X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רס"מ משה אלמליח (35) מדימונה היה ממונה על עבודות תשתית בציר ולאחר שגילה פיר מנהרה, אירע הפיצוץ ממטען חבלה; נעצר פלשתיני שתכנן לדקור חייל במחסום קלנדיה ולאחר מכן לשפוך עליו חומצה
▪  ▪  ▪

בשעות הצהריים (יום ה') נהרג נגד של צה"ל במהלך פעילות כוחות בגבול ישראל-מצרים, סמוך לרפיח. ההרוג הוא רב-סמל מתקדם משה אלמליח, בן 35 מדימונה. הודעה נמסרה למשפחתו.
התקרית אירעה סמוך לשעה 14:10, כאשר כוח צה"ל אשר עסק בעבודות תשתית שגרתיות באזור מוצב חרדון שעל ציר פילדלפי, בדרום רצועת עזה, זיהה פיר של מנהרה. במהלך בדיקת הפיר אירע פיצוץ, אשר גרם לפציעתו באורח קשה של הנגד, שנפטר מאוחר יותר מפצעיו.
גורמים בפיקוד הדרום סיפרו, כי החיילים עסקו בשיפור תשתית הציר לקראת החורף, במטרה להקל על תנועת הרכבים בציר.
כוחות צה"ל וחבלני מג"ב ממשיכים בפעולתם באזור. גורמי צבא מסרו, כי מתחילת השבוע נורו במרחב גבול מצרים ליד רפיח 4 טילים נגד טנקים, הופעל מטען ואירעו מספר אירועי ירי כנגד חיילי צה"ל. כמו כן, פגעו הכוחות ב-2 חוליות מחבלים שניסו להניח מטענים נגד כוחות צה"ל.
בתוך כך, סמוך לשעה 17:20 נורה מטח קסאמים לעבר אזור העיר שדרות. הרקטות נפלו בשטח פתוח סמוך לעיר ולא גרמו לנפגעים או לנזק.
סמוך למאחז עדי-עד בגזרת בנימין התפתח עימות בין מתנחלים לבין פלשתינים שעסקו במסיק זיתים במקום. נסיבות האירוע עדיין נבדקות.
גורמים בצה"ל מסרו, כי "המתנחלים חשו לא בנוח" והזעיקו את רכז הביטחון של עדי-עד, שהגיע למקום וביצע ירי באוויר. הפלשתינים עוכבו לחקירה.
התוכנית: לשפוך חומצה על חייל
פלשתיני כבן 40 שהגיע היום למחסום קלנדיה, מצפון לירושלים, התכוון לדקור את אחד החיילים במחסום ולאחר מכן לשפוך עליו חומצה, אך נעצר בטרם הצליח לבצע את זממו.
הפלשתיני לבש מעיל ועורר את חשדם של שוטרי המשטרה הצבאית המוצבים במקום. מבדיקה שנערכה על גופו התגלו סכין וצנצנת המכילה חומצה. הוא הועבר לחקירת המשטרה, שם הודה בחשדות המיוחסות לו. בצה"ל משבחים את עירנות החיילים.
בלילה: חוסלו שני מחבלים בנחל עוז
בתוך כך, הרגו הלילה כוחות צה"ל שני מחבלים שהתקרבו לגדר המערכת באזור נחל עוז, כפי הנראה במטרה לבצע פיגוע. השניים זוהו במרחק לא רב מהגדר, כשהם נעים בשטח הפלשתיני האסור לתנועה. בצה"ל אומרים, כי הם נעו בחסות הערפל, הצמחייה והמבנים במקום. בהמשך היום יתבצעו סריקות במקום.
אזור זה מתאפיין בניסיונות רבים של מחבלים לפגע בכוחות צה"ל. רק פני שבועיים, חוסלו במקום שני מחבלים נוספים בידי כוחות צה"ל ומשמר הגבול, עת חדרו לשטח ישראל.
מאז שעות הלילה נורו שתי פצצות מרגמה לעבר שני ישובים ישראליים, האחד בצפון הרצועה והשני בדרומה. כמו כן, מטען חבלה הופעל הבוקר לעבר כוח של צה"ל בגבול ישראל-מצרים, סמוך לרפיח. בלילה נפתחה אש מחבלים בדרום הרצועה בשתי תקריות נוספות, האחת לעבר היישוב נווה דקלים והשניה לעבר בסיס צה"ל.

תאריך:  21/10/2004   |   עודכן:  22/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
14 סרטים דוקומנטריים ישודרו בערוץ הראשון במסגרת "הסיפור האמיתי" במהלך 2004 ו-2005
יפעת גדות
תינוקות שנולדו בניתוח קיסרי היו בעלי סיכוי גבוה פי שניים להיות רגישים לחלב פרה ולאלרגנים אחרים במזון מאשר תינוקות שנולדו בלידה טבעית
מירב לוי
המטרה: לחזק את עוצמתה הפיננסית של החברה ולקדם מיזמים בינלאומיים
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
אישר שימוש במריחואנה, למטרות רפואיות, לילדה בת 14 שסבלה מדיכאון; אישר שימוש במריחואנה לחולים אותם לא בדק באופן אישי
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
לפחות 30 איש עדיין נעדרים והרשויות צופות כי מספר ההרוגים יעלה; בטוקיו, הבירה, דווח על גשמים ורוחות אך לא דווח על נזק משמעותי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il