X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טוענת: מסר לטלוויזיה קלטת המתעדת ניתוח חזה של מנותחת בניגוד להסכם מפורש
▪  ▪  ▪

תביעה בסך 500 אלף ש"ח בגין פגיעה בפרטיות, לשון הרע, הפרת חובה חקוקה ועוולת רשלנות חמורה, הוגשה נגד הפלסטיקאי הבכיר דב קליין.
התביעה הוגשה על-ידי מאמנת גלשני רוח וספורטאית מוכרת המועמדת להתמנות כמאמנת נבחרת ישראל לגלשני רוח, באמצעות עו"ד יוסי כהן, שהכירה את הנתבע בשנת 2003 ונרקמו ביניהם קשרי חברות וידידות.
במהלך אחת הפגישות שנערכו בין הצדדים, הציע קליין לתובעת לבצע בה ניתוח להגדלת חזה חינם תמורת תיעוד בקלטת וידיאו לשימוש פנימי של המרפאה. קליין הצהיר בפני התובעת, במפורש, לא פעם אחת, כי הקלטת תוצג אך ורק בתנאים שסוכמו לעיל, כלומר רק בפני מנותחות פוטנציאליות במרפאה ו/או בכנסים רפואיים סגורים.
הניתוח אכן בוצע בתובעת לפני יותר משנה. הנתבע עמד בהתחייבותו עד כחודשיים לפני הגשת התביעה, מועד בו גילתה התובעת כי הנתבע מסר את הקלטת לאחת מלקוחותיו, לשם צפיה בביתה. התובעת פנתה לנתבע טלפונית והתריעה בפניו כי הוא מפר את ההסכם. בתגובה הבטיח הנתבע כי נוהג זה יופסק וכי הקלטת לא תוצא מחוץ למרפאה.
חרף ההסכם וחרף הבטחות הנתבע, גילתה התובעת לתדהמתה כי ביום 1.9.04 שודרו בטלוויזיה חלקים אינטימיים מהקלטת, הן לפני הניתוח והן לאחריו, ב"ערוץ 2" בתוכניתה של רבקה מיכאלי.
התובעת התקשרה לנתבע, הביעה את זעזועה ותדהמתה מהפרת ההסכם ביניהם. באותה שיחה התנצל הנתבע וניסה להרגיע את התובעת, תוך שהוא מודה, כי לפי ההסכם בינו לבין התובעת אסור היה לו להציג את הקלטת בטלוויזיה, והבטיח שהקלטת לא תצא יותר מהמרפאה.
התובעת טוענת בכתב התביעה, כי בעקבות שידור הכתבה וכתוצאה מהשידור נפגעה קשות פרטיותה, עת נחשפו לעין כל חלקים אינטימיים מגופה ועת נחשף בפומבי הליך רפואי אינטימי שעברה. בעקבות פרסום הכתבה התובעת הושפלה, בוזתה, הפכה מושא ללעג ולקלס ונפגעה עד עמקי נשמתה.
לפיכך מבקשת התובעת לפצותה בסכום של 500 אלף ש"ח בגין הנזקים הממוניים והלא-ממוניים שנגרמו לה בעקבות הפרת ההסכם והפרת פריטיתה באופן בוטה.

תאריך:  19/10/2004   |   עודכן:  19/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
הנתונים מתפרסמים היום בוועדה למאבק בנגע הסמים על-ידי הרשות למלחמה בסמים; פרקליטות המדינה ומשרד הבריאות: לא גובשה החלטה להפחית בעונש על שימוש בסם האקסטזי
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
הודח בעקבות חשדות לשחיתות והוחלף על-ידי סו ווין; מוקדם יותר אמר גנרל בכיר בצבא תאילנד לעיתונאים, כי לצבא הגיעו סימנים לפיהם אנשי החונטה הצבאית "אינם שבעי רצון" מניונט וכי הם שואפים להדיחו
אלונה קורן
תהיה זו תחנת הכח הראשונה בישראל שאינה שייכת לחברת החשמל; התחנה תוקם בשיטת ה-B.O.T; משרד התשתיות: מדובר באבן דרך חשובה לפתיחת משק החשמל לתחרות במקטע הייצור
גל ברגר
פחות מ-24 שעות לאחר ששר החוץ הסורי הפחית בחשיבות החלטת מועצת הביטחון מלפני חודש וחצי, שבה היום המועצה ודוחקת בסוריה להסיג את שארית כוחותיה מלבנון; בדמשק נמשך בינתיים מצעד "העלמת" אנשי הרוח
מחלקה ראשונה
יגיש תוכנית חדשה במסגרת חדשות HOT של JCS והכבלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il