את The Venetian בלאס וגאס, את אטלנטיס באי פרדייס שבבהאמה ואת "ארמון העיר האבודה" בדרום אפריקה. HBA היא חברת עיצוב הפנים החשובה בעולם למתקני אירוח, הנחשבת למי שייסדה את ענף העיצוב של מתקני אירוח.

תאריך:  22/09/2004   |   עודכן:  22/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
ענבל אביב
יערכו מופע הזדהות בו יחגגו את שחרורם של חגי מטר, מתן קמינר, שמרי צמרת, אדם מאור ונועם בהט מצה"ל לאחר שנמצאו במעצר ומחבוש קרוב לשנתיים ולאחר שסרבו לשרת בצה"ל; אדם מאור: "עברנו דרך ארוכה כדי להגיע לנקודה שבה צה"ל יכיר בהחלטתנו המצפונית לא לשרת"
גלית יצחק
לדברי יועצת הנקה מוסמכת, אלן שיין, אם האישה ילדה פחות משבוע לפני יום כיפור, עליה להתייעץ עם הרב לגבי חובתה לצום; אם האם המיניקה מרגישה חולשה כשהיא הולכת לבית הכנסת, אז עדיף לה להישאר בבית
מירב לוי
37% יותר מבאוגוסט 2003; מיליון תיירים נכנסו לישראל במהלך 8 החודשים הראשונים של השנה
אורלי ממן
לקוחות שלקחו משכנתא בעבר יוכלו לבחור מעתה בין שלושה מועדי חיוב - 1, 10 ו-15 בחודש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il