X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסכום אושר בוועדת הכספים של הכנסת; הוועדה אישרה עוד: חצי מיליון ש"ח לתגבור תקציב האבטחה של משרד השיכון במזרח ירושלים
▪  ▪  ▪

ועדת הכספים של הכנסת אישרה (יום ד', 22.9.04) העברה בסך של 100 מיליון ש"ח עבור תשלום לקבלנים לבניית מקוואות ובתי כנסת.
הסכום נקבע כבר לפני שנתיים על-ידי מנהלת מבני דת במשרד הדתות, אולם עקב פירוק המשרד נדחתה חלוקת הסכום.
הסכום אושר ברוב של 5 חברי כנסת מכל סיעות הבית, למעט ח"כ רוני בריזון משינוי שהצביע נגד העברת הכספים, בטענה שמדובר במינהל לא תקין ששרר בזמן משרד הדתות.
ח"כ הרב ישראל אייכלר מיהדות התורה מסביר, "כבר יותר משנתיים נדחתה העברת התקציב, ביניהם מקווה לנכות בירושלים. במשך שנתיים ביקרו כל בנייה של בתי כנסת. אני מקווה שבשנת תשס"ה תקום ממשלה אחרת שכן תדאג לבניית מקוואות".
העברה תקציבית זו, היא אחת מני עשרות העברות תקציביות בין משרדי הממשלה שאישרה היום ועדת הכספים של הכנסת. הוועדה אישרה היום פה אחד בקרב חברי הקואליציה והאופוזיציה, חצי מיליון ש"ח לשם תגבור תקציב האבטחה של משרד השיכון במזרח ירושלים.
מ"מ יו"ר הוועדה, ח"כ דניאל בנלולו הודיע כי בכוונת הוועדה לקיים דיון מיוחד בנושא העברות תקציביות לתגבור האבטחה בירושלים. לפני כחצי שנה אישרה הוועדה 5 מיליון ש"ח לצורך שמירה על ביתו של ראש הממשלה, אריאל שרון בעת שכיהן לפני שנים בתפקיד שר השיכון.
עוד אישרה הוועדה סכום בסך של 20 מיליון כדי לממן חידוש מבנים במסגרת תקציב הפיתוח של משרד החינוך. כמו-כן אושר סכום של 3 מיליון ש"ח עבור השתתפות משרדי הממשלה במימון תוכניות לשיפור מנהרות הכותל עבור המבקרים ברחבת הכותל המערבי. העברה זו נעשתה בהתאם להחלטת הממשלה מראשית השנה.
עוד אישרה הוועדה סכום של למעלה מ-3 מיליון ש"ח עבור הטיפול בשיפור תשתיות הביוב בירושלים. סכום של 6.8 מיליון ש"ח הועבר מהאוצר לשם הגברת סעיפי הביטחון וההדרכה ברשויות המקומיות. הוועדה גם אישרה סכום של 6 מיליון ש"ח עבור פיתוח "דירת נ"ר" מטעם משרד השיכון עבור נכיום עולים.
כמו-כן אישרה הוועדה, סכום של 2 מיליון ש"ח לצורך מימון מענקים למפוני שכונות הרכבת בעיר לוד. סך של 7.9 מיליון ש"ח אישרה הוועדה למימון שידרוג תשתיות בית הנשיא. כמו-כן אישרה, 400 אלף ש"ח לפיתוח מבני דת לעדות לא יהודיות, על-פי בקשת משרד הפנים.
הוועדה אישרה סכום של 4 מיליון ש"ח כדי לאפשר למשרד המדע מימוש תכניות חלל משותפות עם הודו. עוד אישרה הוועדה סכום של 10 מיליון ש"ח כדי לטפל בפתרון הקבע של ההגנה על מלונות המצויים בקרבת ים המלח. הוועדה אישרה עוד סכום של 20 מיליון ש"ח לתגבור תקציב הסנגוריה הציבורית במשרד המשפטים. ולסיום, אישרה הוועדה סכום של 200 מיליון ש"ח מהרזרבה הכללית לתשלום שכר דירה עבור מרכזי קליטה לעולים מאתיופיה.

תאריך:  22/09/2004   |   עודכן:  22/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב, נועם שרביט
ההרוגים: ממויה טהיו (20) מרחובות ומנשה קוממי (19) מעמינדב; 16 בני אדם נפצעו; 2 השוטרים שנהרגו זיהו את המחבלת ובלמו אותה, ובכך מנעו פיגוע גדול הרבה יותר; גדודי חללי אל-אקצא של הפת"ח נטלו אחריות
גלית יצחק
זאת לאור הביקוש הגובר; תגבור התחנות יתבצע בנוסף להערכות הרחבה והכוננות הגבוהה של מד"א בשל המצב הביטחוני, כאשר במסגרתו יווספו עשרות חובשים ואמבולנסים
מיכאל דבורין
"נשים בכחול לבן", קבוצת הנשים אשר התגייסו לסיוע לחיילי צה"ל במחסומים, הגישה תלונה במשטרת חיפה כנגד ארגון השמאל הקיצוני "מחסום Watch" בגין הפרעה לחיילי צה"ל והטרדתם במחסומים; תגובת מחסום Watch לא ניתנה
מיכאל דבורין
משרד האוצר הודיע כי הושג הסכם הבנות בין המדינה לבין "סיטי פס" למימון פרויקט הרכבת הקלה בירושלים; בעקבות ההסכם, מיד אחרי חג סוכות, יוחל בתכנון מפורט ויוצאו היתרים לבניית הפרויקט; הנחת מסילות צפוייה כבר בחודש אפריל 2005
אורלי ממן
קבוצת אלון-ברונפמן קיבלה הסכמתם של גופים מממנים בארץ ובעולם להעמיד לרשותה 75-100 מליון דולר לצורך פעילותה; נשקלת אפשרות הנפקה בבורסה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il