X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברי פורום מטכ"ל התכנסו היום לדיון בנושא "מנהיגות ולקיחת אחריות בצמתי הכרעה", במעמד בני משפחת ראש הממשלה המנוח, יצחק רבין ז"ל; הרמטכ"ל: "עדיין לא כולם הפנימו את הגבול בין הבעת דעה לבין הסתה"
▪  ▪  ▪

חברי פורום מטכ"ל התכנסו היום לדיון בנושא "מנהיגות ולקיחת אחריות בצמתי הכרעה" בהשתתפות בני משפחת ראש הממשלה המנוח, יצחק רבין ז"ל.
ברב-השיח נטלו חלק גם שופט בית המשפט העליון, אליקים רובינשטיין, ראשי המוסד לשעבר, אפרים הלוי ויצחק חופי, דן מרידור, איתן הבר, פרופסור שלמה אבינרי. הדיון נערך בשיתוף עם מרכז יצחק רבין ובהנחיית פרופסור אריק כרמון, נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה.
הדיון התקיים לאחר טקס האזכרה לזכרו של ראש הממשלה ושר הביטחון, רב-אלוף (במיל') יצחק רבין, בהר הרצל בירושלים, במלאת תשע שנים להירצחו.
הרמטכ"ל אמר בטקס, כי "גם כיום, תשע שנים לאחר הרצח, רואים אנו כי ישנם חלקים בחברה הישראלית שטרם הפנימו את הגבול בין הבעת דעה לבין הסתה וקריאות תיגר על אושיות השלטון והדמוקרטייה".
"כך כמו בקריאות לסרבנות", הוסיף הרמטכ"ל, "כמדינה וכצבא איננו יכולים להסכים לסרבנות בקרב חיילי ומפקדי צה"ל, כיוון שזוהי סכנה לנו כעם, כחברה וכמדינה".

תאריך:  25/10/2004   |   עודכן:  25/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
בחודשים האחרונים שקדה מחלקת ההיסטוריה של צה"ל על עדכון המחקר; אתמול הוא הוצג לרב-אלוף יעלון; בתום הליכים פרוצדורליים בתוך צה"ל - יתפרסם המחקר בתקשורת
אלונה קורן
ריבית הפריים של הבנקים נותרה ברמה של 5.6%; הנגיד קליין: חיוני שהכנסת תאשר ללא דיחוי את הצעת התקציב ל-2005 - על פי המתכונת שאישרה הממשלה; פער הריביות בין ישראל לבין ארה"ב מגיע ל-2.35% ובין ישראל לאירופה - 2.1
גלית יצחק
מהלך זה יוביל לחיסכון כספי וייעול במערכת בתחום האשפוז הגריאטרי; בתוך 60 יום יפסיק משרד הבריאות להפנות מאושפזים חדשים למוסדות בהם תעריף האשפוז עולה על סכום של 313.17 ש"ח
מירב לוי
יו"ר התאחדות הסטודנטים נפגש בנושא עם סגן שר הביטחון, זאב בוים; אסף שגב: יש לנו תחושה של ליקוי מאורות ונראה שלא מבינים את המשמעות ההרסנית של הקריאה לסרבנות
עומר שיקלר, רנית נחום-הלוי
שרון: "תוכנית ההינתקות אינה באה במקום מו"מ... היא צעד הכרחי במציאות שאינה מאפשרת לנהל מו"מ רציני לשלום. הכל נותר פתוח להסכם שיבוא בתום הטרור הרצחני הזה..."; פרס: "אלה המתנגדים לתוכניות פינוי עזה ויישובים אחדים, צריכים להציע אלטרנטיבה. מה אתם כל היום מאשימים?"; שריד: "התוכנית אינה מציאה גדולה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il