X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אמר לקהל הבוחרים: "נעשה עבודה טובה יותר להגן על מדינת ישראל, מאשר נעשית היום"; שילהב את הקהל בקריאת "עם ישראל חי" בעברית
▪  ▪  ▪
"כוכב אמריקני חדש"


   הדר פרבר
בוש שומר על יציבות בסקרים

   רנית נחום-הלוי, הדר פרבר
פרשנים: קרי ניצח את בוש בעימות האחרון

מועמד הדמוקרטים בבחירות לנשיאות ארה"ב, ג'ון קרי, מתהדר בכמה מילים שלמד בשפה העברית ומספר, כי טס במטוס ישראלי, במהלך הקמפיין בפלורידה, בה החלו אמש (18.10.04) הבחירות המוקדמות.
כזכור, הצביעו בשנת 2000 היהודים 4 ל-1 לדמוקרטים אל גור וג'ו ליברמן, אך הנשיא ג'ורג' בוש הצליח לבנות לעצמו מוניטין של פוליטיקאי אשר מגבה את ישראל בצורה חזקה ודאג גם הוא לחזר אחר המצביעים היהודיים, בתקווה לקבל את תמיכתם אשר יכולה בהחלט לעשות את ההבדל. בבחירות האחרונות, זכה בוש בזכות כמה מאות בודדים של קולות שנויים במחלוקת, בפלורידה.
אמש אמר קלי למצביעים בפאלם ביץ', כי הוא יעשה עבודה טובה יותר מבוש בטיפול באותן מדינות ערביות אשר אחראיות למימון הטרוריזם. "נעשה עבודה טובה יותר להגן על מדינת ישראל, מאשר נעשית היום", קרא לקהל המאזינים אשר אחזו בשלטים ועליהם כתוב: "יהודים אמריקנים לקרי" ולבושים בחולצות טריקו דומות, עם כיתוב בעברית.
קרי כנראה למד כמה מילים בכמה שפות לקראת הבחירות. אחרי שזרק לקהל הערות בעברית, עבר לשפה הצרפתית למען קהל המצביעים של המהגרים מהאיטי, באורלנדו והבטיח לעשות יותר למענו.
דוברת מטעם קרי, סטפני קאטר, אמרה כי קרי רוצה להבטיח ליהודים כי ימשיך את מלחמתו למען ישראל: "...האוכלוסייה היהודית בפלורידה יודעת מי לצדם ומי אינו".
סבו של קרי היה יהודי צ'כי אשר היגר לארה"ב ושינה את שמו לקרי מכהן כדי להמלט מהאנטישמים. שורשיו היהודים של קרי התגלו בשנה שעברה על-ידי הבוסטון גלוב, אך הוא לא הזכיר אותם במהלך הקמפיין בפלורידה. במקום זאת, הוא דיבר על ביקורו בישראל.
"היה לי העונג לטוס במטוס בישראל, וללמוד ממקור ראשון עד כמה הבטיחות טובה, כמה קרובים הגבולות, כמה קטנה ועדינה היא. טיפסתי לפסגה של מצדה ועמדתי בראשה וצעקתי כשחיל האוויר... יצר לצד המצוק את המילים 'עם ישראל חי'" (את שלוש המילים האחרונות - אמר בעברית).
קרי הביטח כי ימשיך להיות מעורב במזה"ת ויעזור ליצור ישות פלשתינית עמה ישראל יכולה לקיים מו"מ. "אין לכם אחת (כזאת) היום, לכן עליכם לבנות גדר ועליכם לעשות מה שאתם עושים".
דובר מטעם הקמפיין של בוש וצ'ייני, סטיב שמידט אמר כי קרי שינה את עמדתו כאשר דיבר לערבים-האמריקנים בדטרויט לפני שנה, ואמר כי גדר ההפרדה המפרידה בין ישראל לבין הטריטוריה הפלשתינית מהווה "מחסום לשלום".

תאריך:  19/10/2004   |   עודכן:  19/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
הקרבות החלו בעקבות סכסוך אישי בין איש הביטחון המסכל לבין קציני המודיעין הצבאי של מוסא ערפאת; בתקרית נפצעו ששה פלשתינים; בתקרית אחרת - התפתחו חילופי אש בין אנשי חמאס לג'יהאד האיסלמי על-רקע מחלוקת סביב השליטה באחד המסגדים בצפון הרצועה
אלונה קורן
בישראל התאפשר שימוש ברשת Wi-Fi באוקטובר 2003, אולם ספקיות האינטרנט, חברת בזק וחברות הכבלים עדיין אינן מציעות ללקוחותיהן שימוש בטכנולוגיה זו
אלונה קורן
נתניהו: הממשלה השקיעה 40 מיליון שקל בפיתוח תעשיית ההיי-טק בירושלים; אולמרט: אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להשאיר את ירושלים במצב שבו היא נמצאת
אלונה קורן
על-פי ההערכות, כ-45% ממשקי הבית במדינה מחוברים לאינטרנט מהיר; רק בקנדה, הונג קונג וטייוואן נרשם שיעור גבוה יותר של חדירת אינטרנט מהיר
אלונה קורן
ההסתדרות עתרה לבית הדין לעבודה בבקשה לעצור קליטתם של 150 עובדים חדשים לנמל אשדוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il