X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יחד עם ארגון "רמזורים לשלום" מקיימת מחאה נגד המלחמה בעירק וקושרת סרטים סביב הרמזורים כסמל לעצירת המלחמה ושינוי לכדור ארץ "ירוק"
▪  ▪  ▪

אתר "Stop the War Coalition" (הקואליציה להפסקת המלחמה) פרסם (24.10.04) הודעה על מחאה שתתקיים היום תחת הכותרת "מחאת רמזורים" בכל בריטניה. המחאה היא נגד המדיניות של נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, וראש ממשלת בריטניה, טוני בלייר ופעילותם בעירק.
במסגרת המחאה - דקה דומייה ליד הרמזורים ובעקבותיה קשירת סרטים סביב כל עמוד ועליו רמזור תנועה, המסמל "עצור את המלחמה, עבור (כתום) לכדור ארץ ירוק. מאחורי הרעיון עומדת עמותת Traffic lights 4 peace (רמזורים לשלום) הבריטית.
באתר "רמזורים לשלום" הוסבר, כי "ראש הממשלה שלנו (טוני בלייר) נכשל בתקפידו לדבר בשם העם הבריטי. הסרטים מסמלים את קולנו שנמנע מלהשמע - על-ידי ראש הממשלה.
מטרת 'הקואליציה להפסקת המלחמה בעירק' לעצור את המלחמה של ארה"ב ובנות בריתה נגד הטרור. העמותה מגנה את ההתקפות נגד ניו יורק, אך "כל מלחמה פשוט תוסיף למספר ההרוגים החפים מפשע, תגרום לסבל, אי יציבות פוליטית וכלכלית ברמה העולמית ותגביר את הגזענות".
בעוד יומיים מתכנן ארגון הקואליציה לקיים פגישת חירום אשר תעסוק ב"טבח בפלוג'ה". בסוף החודש מתכננן הארגון להפגיש גורמים מתחום הקולנוע המתנגדים למלחמה, במסגרת הפגישה יוקרן הסרט "אודות בגדד" בלונדון.
גורמים מטעם הקואליציה להפסקת המלחמה גינו את רה"מ הבריטי ואמרו כי דמו של קנת' ביגלי, החטוף הבריטי אשר נרצח על-ידי חוטפיו, על ידיו.
תאריך:  24/10/2004   |   עודכן:  24/10/2004
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
בנו של ראש הממשלה וחבר הכנסת מטעם הליכוד נחקר במשך למעלה מ-12 שעות בפרשת אננקס מחקרים; המשטרה עומדת לסיים עוד השבוע חקירה זו ולהעביר ממצאיה לפרקליטות וליועמ"ש
מירב לוי
היוזם - האיחוד האירופי; המטרה: ליצור מודל למערכת תרבותית אזורית על-מנת לפתח את משאבי התרבות; לפרויקט שותפות גם: הרשות הפלשתינית, מרוקו ואלג'יר
גלית יצחק
בשבוע שעבר נערך ערב הוקרה בבית השגריר האמריקני לכבוד העמותה הפועלת בבית חולים וולפסון; בערב זה הגיעו משפחת מכתוב מרמאללה כדי להביע תודה לעמותה שבמסגרתה נותחו בהצלחה 2 ילדיהם
גל ברגר
הטוניסאים צועדים היום אל הקלפיות במטרה לבחור נשיא; מול הנשיא המכהן בן עלי ניצבים שלושה מועמדים, שסיכוייהם קלושים; גורמי אופוזיציה בטוניס: "להחרים את הבחירות"
אורלי ממן
תדמור: בכוונתנו לפתח את פעילות פניציה ולשפר תדמיתה ואיכות מוצריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il