X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנכ"ל מרכז התעשייה הישראלית למחקר ופיתוח: "התערוכה מהווה זירה טובה ויעילה ליצירת שיתופי פעולה ולחדירה ישראלית לשווקים הסיניים"
▪  ▪  ▪

מתימו"פ, מרכז התעשיה הישראלית למחקר ופיתוח, בשיתוף עם המכון הישראלי ליצוא ולשיתופי פעולה בינלאומיים מארגנים משלחת של חברות ישראליות להונג-קונג ולשנז'ן בסין, להשתתפות בתערוכת ההיי-טק השישית של סין בעיר שנז'ן שתתקיים במחצית אוקטובר 2004.
ביקורה של המשלחת התאפשר, בין היתר, בעקבות הביקור המוצלח של מ"מ ראש הממשלה ושר התמ"ת והתקשורת, אהוד אולמרט, יחד עם למעלה מ-200 נציגים של חברות וגופים עסקיים. ביקור שהתקיים בסוף חודש יוני השנה.
בצד הסיני מתואמת המשלחת עם משרדי המסחר והמדע והטכנולוגיה הסיניים וכן עיריית שנז'ן. במשלחת ישתתפו חברות מתחום התקשורת, האלקטרוניקה, מיקרו-אלקטרוניקה וחומרים מורכבים. יצויין כי קיימת פתיחות גוברת לשיתופי פעולה מצד חברות סיניות.
מלשכת המדען הראשי במשרד התמ"ת נמסר, כי העיר שנז'ן, השוכנת בקרבת הונג-קונג, היא בעלת שיעורי צמיחה מהגבוהים בסין, והראשונה שהוגדרה כאזור סחר חופשי. תחומי האלקטרוניקה והתקשורת מהווים נדבך חשוב ומרכזי בכלכלתה והיא המובילה את היקפי ההשקעה במו"פ מקרב ערי סין (3% ביחס לממוצע של 1% בכלל סין).
בשנים האחרונות עברה שנז'ן רפורמות כלכליות ולוגיסטיות, ומיצבה את עצמה כמרכז תעשייתי לחברות סיניות ובינלאומיות, כדוגמת Huawei ו-ZTE, וכן Olympus, Epson, Harris, Siemens, Alcatel ,IBM, Oracle, Philips ,Thomson וענקיות בינלאומיות נוספות.
יאיר אמיתי, מנכ"ל מתימו"פ, מוסר כי בתערוכת ההיי-טק בשנז'ן צפויים להשתתף כחצי מיליון מבקרים ויותר מ-3,500 חברות רב-לאומיות ומקומיות צפויות להציג במסגרת התערוכה. אמיתי הוסיף עוד כי התערוכה האחרונה היוותה זירה טובה ויעילה ליצירת שיתופי פעולה ולחדירה ישראלית לשווקים הסיניים.
הדס בר-אור, ממונה על שת"פ טכנולוגיים עם סין, מוסרת כי דגש מיוחד במשלחת יינתן לקיום מפגשים של אחד-על-אחד בין חברות ישראליות וסיניות הן בהונג-קונג והן בשנז'ן. עוד מוסרת בר-אור כי ההסכם שנחתם בין ממשלת ישראל לבין ממשלת סין, מאפשר קבלת סיוע כספי מהמדען הראשי לפרויקטים טכנולוגיים משותפים לחברות ישראליות וסיניות.

תאריך:  27/09/2004   |   עודכן:  27/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים גילו כי רבים מהגברים משתמשים בבדיחות, הערות מבדחות ועוקצנות כדי לדון בכאבי ראש, בעיות עיכול וסרטן; טומנים את ראשם בחול כשמדובר בדיון על בעיות בריאות וטיפול במחלות
מיכאל דבורין
שגריר ישראל ביוון העניק את תעודות ההוקרה חתומות על-ידי שר התמ"ת אהוד אולמרט לנציגי 15 חברות ישראליות ויווניות וזאת כהערכה על מעורבותם בפרויקט האולימפי ועל תרומתן לחיזוק מערכת קשרי הסחר בין שתי המדינות
יפעת גדות
טוען כי קיבל מידע שאחיו בחיים; פנה לטוני בלייר בבקשה לסייע ולשחרר את אחיו; לדבריו: שתיקה היא "נשיקת המוות" עבורו
ענבל אביב
המטרה: מעצר מבוקשים ופעילי טרור; הפעילות מתבצעת בעקבות הכוננות שהוכרזה והחשש מפני פיגועים לאחר חיסול בכיר החמאס בדמשק אתמול; כוח צה"ל עצר הלילה 7 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון
יפעת גדות
מזכיר המדינה האמריקני: ההתקוממות בעירק מחריפה, אך ארצות הברית נוקטת בצעדים הנדרשים כדי לשפר את רמת הביטחון לקראת הבחירות המיועדות להתקיים בינואר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il