X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בנו של ראש הממשלה וחבר הכנסת מטעם הליכוד נחקר במשך למעלה מ-12 שעות בפרשת אננקס מחקרים; המשטרה עומדת לסיים עוד השבוע חקירה זו ולהעביר ממצאיה לפרקליטות וליועמ"ש
▪  ▪  ▪

חבר הכנסת עמרי שרון, בנו של ראש הממשלה, נחקר הבוקר שוב במשטרה, במתקני היחידה הארצית לחקירות הונאה בבת ים, במסגרת החקירה בפרשת "אננקס מחקרים". מדובר בחקירה נוספת "לצורך השלמות" - כפי שמגדיר זאת אחד מגורמי האכיפה. החקירה ארכה כ-12 שעות ושרון שיתף פעולה עם החוקרים.
על-פי חומר החקירה שכבר הצטבר, וכפי שחשף מבקר המדינה, אליעזר גולדברג, עולה כי כספים שגוייסו, כתרומות מחו"ל, באמצעות אננקס מחקרים, לטובת קמפיין הבחירות המקדימות של שרון [פעולה זו בוצעה כדין], שימשו ב-1999, שלא כדין, לקמפיין הבחירות של שרון בהתמודדות על ראשות הממשלה מול אהוד ברק.
בידי המשטרה חומר ראייתי המעיד, כי אכן עמרי שרון ביצע עבירות בפרשה זו. העבירות הינן על חוק מימון מפלגות והן על חוק המפלגות. בעדויותיו הקודמות אישר עמרי שרון, כי אכן - הוא האיש שטיפל בענייני אננקס מחקרים, וכי שרון האב, ראש הממשלה, לא עסק בזאת.
המשטרה עומדת לסיים תוך כמה ימים את החקירה בנושא זה. לאחר מכן יחלו הסיכומים הסופיים, שיועברו לפרקליטות, וממנו ליועמ"ש, מני מזוז, להכרעתו בשאלה האם להעמיד לדין את עמרי שרון וגורמים נוספים הקשורים בפרשה.
במקביל לחקירה זו, מוסיפה המשטרה לחקור את פרשת ההלוואה שנטל גלעד שרון (כ-4.5 מיליון ש"ח), למימון החזר התרומות שהוזרמו לאננקס מחקרים. ככל הידוע, בידי המשטרה אין ראיות הקושרות את עמרי שרון לעבירות לכאורה שבוצעו, אם בוצעו, במסגרת זו.

תאריך:  24/10/2004   |   עודכן:  24/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
היוזם - האיחוד האירופי; המטרה: ליצור מודל למערכת תרבותית אזורית על-מנת לפתח את משאבי התרבות; לפרויקט שותפות גם: הרשות הפלשתינית, מרוקו ואלג'יר
גלית יצחק
בשבוע שעבר נערך ערב הוקרה בבית השגריר האמריקני לכבוד העמותה הפועלת בבית חולים וולפסון; בערב זה הגיעו משפחת מכתוב מרמאללה כדי להביע תודה לעמותה שבמסגרתה נותחו בהצלחה 2 ילדיהם
גל ברגר
הטוניסאים צועדים היום אל הקלפיות במטרה לבחור נשיא; מול הנשיא המכהן בן עלי ניצבים שלושה מועמדים, שסיכוייהם קלושים; גורמי אופוזיציה בטוניס: "להחרים את הבחירות"
אורלי ממן
תדמור: בכוונתנו לפתח את פעילות פניציה ולשפר תדמיתה ואיכות מוצריה
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
סדרת הילדים "ארתור" הופכת לסרט, בבימויו של לוק בסון; שיריפה, אשר גילם את דמותו של בובי "בקלה" בקליירי ב"הסופרנוס" יקבל פריים טיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il