X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מציעה ערוץ ייחודי לסוף השבוע עם סדרות רכש והפקות מקור; פסטיבל הטלוויזיה הראשון במתחמי פעילות לערוצים, שידורים חיים של תוכניות טלוויזיה ומסיבות
▪  ▪  ▪
סמולוויל

"yes ממשיכה להציע לצופיה show טלוויזיוני על המסך ומחוצה לו, וכעת מציגה את הטלוויזיה האיכותית ביותר", כך מסר יונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן של החברה. היום (א', 3.10.04) חושפת yes את פעילותה תחת הסיסמה "never ending show".
הפעילות כוללת, את yesfesT.V, פסטיבל הטלוויזיה הראשון בישראל, אשר ייערך בפארק הירקון, בתאריכים 15-16 באוקטובר (ימים שישי שבת) ויהיה פתוח לקהל הרחב.
בנוסף ולראשונה, ערוץ מיוחד yesWeekend, ערוץ בידור חדש וייחודי אשר מביא אל המסך את מיטב התוכניות מהארץ והעולם ומשדר במהלך כל סוף השבוע.
"yes היא לא רק טלוויזיה מובילה, היא חוויה עשירה ומגוונת הפוגשת את הקהל שלה מחוץ למסך בחיי היום-יום, במקומות הבילוי, ובאירועים יזומים", כך מסרה נילי צור, סמנכ"ל השיווק של yes, "רגע לפני עלייתו של ערוץ yesWeekend, אנחנו נפרדים מסוף השבוע בפסטיבל הטלוויזיה הראשון בישראל - yesfesT.V , אליו מוזמן כל הציבור".
yesfesT.V
פסטיבל הטלוויזיה של yes - yesfesT.V, יתרחש בפארק הירקון, כאמור בתאריכים 15-16 באוקטובר (ימים שישי שבת). במסגרת הפסטיבל מארחת yes לסוף שבוע של טלוויזיה את כל ערוצי הטלוויזיה והתוכניות הטובות ביותר.
הפסטיבל כולל שלושה עוגנים עיקריים:
- במות מרכזיות, הפסטיבל כולל שני סוגי במות: במת טלוויזיה שבה יצולמו תוכניות מול קהל כגון: ספיישל לא נפסיק לשיר, המופע של ניקלודיאון ועוד; במת הופעות אשר הכוללת הופעות שונות כגון: השיר שלנו, עיר ערוץ הילדים, כוכב נולד 2 ועוד.
מתחמי פעילות לערוצים - באי הפסטיבל יוכלו להנות ממתחמים שונים על-פי הערוצים השונים כגון: מתחם ערוץ 5+, מתחם החיים הטובים, קפה הוליווד, מתחם ערוץ הקולנוע הישראלי, מתחם ערוץ FOX KIDS, מתחם ערוץ הקריוקי ועוד.
- מסיבות - yesfesT.V מזמין את כל אוהבי המסיבות ליהנות בערב שישי ממסיבת ריאליטי פרועה של ערוץ yes y אשר תיערך במקביל בווילה ובפארק הירקון וביום שבת במסיבה עברית של ערוץ המוזיקה, ערוץ 24. הפסטיבל יחל ביום שישי בשעה 16:00 עד השעה 23:00 ויימשך ביום שבת בין השעות 11:00 ועד 23:00.
yesWeekend
ערוץ yes Weekend יחל את שידוריו ביום שישי ה-22.10 בשעה 17:30. מסוף השבוע של ה-28.10 ואילך ישדר הערוץ בכל סוף שבוע ברציפות מיום חמישי בשעה 20:00 ועד יום ראשון לפנות בוקר. בימי חמישי ישודרו שידורים נוספים של מיטב התוכניות לרווחת הצופים.
לוח השידורים של הערוץ כולל מיטב תוכניות הרכש והמקור במגוון ז'אנרים כגון: דרמה, ריאליטי, קומדיה, לייף סטייל, מיני סדרות ועוד.
הפקות מקור
בערוץ ישודרו שלוש הפקות חדשות: "משבת לשבת" - תוכנית אשר תאפשר למשפחות לתכנן את הבילוי המשפחתי - המלצות לטיולים, יציאות ובילויים וגם... מה אפשר לעשות בבית. את התוכנית מנחה משפחת שבת, משפחה מצוירת המורכבת מאב שוטר, אם קוסמטיקאית, בת, בן וסבתא שלכל אחד מהם יש העדפות אחרות לבילוי סוף השבוע. בכל שבוע יקבלו הצופים הצעות מכל אחד מבני המשפחה בהתאם להעדפותיו.
"היאכטה - יומן מסע" - סדרה דוקומנטרית המתעדת את שהתרחש בסדרת הריאליטי האינטרנטית הראשונה בישראל. במרכז הסדרה, יומני מסע של 14 המשתתפים בתוכנית הריאליטי ונקודת מבטם על ההתרחשויות על היאכטה ומחוצה לה.
"חשיפה" - סדרת דרמה קומית המתרחשת מאחורי הקלעים של חברת חדשות טלוויזיונית ומועדון חשפנות, וחושפת את הסקס, השערוריות, המתח והדרמה בשני המקומות שאט אט הופכים קשורים זה בזה. משתתפים: לינוי רייך, נעמה נטיב, יוגב ברזילי, אריק משעלי, אורלי באומן, מור דרעי, קמילה פליי, מעיין קדם, יובל שרף ועוד.
סדרות רכש
בערוץ ישודרו סדרות הרכש המצליחות והמדוברות ביותר, בהן: The O.C - הסדרה המצליחה ביותר לעונת 2003 - 2004. הסדרה עוקבת אחר חייהם של היפים והעשירים החיים באורנג' קאונטי בקליפורניה. ראיין, צעיר בעייתי ועבריין ממשפחת מצוקה, נזרק לעולם של עשירי ניופורט ביץ' ומתחיל להתרועע בחברתם של היפים והיפות.
מגרש ביתי One Tree Hill - סדרת נעורים חדשה ומצליחה מבית היוצר של רשת WB. לוקאס וניית'ן הם שני נערים שונים מאוד המתגוררים בעיירה "טרי היל". ניית'ן הוא בן למשפחה עשירה, כוכב הכדורסל של בית הספר, בעוד שלוקאס הוא שקט, מופנם, המגיע מהצד העני של העיירה וגר עם עמו החד הורית. בתחילת הסדרה מגלים השניים כי הם בנים לאותו האב, ומכאן כל התמונה משתנה.
8 כללים פשוטים 8 Simple Rules - הסדרה עוקבת אחר משפחת הנסי, האב פול (ג'ון ריטר), אישתו קייט ושתי בנותיהם המתבגרות. יש להם גם בן צעיר, אבל ממנו הם לא מודאגים, עיקר הדאגה שלהם הוא לבנותיהן המתבגרות המתחילות לגלות את בני המין השני.
משפחה בהשאלה Trading Spouses - מבית היוצר של "הברבור" סדרת ריאלטי מאתגרת במיוחד. שתי אמהות מחליפות משפחות ומנהלות את הבית ואת בני ביתן החדש על-פי רצונן והשקפת עולמן.
בנוסף ישודרו בערוץ עונות חדשות של הסדרות המצליחות כגון: זוכת פרס האמי 2004 "המרוץ למיליון" (עונה 5) "הישרדות- ונואטו" (עונה 9) "סמולוויל" (עונות חדשות החל מעונה 2) ועוד.

תאריך:  03/10/2004   |   עודכן:  03/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
הירידה מוסברת בירידה בפעילות באינטרנט כתוצאה מחגיגת חגי ישראל ויציאה לחופשות באותם חודשים
מירב לוי
הקתדרא הוקמה על-ידי בנק רוטשילד ותישא את שמו של "הנדיב הידוע"; בראשה יעמוד פרופ' בן-ציון זילברפברב, לשעבר מנכ"ל משרד האוצר
יפעת גדות
עישון סיגריות, אקטיבי או פסיבי, מגרה, גורם לדלקת ומצר את דרכי האוויר העליונות; ירידה בכמות הניקוטין בזמן השינה יכולה לגרום לשינויים פיסיולוגיים כלשהם שגורמים לנחירה וכן העישון עלול לגרום לפגיעה רעלית בעצבים של שרירי דרכי האוויר העליונות
אורלי ממן
"מתב" נדרשת לשלם 26.5% מהסכום - 5.1 מיליון דולר; כך פסק בית משפט בארה"ב בתביעה שהגישה חברת הסרטים נגד ערוצי זהב ומתב
הדר פרבר
בנוסף לפצצה פתחו מורדים בדלנים בירי לעבר הקהל בשוק הומה אדם, במטע תה ובאזורים נוספים; המשטרה חושדת כי מאחורי הפיגועים עומדת קבוצת בדלנים נוצרים אשר לוחמת לעצמאות מהמדינה ההינדית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il