X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה עוסקת באבטחת מכשירי קצה כגון מחשבים שולחניים וניידים, מכשירי Palm וטלפונים סלולריים חכמים; מייסדי החברה הם בוגרי צ'ק פוינט וחיל המודיעין
▪  ▪  ▪

חברת אבטחת התוכנה הישראלית, סייפנד (Safend), השלימה סבב גיוס בהיקף של כ-2 מיליון דולר. החברה עוסקת באבטחת מכשירי קצה כגון מחשבים שולחניים, מחשבים ניידים, סייענים דיגיטליים (כדוגמת Palm), טלפונים סלולריים חכמים וכו'.
סייפנד מפתחת פיתרון להגנה על מכשירי קצה, המגן הן על הממשקים הפיזיים (כגון USB ו-FireWire) והן על הממשקים האלחוטיים (כגון WiFi ,Bluetooth ואינפרה אדום).
מוצר ההגנה של חברת Safend מגן מפני ניצול של מכשירי הקצה כנקודת חדירה לארגון או כנקודות להוצאת מידע רגיש מהארגון. על פי מחקרי שוק עדכניים, שוק האבטחה של מכשירי קצה מתפתח בקצב מהיר, וצפוי להגיע להיקף של בין מיליארד לשני מיליארד דולר עד שנת 2008.
לדברי מנכ"ל החברה גיל סבר, ארגונים מגינים כיום היטב על הדלת הראשית לרשת שלהם - ה-gateway - באמצעות פיירוול ושכבות הגנה נוספות.
"הגנה על הדלת אינה מספקת, כיון שלרשת הארגונית ישנם חלונות רבים בדמותם של מכשירי הקצה השונים, שפורץ מתוחכם יכול להשתמש בהם כדי להגיע ללב הרשת הארגונית ואל המידע הרגיש המצוי בה. סייפנד שמה לה למטרה להגן על כל החלונות הללו, כדי לספק אבטחה היקפית כוללת לרשת האירגונית", הוא אומר.
נגה קפ, שותפה בקרן וולדן ישראל (המשקיעה בחברה) ויו"ר דירקטוריון סייפנד, אומרת כי ההחלטה להשקיע בחברה נבעה מהפתרון שמציעה החברה לבעיה שמוכרת בכל ארגון ממוחשב בעולם". קפ הוסיפה כי סייפנד צפויה לגייס הון נוסף במסגרת הסבב הנוכחי.
סייפנד הוקמה על ידי המנכ"ל גיל סבר, ששימש בעבר כ-COO (מנהל תפעולי) של חברת ECtel, והיה במשך שנים מבכירי מערך הפיתוח של חיל המודיעין. מייסדים נוספים הם צבי גוטרמן ואורלי גן.
גוטרמן הוא יוצא חיל המודיעין וגן היתה בכירה בצ'ק פוינט. בכיר נוסף בחברה הוא חי חזמה, יוצא חיל המודיעין אף הוא. בין חברי הדירקטוריון של החברה ניתן להזכיר את גארי דרוטין, שניהל במשך שנים רבות את סיסקו ישראל.
פירמת הון הסיכון וולדן ישראל מנהלת שלוש קרנות, בהיקף כולל של 185 מיליון דולר. כיום משקיעה הפירמה מתוך קרן וולדן ישראל III, שנסגרה בדצמבר 2001 בהיקף 91 מיליון דולר. הפירמה מתמקדת בהשקעות בחברות מתחומי התקשורת והתוכנה הארגונית.
וולדן ישראל מהווה חלק מרשת קרנות וולדן העולמית, שבסיסה במזרח הרחוק, ויש לה פעילות גם בחוף המערבי בארה"ב. קבוצת וולדן מנהלת יותר משלושה מיליארד דולר המושקעים ב-12 מדינות.

תאריך:  12/10/2004   |   עודכן:  12/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
טוען: הפיקוח על הבנקים הוא הגורם המקצועי ביותר בתחום הצרכנות הבנקאית
יואב יצחק
סבורה שניתן להעמיד לדין את יצחק בחר מהבנק ואת צדוק ארבל ממס הכנסה רק על שיבוש חקירה
ענבל אביב
על-פי החשד סחרו והפיצו בארץ ובחו"ל כדורי אין אונות מזוייפים מסוג - ויאגרה, סיאליס ולביטרה; על חברי הרשת נמנה רופא בן 53 מגבעתיים אשר מכר בניגוד לחוק כדורים מזוייפים אלה לפציינטים
אלונה קורן
"עושה רושם כאילו המדינה שכחה שיש לה כ-25% מהבעלות על תנובה; המדינה אינה עושה דבר בכדי להבטיח את חלקה בחברה; מדובר כאן בערך כספי של למעלה מ-2 מיליארד שקלים"
ענבל אביב
על-פי העדויות, מוסא ערפאת עצמו לא נפגע בפיצוץ, אך עובר אורח נפצע באורח קל-בינוני; מהערכות ראשוניות עולה, כי מדובר בניסיון חיסול על-רקע סכסוך פנים-פלשתיני; אין מדובר בפעולה של צה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il