X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מסוק צה"ל חיסל 3 פלשתינים ששיגרו רקטות קסאם ברצועה; פלשתיני חמוש נוסף נורה ונהרג כשהתקרב לכוחות צה"ל במקום; 3 פעילי ג'יהאד איסלמי חוסלו הבוקר לאחר שהטמינו מטענים - אחד מהם נער בן 16
▪  ▪  ▪

הרמטכ"ל, רא"ל משה (בוגי) יעלון, אמר היום (א', 3.10.04) בתדרוך לעיתונאים בנוגע לפעילות צה"ל ברצועת עזה, כי עד כה פגעו כוחות צה"ל בשבע חוליות של יורי רקטות קסאם.
לדבריו, פעילות צה"ל ברצועה מוצלחת, גם אם אינה מונעת לחלוטין מן הפלשתינים ירי קסאם או ניסיונות חדירה כמו אתמול. הרמטכ"ל הדגיש, כי במלחמה בטרור אין מהלך אחד שמסוגל לפטור את הבעיה אלא מדובר ברצף של פעולות עוד אמר, כי הכוחות ערוכים להמשיך בפעולה זו לא רק ימים אלא שבועות.
רב-אלוף יעלון ציין, כי יותר מ-60 פלשתינים נהרגו בפעולת צה"ל עד כה. רובם המכריע מחבלים. הוא הביע צער על כל הרוג חף מפשע, וציין כי הכוחות מנסים לפעול בדיוק רב ככל האפשר.
הרמטכ"ל התייחס לטענות ישראל שהפלשתינים נוהגים בכלי רכב של האו"ם [ראו קישור]. להערכתו, אין מדובר במדיניות של האו"ם, אלא שאנשי האו"ם מנוצלים ולא בפעם הראשונה כדי להסיע מחבלים ואמצעי לחימה. הרמטכ"ל אמר את הדברים בסיור ברצועת עזה.
מסוקי חיל האוויר הרגו 4 חמושים פלשתינים
עדי ראייה פלשתינים מדווחים, כי פלשתיני נהרג מפגז שירה לעברו מסוק של צה"ל. גורמי ביטחון מסרו, כי מסוק קרב ירה לעבר חמוש פלשתיני במזרח המחנה, אשר התקרב לכוחות צה"ל הפועלים במקום.
כשעה קודם לכן, מסוק של חיל האוויר זיהה חולייה של משגרי טילי קסאם במחנה הפליטים ג'בליה ברצועת עזה, דקות ספורות לאחר ששיגרו רקטה לעבר העיר שדרות. המסוק ירה לעבר החוליה והפלשתינים מדווחים שכתוצאה מתקיפה זו נהרגו שלושה אנשי ועדת ההתנגדות. בין ההרוגים שני אחים - פאדי ובסאם זענון, בני 19 ו-21.
כוחות הביטחון מוסרים שהחולייה הגיעה על גבי עגלה רתומה לחמור, בתוכה הסתירו את רקטות הקסאם. מלבד הרקטה שנורתה, זוהו בתוך העגלה פצצות נוספות.
הרקטה ששוגרה על-ידי החולייה נחתה בשטח פתוח ליד שדרות. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.
שלושה חיסולים נוספים
שלושה פעילי הג'יהאד האיסלמי חוסלו לפנות בוקר (יום א'), לאחר שנראו עוסקים בהטמנת מטעני חבלה. שניים נהרגו במחנה הפליטים ג'בליה. השלישי בבית חאנון. אחד ההרוגים הוא נער בן 16 - מוחמד שראפי, שהינו האחיין של ראש החמאס בתל אל-זעתר, תאופיק שראפי, שנהרג לפני כמה ימים. שני ההרוגים הנוספים הם פעילי ג'יהאד איסלמי.
זה החיסול הראשון, בימים האחרונים, של אנשי הג'יהאד האיסלמי, שכן בימים האחרונים התמקדה הפעילות נגד אנשי החמאס.
באירוע אחר זיהו כוחות צה"ל חוליית מחבלים באזור ג'בליה, שעמדה לשגר טילים נגד טנקים לעבר הכוח. פגז שנורה לעברם מאחד הטנקים הרג כמה מהם.
אתמול בערב (יום שבת) נרה מסוק טיל לעבר מכונית בעיר עזה, שבה נסע אחד הפעילים המרכזיים בחמאס - מהדי מושתהא, בן 34, תושב שכונת סג'עייה בעזה, פעיל חמאס בכיר.
מושתהא מילא תפקיד בכיר במערך הייצור והפיתוח של רקטות הקסאם ברצועת עזה. במסגרת תפקידו, ניהל מעבדות ובתי מלאכה לייצור מרכיבי הרקטות. עמו ברכב נסע ונהרג חאלד עמריטי, פעיל חמאס, בן 28, תושב שכונת דראג' בעזה, אשר התמחה באימון פעילי טרור.
זמן קצר קודם לכן ירה מסוק של צה"ל טיל לעבר חוליה שעסקה בהטמנת מטענים, ממזרח לג'בליה. אחד מפעילי הטרור נהרג. שלושה נפצעו קשה. עוד כמה נפגעו.
החוליה עסקה בהנחת מטענים באזור שבו פועל צה"ל. תצפית גילתה את החוליה, מבעוד מועד. מסוק הוזנק, ובירי שבוצע לעברם התפוצצו חלק מהמטענים בהם החזיקו.

תאריך:  03/10/2004   |   עודכן:  03/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
נישא לאשתו השלישית, מבקרת המסעדות קייט לי
יפעת גדות
סבא אליעזר, גיבור ספרו של לוין קיפניס, יארח את הילדים בגינת ירק אורגנית בה יתוודעו לצמיחת הירקות ואופן הטיפול בהם
מירב לוי
האירוע יתקיים בגן הלאומי אשקלון; במעמד שרים, חברי כנסת, רבנים, ראשי ערים ומועצות אזוריות, ראשי ארגונים ואישי ציבור
אורלי ממן
איש העסקים אייל גלברג רכש מחצית ממניות עצמון ראש ומשה גורביץ' ב-1.2 מליון ש"ח במזומן
יפעת גדות
אווסטין עובדת במנגנון ייחודי וחדשני של עיכוב תהליך יצירת אספקת דם לגידול, שהינו תהליך חיוני לצמיחה של גידולים ולהתפשטותם; התרופה אינה כלולה בסל התרופות של מדינת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il