X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ישתתף בערב עיון שיקיים המרכז הישראלי לניהול בנושא שיווק רעיונות ושיווק מועמדים פוליטיים
▪  ▪  ▪

אשף השיווק הפוליטי, ארתור פינקלשטיין, יגיע לארץ שבוע לאחר הבחירות בארה"ב - כדי להשתתף בערב עיון שיקיים המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), בנושא שיווק רעיונות ושיווק מועמדים פוליטיים.
פינקלשטיין, ששמו הפך כבר לסמל השיווק הפוליטי בישראל, שימש בשעתו כיועץ הבחירות וכאסטרטג הראשי של בנימין נתניהו, במערכות הבחירות של 96' ו-99'. תהיה זו הופעה פומבית ראשונה של פינקלשטיין בישראל.
כותרת הארוע: "שיווק רעיונות ומועמדים פוליטיים מול שיווק עסקי - הדומה והשונה". הארוע יתקיים ביום ד', 10.11.2004, במלון "דן" בת"א.
בארוע ישתתפו מומחים לשיווק פוליטי ובהם: יועץ התקשורת אייל ארד, נשיא "ארד תקשורת", הפרסומאי ראובן אדלר, מנכ"ל משותף של משרד הפרסום "אדלר-חומסקי וורשבסקי", הפרסומאי דרור שטרנשטוס, שניהל את קמפיין ז'נבה, ודר' יוסי ביילין, יו"ר יחד.
מנכ"ל אל-על, עמוס שפירא, העומד בראש "המועדון הבכיר לשיווק" של המי"ל ומיוזמי האירוע, אמר, כי מטרת הכנס היא לבחון מה יכולים מנהלי השיווק ללמוד מהפוליטיקה והאם שיווק פוליטי הוא ענף לגיטימי, או בן חורג של השיווק.
שאלה אחרת שתעמוד לדיון היא האם יש "מוצר" פוליטי (אידיאולוגיה/מפלגה/מועמד) וכיצד הוא משפיע, או צריך להשפיע, על מערכת השיווק והתעמולה. שאלה נוספת היא מי בסוף מקבל את ההחלטות: הפוליטיקאים, או מלכי ה"ספינים" התקשורתיים?
מנכ"ל המי"ל, יצחקי חן, אמר כי מאז 1977 הפך השיווק הפוליטי לענף מובחן ומובדל של מקצוע השיווק. "אף פוליטיקאי לא יעז לצאת כיום למסע בחירות, או קמפיין ציבורי בלי להתחמש ביועצי תקשורת, פרסומאים ומכוני סקרים, ממש כמו כל מנהל שיווק מודרני", הוא אומר.

תאריך:  11/10/2004   |   עודכן:  11/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
לדבריו, נדרשת ועדת חקירה לבדוק את עסקת הגז הטבעי של חברת החשמל עם החברה המצרית, בה שותף יוסי מימן; "שרון גילה אנושיות כשפיטר אותי מהממשלה", הוא אומר
רנית נחום-הלוי
פצצת מרגמה נורתה הערב לעבר מוצב צה"ל בדרום רצועת עזה; לא היו נפגעים ולא נגרם נזק; שני פלשתינים נהרגו וכ-11 נפצעו בפעולת צה"ל בג'בליה
רנית נחום-הלוי
כך מעריכים סוכנויות תיירות מצריות; הערכה: התיירים הישראלים המהווים את עיקר התיירות באזור לא יחזרו לסיני בחודשים-השנים הקרובות
עומר שיקלר
גלעד חשוד בנוסף בהונאת חברו, משה זר, בעל קרקעות רבות בשומרון
רנית נחום-הלוי
כך אמר שר הרווחה, זבולון אורלב, בישיבת הממשלה במהלכה סקר את פעולות מערכת הרווחה לסיוע לנפגעי הפיגוע בסיני ולבני משפחותיהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il