X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התוכנית תופעל בישובי הפריפריה ואוכלוסיות מיוחדות; 205 מיליון ש"ח מהתקציב יופנו לישובי המיעוטים והחרדים
▪  ▪  ▪

משרדי התמ"ת והאוצר הגיעו להסכמה בימים אלו על הפעלת מסלול תעסוקה, וזאת בהמשך להחלטת ועדת השרים לענייני חברה וכלכלה, בה הוחלט להפעיל תוכנית לעידוד תעסוקה ביישובי הפריפריה וביישובי אוכלוסיות מיוחדות: מיעוטים וחרדים - בהיקף כולל של 450 מיליון ש"ח.
מ"מ רה"מ ושר התמ"ת והתקשורת, אהוד אולמרט אמר כי במסגרת תוכנית העבודה של משרד התמ"ת, פועל המשרד ליצירת כלים לעידוד התעסוקה על-מנת לצמצם פערים חברתיים וכלכליים, ומתן הזדמנות שווה לעבודה הוגנת.
עוד אמר השר אולמרט, כי לנוכח העובדה שבשנים האחרונות מתקבע שיעור האבטלה במשק ברמות הגבוהות תוך גידול במשך האבטלה ובחלקם של המובטלים הנמנים על ה"גרעין הקשה", וההשלכות החמורות שיש לכך על החברה והכלכלה הישראלית, ובעטיה של העובדה שבשנת 2005 לא צפוי שיפור משמעותי במצב האבטלה, המשרד רואה חשיבות בהתערבות בחלק מהתהליכים הכלכליים על מנת לתעל את צמיחת המשק להגדלת התעסוקה.
במסגרת תוכנית העבודה של משרד התמ"ת יעודד המשרד ביקוש לעובדים באמצעות כלי ביצוע חדשים, ביניהם יצירת תוכנית לעידוד התעסוקה בישובי הפריפריה.
התמיכה תינתן להעסקת עובדים במפעלי תעשיה, מרכזי תקשוב, מרכזי תמיכה לשירותי מחשוב ומרכזים לוגיסטיים, באזורי פיתוח א'+ב', ובישובי מיעוטים המדורגים באשכולות 1-5 התמיכה תועבר למעסיק, בכפוף לקיום הליך תחרותי לבחירת הזכאים לתמיכה, כמפורט בסעיף 3 שלהלן.
התמיכה תינתן לתקופה של 5 שנים. סכום התמיכה הכולל לא יעלה על שכר שנת עבודה ברוטו לעובד ולא יותר מ-120,000 ש"ח בגין כל עובד הזכאי לתמיכה. התמיכה תשולם לשיעורין לאורך תקופת התמיכה בכפוף להוכחת העסקה בפועל של העובדים.
התמיכה תינתן לתוספת עובדים במפעלים חדשים, בהרחבת מפעלים קיימים. בפריפריה הרחוקה (ב"ש ודרומה, כרמיאל וצפונה, אופקים, שדרות, נתיבות, בית שאן) תינתן התמיכה לכל העובדים בהעתקת מפעלים.
20% מהתקציב הכולל יופנה לעידוד תעסוקה בישובי המיעוטים ובישובים החרדיים, ובלבד שהשכר החודשי הממוצע ברוטו המשולם לעובדים במגזרים אלו לא יפחת משכר מינימום והתמיכה הכוללת לעובד לא תעלה על 60,000 ש"ח ל-5 שנים.
בחירת המפעלים הזכאים לתמיכה תתבצע על-ידי ועדה בהרכב: מנכ"ל משרד התמ"ת שיכהן כיו"ר הוועדה, שני נציגי משרד התמ"ת שימנה מנכ"ל משרד התמ"ת, נציג אגף התקציבים שימנה הממונה על התקציבים ונציג החשב הכללי שימנה החשב הכללי. החלטות הוועדה יתקבלו ברוב קולות, במקרה של שוויון תכריע דעת היו"ר.

תאריך:  12/10/2004   |   עודכן:  12/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
מחקר חדש בדק את התמודדות החברה החרדית עם האינטרנט; רבים גולשים באיטנרנט, אך לא מהבית
רנית נחום-הלוי
הח"כים המתנגדים להינתקות גייסו חברים נוספים ובכך הביאו להכשלת התוכנית; יו"ר הוועדה אמר התגובה: כל השמחה לעיד היא קשקוש אחד גדול; ח"כ אורון: משיכת הבקש מעלה ספקות גדולים באשר לאישור חוק פינוי-פיצוי
יפעת גדות
מנהלים גרועים לעיתים תכופות הם עובדים מבריקים ובזה למעשה טמונה הבעיה, הם תורמים תרומה משמעותית לחברה כעובדים וזוכים לקידום בשל המומחיות שלהם כשהם מוצאים עצמם מפקחים על אחרים
גלית יצחק
התוכנית שגובשה הינה בת 5 שנים; עד-כה גובשו מעל ל-30 הצעות מחקר, בהיקף תמיכה של כ-4 מיליון דולר לשנתיים הראשונות; הקרן תקיים בשבוע הבא מפגש בינלאומי ראשון בישראל
יפעת גדות
מטרת פרוטוקול קיוטו היא להפחית פליטת גזים המגבירים את "אפקט החממה" ומשפיעים על שינויי האקלים; ישראל אישררה את הפרוטוקול בתחילת שנת 2004
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il