X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקמפיין יעלה לאוויר מחר, תחת הסיסמא: "התרומה שלך יכולה להציל חיים!"; יום ההתרמה יערך ב-18.10.04; האגודה תעלה קמפיין נוסף בארה"ב באמצעות הערוץ הישראלי
▪  ▪  ▪

האגודה למלחמה בסרטן עולה מחר (יום ה', 14.10.04) בקמפיין לקראת מבצע יום ההתרמה השנתי - "הקש בדלת", שיתקיים ב-18.10.04.
במסגרת מסע ההתרמה, עשרות אלפי תלמידי בתי הספר, מתנדבים מ-70 סניפי האגודה למלחמה בסרטן הפרוסים ברחבי הארץ וכן חניכי תנועות הנוער, יקישו על דלתות התושבים במטרה לגייס תרומות עבור המלחמה בסרטן בישראל. יעד המבצע הינו איסוף 12 מיליון ש"ח.
הקמפיין יעלה בהתנדבות באמצעות גיתם/BBDO, תחת הסיסמא: "התרומה שלך יכולה להציל חיים!". מטרת הקמפיין הינה להגדיל את המודעות לחשיבות פעילות האגודה במאבק במחלת הסרטן, ולעודד תרומות לפעילויות אלה.
הקמפיין יעלה לאוויר בטלווזיה בערוץ 1, 2, 10, 24, ערוצי הכבלים HOT, ערוצי הסרטים וערוץ החיים הטובים. כמו-כן, יכלול הקמפיין שילוט חוצות, פרסום על-גבי אוטובוסים וכן יפורסמו מודעות בעיתונות היומית ברדיו.
במקביל, הודיעה האגודה למלחמה בסרטן כי היא עולה בקמפיין נוסף בארה"ב באמצעות הערוץ הישראלי, במטרה לפנות לציבור הישראלי החי בארה"ב ולעודדו לתרום לאגודה למלחמה בסרטן.
קמפיין "הקש בדלת" יכלול שני סרטים, המציגים התמודדות מוצלחת עם המחלה: אב שמקבל את בנו בחזרה במסדרון בית החולים לאחר שזה החלים, והרן צוקרמן, בחור צעיר שחלה בסרטן בילדותו והחלים, ומאז עוקבים סרטי האגודה אחר התפתחותו ומאבקו במחלה. לצד הגישה החיובית, שמים הסרטים דגש על החשיבות בהתגייסות של כל אחד ואחד מאיתנו למאבק במחלה.
צופים המחוברים לממירים הדיגיטליים של חברות הכבלים והלווין, יוכלו לתרום בעזרת השלט.
נאוה עינבר, מנהלת ההסברה באגודה למלחמה בסרטן, מסרה: "היום חיים בישראל כ-120,000 חולי סרטן הנמצאים בטיפול או במעקב, מדי שנה נוספים כ-23,500 חולי סרטן חדשים. המלחמה בסרטן היא מערכה מתמשכת וחסרת פשרות המנוהלת במספר חזיתות, בשיפור הטיפול בחולי הסרטן, בקידום המחקר, במניעה ובאבחון מוקדם.
עד אשר תצליח האנושות למגר את מחלת הסרטן דרושים כוחות משותפים ומשאבים כספיים, מבצע הקש בדלת הינו חוד החנית של האגודה לאיסוף תרומות לאגודה למלחמה בסרטן אשר פעילותה מתאפשרת הודות לתרומות הציבור ללא מימון מתקציב ממשלתי כלשהו".
מוזי ורטהים, יו"ר החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, יו"ר דירקטוריון זכיינית ערוץ 2 קשת ויו"ר מבצע הקש בדלת לשנת ‏2004, אמר: "המאבק במחלות הסרטן לסוגיהן מתנהל במגוון מישורים האמורים להשלים זה את זה ולסוכך זה על זה, מרמת הפרט המתמודד עם אתגר מהקשים ביותר האפשריים, דרך המשפחה, האמורה לסעוד אותו, לתמוך בו ולהעניק לו חום בנסיבות אשר אינן מקלות על גיוס כוחות הנפש הנדרשים, וכלה במערכת מקצועית, האמורה להעמיד את הכלים הן למניעת המחלה והן להתמודדות עמה".
פרופ' רנה אוליבייה מירימנוף, נשיא קבוצת הרדיותרפיה ב-EORTC, הארגון האירופי למחקר וטיפול בסרטן, ציין: "סרטן היא קבוצה של מחלות שללא טיפול, מסתיימות לרוב במוות. כמעט כל אדם שלישי נפגע בחייו מהמחלה. בעולם המערבי עומדים כיום אחוזי הריפוי של חולי סרטן על ממוצע 60% - בין אם באמצעות ניתוח, טיפול בקרינה, כימותרפיה או שילוב ביניהם. למעלה מ-40% מכלל חולי הסרטן שנרפאו מהמחלה קיבלו טיפול בקרינה, וקרוב לשני שליש מהחולים שלא ניתן לרפא אותם ממחלתם, זוכים לשיפור משמעותי באיכות חייהם כתוצאה מטיפול תומך בקרינה".

תאריך:  13/10/2004   |   עודכן:  14/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
הסיבה: ועדת בכר ממליצה לאפשר לבנקים להפיץ בסניפיהם מוצרי ביטוח חיים ופנסיה
הדר פרבר
אמר בראיון לפיננשל טיימס, כי חלומו להקים מדינה פלשתינית עצמאית - התפוגג; ההזדמנות שלו לשלוט בפלשתין תהיה גדולה יותר, אם בראשה של ישראל היה עומד השר האוצר, בנימין נתניהו; לדבריו, ניסתה ישראל למנוע העברת מידע על פיגוע אפשרי בסיני כדי לשים רגל לנסיונה של מצרים לחדש את תהליך השלום
גלית יצחק
האות יינתן לבני הזוג גאבלק על הצלת אולה שרי; את האות והמדליה בשם הזוג גאבלק תקבל בתם, אוה בילאצ'יק-גאבלק
הדר פרבר
"הציבור יפסיד" כך קוראים בוועדה להגנה על עיתונאים בארה"ב; כתב מגזין טיים האמריקני, מאט קופר מסרב לחשוף את מקור המידע שלו
רנית נחום-הלוי
את הצעת החוק הגיש יו"ר הקואליציה ח"כ גדעון סער; סער ציין כי בכוונתו לפעול להשלמת החקיקה במושב הנוכחי, "ייצוג הולם לנשים אינו מתת חסד לנשים", אמר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il