X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גלריה בשם "אנונימי" תאפשר ליוצרים להציג את יצירתם: עבור שכירות בלבד וללא "גזירת קופון" יוכלו האמנים הצעירים להציג את עבודותיהם בגלריה
▪  ▪  ▪

גלריה חדשה נפתחה בתל אביב - והרעיון שעומד מאחוריה - מקורי ומרענן. "אנונימי" - גלריה המורכבת מחלל לתצוגה, חנות ספרים ודיסקים מאפשרת ליוצרים להציג את יצירתם; כל יוצר, מכל תחום אמנות, שלא מצא את האכסנייה לחשיפת פעילותו עד היום יוכל להגיע ל"אנונימי" ולקבל במה.
כל ספר שהודפס בהוצאה פרטית או הודפס במדפסת ביתית יעמוד למכירה ב"אנונימי", כל דיסק שהוקלט במחשב, באולפן או בהופעה חיה יוכל לקבל חשיפה ב"אנונימי". סופר מוכר, צלם מצליח או צייר מבוקש שהחליטו לבצע ניסוי ביצירתם ולא קיבלו את תמיכת הגופים איתם הם עובדים סדיר יוכלו לבוא ולמצוא בית חם ב"אנונימי".
היוזמים אומרים, כי הם מאמינים "שאי שם נמצא האמן הגדול הבא של התרבות הישראלית שאין לו כיום את הכלים, התמיכה והיכולת לפרוץ קדימה. אנחנו מעוניינים לספק חשיפה ליוצרים בתוך שוק 'אמנות' שסגור בפני כישרונות חדשים שמתפספסים בגלל שיקולים מסחריים של הגופים הגדולים".
החשיפה
כל יוצר, מכל תחום, יוכל לשכור בשטח הגלריה מקום לתצוגה בין אם מדף ובין אם קיר שלם. מחיר ההשכרה עבור הצגת ספרים או דיסקים הוא 50 שקלים לחודש ובעבור שימוש בשטח הגלריה יגבו מנהלי הגלריה סכום של 250 שקלים לשבוע. כל יוצר יקבע את מחיר היצירה שלו ובמידה והיא תימכר, הכסף יעבור אליו ללא קיזוז עמלה וללא דרישת תשלום מיוחדת מעבר לדמי השכירות הסמליים.
רק על-מנת לסבר את האוזן, במהלך השבוע הראשון לפעילות הגלריה נמכרו שש תמונות, ארבעה ספרים, דיסק וכ-10 עבודות קרמיקה בעלות מצטברת של כ-3,000 שקלים שעברו, כאמור, ליוצרים עצמם.
בין האמנים שהצטרפו עד כה ל"אנונימי": השחקן, פיני טבגר ("השיר שלנו") עם דיסק של ערב שאנסונים בהופעה חיה; סער בדישי עם שני דיסקים (אחד באנגלית והשני אוסף שירים) ומחזה; הזמר, גיא דגן, הבן של צילה דגן ז"ל שהביא הקלטה נדירה של הופעה חיה משותפת לו ולאמו, שהתקיימה חודשים לפני פטירתה של דגן; המשורר, מאיר גולדברג ("ארץ קטנה עם שפם", "זן נדיר") שיציע למכירה ספר שירים בגרסת ה-CD‏ רום וכן, רשימה ארוכה של יוצרים אנונימיים. בנתיים.
מאחורי היוזמה
יובל אברמוביץ' (28) - עיתונאי ושחקן ("השיר שלנו"), תושב תל אביב; חגית ליסיצין (32) - למדה ועסקה בארכיאולוגיה במשך שבע שנים, תושבת אלקנה; איתי ארז (29) - למד ארכיטקטורה וגיאולוגיה, אב צעיר לתינוק בן חצי שנה, תושב ת"א.
"אנונימי - תוציא את עצמך לאור" ממוקמת ברחוב העבודה 10, תל אביב.

תאריך:  21/10/2004   |   עודכן:  21/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
עליה של 15% לעומת התקופה המקבילה אשתקד; 367 אלף יציאות היו לסיני; 70% מהיוצאים בדרך היבשה שוהים בחו"ל עד 4 ימים
יפעת גדות
יום חיל הים מתקיים מדי שנה בין התאריכים 20-22 באוקטובר מאחר ובחודש זה חלים תאריכים רבים החשובים לחיל: אתמול, לרגל יום חיל הים, התקיים טקס אזכרה לזכר 398 חללי החיל
רנית נחום-הלוי
יו"ר הכנסת שיגר אתמול מכתב ל-3,000 חברי מרכז בליכוד, בו קרא להם להתעשת; באיגרת מגנה יו"ר הכנסת את דרכו של ראש הממשלה, אריאל שרון, המנוגדת לדרכו של מנחם בגין
גל ברגר
רס"מ משה אלמליח (35) מדימונה היה ממונה על עבודות תשתית בציר ולאחר שגילה פיר מנהרה, אירע הפיצוץ ממטען חבלה; נעצר פלשתיני שתכנן לדקור חייל במחסום קלנדיה ולאחר מכן לשפוך עליו חומצה
מחלקה ראשונה
14 סרטים דוקומנטריים ישודרו בערוץ הראשון במסגרת "הסיפור האמיתי" במהלך 2004 ו-2005
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il