X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הוגברה הכוננות; טלפון סלולרי ושומר בכל בית כנסת

צעירה נהרגה מפגיעת מרגמה בבית ביישוב נווה דקלים

הצעירה שנהרגה - תפארת טרטנר (24) מירושלים; הפלשתינים ירו סידרה של פצצות מרגמה ורקטות קסאם; אחת מהן פגעה ישירות בבית פרטי; החמאס נטל אחריות לפיגוע; ארגון אלמגור מאשים את הממשלה באחריות להרג
▪  ▪  ▪

הקורבן הראשון של 4,458 פצצות מרגמה וקסאמים על גוש קטיף
צעירה ישראלית נהרגה מפגיעה ישירה של פצצת מרגמה, בביתה השכור ביישוב נווה דקלים (יום ו'). זו ההרוגה הראשונה באזור, אחרי 4,458 פצצות מרגמה ורקטות קסאם שנורו בשנים האחרונות על ישובי גוש קטיף ומוצבי צה"ל באזור.
הפצועה, תפארת טרטנר (24), במקור מירושלים, פונתה לבית החולים סמוך לשעה 09:30 ונפטרה מפצעיה לאחר מכן. הפינוי נעשה באמצעות מסוק, לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותה. עוד פצוע אחד פונה מהמקום במצב קל.
פצצת המרגמה פגעה בגג הרעפים וחדרה אותו. ההתפוצצות הביאה לקריסת התקרה על תפארת, ששהתה בבית. היא נפגעה באורח אנוש בראשה ובכל חלקי גופה. היא קיבלה טיפול ראשוני על-ידי צוותי מד"א של המועצה האזורית חוף עזה, ופונתה אחר כך במסוק, כאמור.
תפארת טרטנר התגוררה בנווה דקלים, בדירה שכורה, לאחר שנתיים בהן שירתה במקום במסגרת השירות הלאומי. היא עבדה באזור ולשם כך עקרה מירושלים. הצעירה הותירה הורים, שלוש אחיות ואח. היא נטמנה אחר הצהריים בבית העלמין בגבעת שאול בירושלים. אלפים השתתפו בלוויה, על-אף סמיכות הזמנים לצום יום הכיפורים. בלוויה השתתף גם השר נתן שרנסקי, שאף נשא דברים.
הפלשתינים פתחו הבוקר בהרעשה כבדה של פצצות מרגמה. לפחות שבע פצצות נורו לעבר גוש קטיף. שש מהן נחתו באזור היישוב מורג - לא הרחק מהמקום בו חדרו המחבלים אתמול. אחת מהן פגעה בבית פרטי, וגרמה, כאמור, לנפגעים. החמאס נטל אחריות לירי המרגמות והרקטות.
3 רקטות קסאם נחתו הבוקר בשטחים חקלאיים סמוך לשדרות. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.
דובר מועצת חוף עזה: שרון מסית לרצח תושבי גוש קטיף
ארגון נפגעי הטרור-אלמגור טוען בתגובה, כי "זה היה אסון צפוי מראש שאחרי ההפגזות היום–יומיות על גוש קטיף, יגיע גם החלל הראשון". הארגון מאשים "את האיפוק המדיני שהממשלה גוזרת על רצועת עזה, להבדיל יחסית מיהודה ושומרון. ברצועה יכולים ארגוני הטרור לפעול היום כמעט באורח חופשי - עם אלפי כלי נשק לבצע אמונים בהם בחסות הסכמים עם ישראל ולייצא כלפינו טרור.
רק מבצע דוגמת חומת מגן מתמשך יהיה תשובה למנגנון הטרור האדיר שהוקם שם, בחסותינו, ברצועה".
דובר המועצה האזורית חוף עזה, ערן שטרנברג, אמר כי "שרון ממשיך להסית לרצח תושבי גוש קטיף, תוך קריצה למחבלים שמה שלא יעשו המקדמות - תעשנה המרגמות. לא נתפלא אם על הפצמ"רים הבאים ייכתב מ´שרון באהבה´".
תנועת "שובי - נשים למען יציאה מעזה", מסרה בתגובה לרצח הצעירה: "אנו עומדים כואבים והמומים מול המוות המיותר של ישראלים, מדי יום, הנובע מדחייה מסוכנת של היציאה מרצועת המוות".
כוננות מוגברת מפני פיגועים
במערכת הביטחון הוחלט להגביר את הסגר על השטחים ובכלל זאת גם סביב הרצועה. כ-40 התרעות לפיגועים קיימות במערכת הביטחון. על כן הוחלט להגביר את אמצעי האבטחה. כוחות נוספים הובאו למקום, כדי להדוף מיתקפה אפשרית מצד ארגוני הטרור במהלך יום הכיפורים.
בתום ההתייעצויות ביטחוניות שהתקיימו ביום ה', בהן השתתפו ראש הממשלה אריאל שרון ושר הביטחון שאול מופז, הוחלט על הגברת מערך הכוננות בישראל. גורמי הביטחון תודרכו להגביר את אמצעי האבטחה במהלך יום הכיפורים, ולהדק את הסגר על השטחים. מחסומים הוצבו בצירי תנועה, כדי למנוע כניסת פלשתינים לשטח ישראל, ללא היתר.
המשטרה הנחתה כי יש להפקיד במהלך יום הכיפורים שומר או מאבטח בכל בית כנסת. חלק מהמתפללים מתבקשים להחזיק טלפון סלולרי, למקרה חירום. המטרה היא להקנות ביטחון למתפללים, ולסכל פיגועים - אם יצליח חלילה מחבל לחדור מהשטחים.

תאריך:  24/09/2004   |   עודכן:  25/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
רמון פיתחה טכנולוגיית המאפשרת לבצע שידורים לעומק גוף האדם ולהעביר אנרגיה חשמלית לשבבים זעירים המושתלים בגוף
יואב יצחק
- כך נודע ל-Nfc; מכתב ההתפטרות הוגש אתמול (יום ה') לשרון, ולשר הממונה על תיק רשות השידור, השר אהוד אולמרט; עילת ההתפטרות: אי מינוי ועד מנהל שיאפשר ניהול ופיקוח על פעולות הרשות
יפעת גדות
ממציא הקלצ'ניקוב מייצר כעת וודקה תחת אותו השם; רוצה שהוודקה תהיה טובה מכל וודקה שנעשתה עד כה הן ברוסיה והן באנגליה
יפעת גדות
שעות ספורות קודם לכן הופיעה בטלוויזיה והתחננה לשוביו: "בבקשה שחררו את בני... אנא גלו רחמים... שילחו אותו הביתה אלי כשהוא בחיים
קריות באינטרנט
עובד חברת מוטורולה בחיפה נעצר בחשד שניסה למכור מכשירי טלפון סלולריים גנובים מהחברה; החשוד נעצר במהלך סיור שגרתי של שוטרי תחנת חיפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il