X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דוטומי פיתחה טכנולוגית Direct Messaging, המאפשרת לשלוח מסרים אישיים באמצעות באנרים פרסונליים באינטרנט
▪  ▪  ▪

חברת דוטומי (dotomi), שפיתחה טכנולוגית Direct Messaging, המאפשרת לשלוח מסרים אישיים באמצעות באנרים פרסונליים באינטרנט, השלימה סבב גיוס של 10.5 מיליון דולר.
חברת דוטומי נוסדה בשנת 2000 על ידי, יאיר גולדפינגר לשעבר ממיסדי ICQ, אייל שיף, ותמיר קוך. זהו סבב הגיוס המוסדי השני של החברה.
דוטומי פיתחה ערוץ תקשורת פרסומי אישי, המאפשר לחברות ומותגים להעביר מסרים שיווקיים ישירים באמצעות באנרים פרסומיים באינטרנט. הבאנרים האישיים מופיעים בפני הגולש, שנרשם לשירות, בפורטלים בהם הוא גולש.
לדברי יאיר גולדפינגר, המשמש כ-CTO (מנהל טכנולוגיה ראשי) של דוטומי, גיוס הכסף יסייע להרחיב את פעילותה השיווקית של החברה בשוק האמריקאי.
"הבאנרים הפרסונליים של דוטומי כבר מוצגים באתרים המובילים בארה"ב כמו: About.com ,NYTimes.com ,USA Today ועוד. חבירתה של דוטומי לרשתות הפרסום המובילות בארה"ב Advertising.com ו- MaxOnline ואלפי אתרים נוספים - מעניקות לה פריסה וכיסוי נרחב ביותר במדיית האינטרנט בארה"ב", הוא אומר.
פעילות דוטומי בישראל הושקה בתחילת שנת 2003. כיום רשומים לטכנולוגיה של החברה מאות אלפי גולשים בישראל. בין לקוחות דוטומי ישנן חברות מתחומים שונים: שרתון מוריה, ישרוטל, רשת מלונות פתאל, אופיר טורס, אמריקן אקספרס, בלוקבסטר, סטימצקי, ישראכרט, באדג'ט, פיצה מטר, מכללת נתניה, GNC, לי קופר ורבים אחרים.
לדברי נועם בנד, מנכ"ל דוטומי ישראל, "אנו מקבלים יותר ויותר הכרה כי אנו בדרך הנכונה. הגיוס הגדול הזה מחזק את התחושה הזו. האינטרנט היא מדיה המאפשרת לתקשר עם לקוחות בצורת אישית, ואת זה דוטומי יודעת לספק.
"חברות וארגונים היודעים לנצל את המדיום החדשני הזה לשיווק ישיר ולפיתוח יחסים 'אחד על אחד' עם הלקוחות שלהם, נהנים משיעורי תגובה גבוהים במיוחד, ומחיזוק הקשר עם לקוחותיהן", הוא אמר.
"למעלה מתריסר חברות מובילות בארה"ב כבר התחייבו למערכת של דוטומי ונמצאות בשלב כזה או אחר של אינטגרציה ותחילת פעילות, ביניהן חברות כגון Priceline ,Orbitz ,PalmOne ואחרות", מסר ג'ון פדרמן, מנכ"ל דוטומי ארה"ב.
מהחברה נמסר כי מאז ההשקה בארה"ב, לפני כארבעה חודשים, זכתה דוטומי לעשרות ביקורות טובות ומפרגנות בעולם העיתונות בארה"ב בתחום השיווק הישיר והאינטרנט.
"לפני מספר חודשים פירסם הניו-יורק טיימס כתבה נרחבת, בה הוצגו דעות של אנליסטים ומנהלים בענף הפרסום באינטרנט, שאמרו כי טכנולוגיית הבאנרים האישיים שפיתחה דוטומי מהווה דרך חדשנית וטובה לחברות לשפר את קשרי הלקוחות באמצעות האינטרנט.
"זהו רעיון מצויין. בתחום הפרסום המקוון עוברים יותר ויותר לכיוון פרסונליזציה והשיטה הזו מציגה מצב של win-win לארגון המפרסם ולצרכן", כתב אז מארק ראיין, אנליסט בכיר ב-Nielsen//Net Ratings.
עורך העיתון MediaPost, טובי אלקין יצא בכותרת: "דוטומי מציידת את אנשי השיווק בכלי חדש לשימור לקוחות". המגזין המקוון iMedia ציין לטובה את רעיון השיווק הישיר של דוטומי והיכולת שלה להעביר מסרים אחד על אחד:
"באמצעות ההודעות הישירות, משווקים יכולים לבנות את המותג שלהם ולשפר את יכולתם להשיג יותר מכירות מכל לקוח - על ידי החלפת הפרסום הלא רלוונטי שהצרכן מקבל. בשל העובדה שהמסרים נשלחים רק לאחר שהצרכן נרשם מרצונו לקבלת המסרים, דוטומי תסייע לחברות לשפר את שימור הלקוחות".
דוטומי - ת.ז:
שנת הקמה: 2000
תחום עיסוק: פרסונליזיציה של פרסום והעברת מסרים אישיים באינטרנט.
גרעין מייסדים: יאיר גולדפינגר, אייל שיף, תמיר קוך
מס' עובדים: 30 בת"א, 12 בארה"ב (בוסטון וניו-יורק).
דמויות מפתח הנמצאים במועצת מנהלים או ועדה מייעצת של דוטומי: אסתר דייסון (אחת הנשים המשפיעות בעולם ההיי-טק האמריקאי), סקוט קרניט (מייסד ומנכ"ל הפורטל הפופולרי About.com, אשר נמכר תמורת 690 מיליון דולר), יאיר גולדפינגר (מייסד ICQ).
סה"כ גיוסים עד כה: 15 מיליון דולר בשני סבבים.
מנכ"ל דוטומי ישראל: נועם בנד
מנכ"ל דוטומי ארה"ב: נועם פדרמן

תאריך:  27/09/2004   |   עודכן:  27/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
המדובר במענקים נוספים על חשבון תכניות ההבראה; 26 רשויות חתמו על תוכנית הבראה וטופלה בהן בעיית השכר; בני ברק טרם חתמה על תוכנית הבראה
יפעת גדות
שר החוץ הסורי: "ישראל בנתה ארסנל גרעיני, הרחיבה את ההתנחלויות על אדמת הפלשתינים, בנתה חומת הפרדה גזענית והפכה את צבאה לכנופיות חמושות בעלות נטייה להרג שיטתי ולפשעי מלחמה"
יפעת גדות
העבירות הבולטות בגינן נרשמו דוחות הינן התנהגות הולכי רגל בניגוד לחוקי התנועה, נהגים שלא נתנו זכות קדימה להולכי רגל ואי ציות לתמרורים
יפעת גדות
מספר חקירות התנהלו על-ידי תובעים צבאיים לגבי חיילי ארה"ב ומותם של מספר עירקים מאז גירושו של סדאם חוסיין בשנה שעברה; דיוויזיית חיל הרגלים, הפועלת בבגדד ומחוצה לה, מסרה את שמותיהם של שני החיילים - סמל ג'וני הורן וסמל קרדנס אלבן
אורלי ממן
העיסקה תיעשה לפי שווי של 170 מיליון דולר, שהינו 10% נמוך יותר ממחיר השוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il