X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כיום פועל תהליך הגישור במחוז ירושלים ובמרחב שרון; תהליך זה יכנס לתוקפו ב-1.1.05; 90% מהאזרחים והשוטרים הצהירו שהגישור מוצלח ויעיל יותר מטיפול קצין תלונות הציבור
▪  ▪  ▪

פרויקט גישור תלונות על-ידי גורמי חוץ יופעל החל מינואר 2005 בכל המחוזות ומרחבי משטרת ישראל. כך מסר (יום ב', 18.10.04)
מפכ"ל המשטרה, רנ"צ משה קראדי.
תהליך הגישור פועל כיום כפיילוט רק במחוז ירושלים ובמרחב שרון, במטרה ליצור דיאלוג בין המשטרה ובין הקהילה והעלאת רמת שביעות הרצון של שוטרים ואזרחים מבירור וטיפול בתלונות אזרחים.
טרם התחלת הפרויקט, קצין תלונות ציבור המשטרה היה זה שטיפל בתלונותים של אזרחים, בגין התנהלות לא נאותה כביכול של שוטרים כלפיהם. אולם, השנה הוחלט להפעיל פרויקט זה, כיוון שלעיתים האזרח המתלונן היה חש כי התלונה מטופלת בחוסר אובייקטיביות, דבר אשר גרם לו לאיבוד האמון במערכת המשטרתית. ואילו השוטר חש גם כן מתוסכל, על הרישום בתיקו האישי, ולפיכך לא בהכרח הפיק לקחים מהאירוע.
במסגרת הפרוייקט, מאותרות תלונות אזרחים המתאימות להיות מטופלות בהליך גישור ומועברות לגורם אזרחי המופקד על הטיפול בהן. היענות שני הצדדים לקיום ההליך הכרחית וכל אחד מהם רשאי לבטלו, בכל שלב, ולהחזיר את הטיפול לקצין תלונות הציבור.
מניתוח ממצאי הפיילוט שבוצע במחוז ירושלים ובמרחב שרון עולה, כי מעל 90% מהאזרחים והשוטרים הצהירו שהגישור מוצלח ויעיל יותר מטיפול קצין תלונות הציבור. בנוסף, ציינו הצדדים, כי הם שמחו על האפשרות שניתנה להם לפגוש את הצד השני, להסביר את עמדתם ולנסות להבין את עמדת הצד שמנגד.

תאריך:  18/10/2004   |   עודכן:  18/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יבגני זרובינסקי
תושב חיפה שביתו נפרץ הגיש תביעה נגד חברת ביטוח וסוכנה בעקבות זה שרק לאחר מקרה פריצה "נזכרה" החברה כי היא דורשת כספת לתכשיטים ולחפצים בעלי הערך
גלית יצחק
חברת מוניטור מעניקה מספר טיפים כדי לצאת מהלחץ; המצב הכלכלי במשק גורם לעלייה במספר התלונות על כאבים בחזה, כאבי ראש ועוד
גל ברגר
תנועת החמאס הכריזה על תחרות ההמנון הרשמי של התנועה; פונה לציבור הגולשים לשלוח הצעות מקוריות; בפורומים הפלשתיניים כבר עושים מזה מטעמים; חיפוש אחר זהות
עומר שיקלר
נגד ח"כ הירשזון הוגשו לוועדת האתיקה שתי קובלנות; דורש כי יו"ר הוועדה, אלדד, יפסול עצמו מלדון בקובלנות בשל תמיכתו בתוכנית ההינתקות
גלית יצחק
המרכז נחנך בשבוע שעבר בבית הספר 'אופק' בהרצליה; מציע פעילות ספורטיבית מגוונת, המותאמת לצרכים וליכולות של בעלי מוגבלויות; יועמדו לרשות המשתתפים ציוד, מתקנים וחדרי פעילות מיוחדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il