X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קונדוליסה רייס אומרת עוד כי כעת כשישראל מוכנה לסגת מרצועת עזה - הגשים ערפאת את משאלתו ועליו לפנות את מקומו לראש ממשלה פלשתיני; את הדברים אמרה במהלך כנס ועידת השדולה הפרו-ישראלית (איפא"ק)
▪  ▪  ▪

מנהיגים ממדינות שונות, אשר עדיין מקיימים שיח עם יו"ר הרשות הפלשתינית, יאסר עראפת, צריכים ללחוץ עליו לפרוש, כעת, כשהמנהיגים הישראלים לוחמים לסגת מרצועת עזה. אלה דבריה של היועצת לביטחון לאומי האמריקנית, קונדוליסה רייס (ב', 25.10.04). רייס נאמה לפני קהל בכנס ועידת השדולה הפרו-ישראלית (AIPAC) בפלורידה, אולי בניסיון אחרון למשוך את קהל המצביעים היהודי.
רייס, אשר מבקרת בימים אלה בכמה מדינות בארה"ב, אמרה כי שאיפתו של ערפאת, במשך השנים, שהעם הפלשתיני יקבל את הזכות על אדמותיו - מומשה, כעת כשישראל מוכנה לסגת מרצועת עזה. לכן עתה עליו לפנות את מקומו. את הדברים האלה יש להבהיר לערפאת, ומי שיכול לעשות זאת, לדבריה, הוא מי שעדיין מדבר עימו, וארה"ב - אינה עונה על הגדרה זו.
רייס אמרה, כי אם יתפטר ערפאת, ראש ממשלה עצמאי יוכל לקחת את הפיקוד על בנייה מחדש של כוחות הביטחון הפלשתינים. "בשעה זו, כוחות הביטחון הפלשתינים לא רק מושחתים ו... אינם מסוגלים לפעול בשם ישראל, הם גם מתקשים לפעול בשם העם הפלשתיני".
הדמוקרטים ביקרו את רייס וטענו, כי מדובר בנאום פוליטי, אך דובר ה-AIPAC אמר, כי רייס תכננה את דבריה כבר לפני מספר חודשים, ונוכחותה במקום אינה קשורה כלל לפוליטיקה. הדובר, אנדרו שוורץ, אמר כי "AIPAC אינה מדרגת או מאמצת מועמדים".
רייס אמרה עוד, במהלך הכנס, כי הקהילה העולמית יכולה לעבוד באופן דיפלומטי כדי לנטרל את האיום הגרעיני מצד אירן, אך הוסיפה עוד, כי הבעיה ככל הנראה נוגעת למועצת הביטחון של האו"ם, אשר יכולה גם לכפות סנקציות על המדינה.
בכנס שנמשך יומיים השתתפו גם ריצ'רד הולברוק, שגריר האו"ם בממשלו של ביל קלינטון, וכמה מחוקקים משתי המפלגות האמריקניות. הולברוק, המשמש בתפקיד יועץ לענייני חוץ של ג'ון קרי, נקט בעמדה דומה לזו של רייס, בכנס.
הולברוק, אשר שימש בעבר בתפקיד שגריר ארה"ב באו"ם, ציין כי קרי מסכים לגמרי עם הנשיא בוש שלא לקיים מו"מ עם ערפאת. עם זאת, הדגיש כי קרי יהיה מעורב יותר מאשר בוש ויישלח שליח מיוחד למזה"ת. חשוב לציין, כי הולברוק לוקח בחשבון את האפשרות, שקרי ימנה אותו, במידה ויזכה ב-2 בנובמבר, למזכיר המדינה או שליח מיוחד לענייני המזה"ת.
מול קהל יהודי פלורידה אמר עוד הולברוק, כי קרי לא ילחץ על ישראל - במקום בו אין שיתוף פעולה מהצד הפלשתיני.

תאריך:  26/10/2004   |   עודכן:  26/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים הצליחו לחדש תאי גזע של רשתית כאשר אלו הושתלו לעכברים; מקווים שהמחקר יוביל לטיפול בבני אדם
הדר פרבר
הפנטגון הגיב לדברי ה-IAEA כי הממשלה העירקית הודיעה על כמות של חומרי נפץ שנעלמה ככל הנראה ממחסני נשק של סדאם חוסיין; בפנטגון אומרים כי עירק כבר הודתה בהעברה של טונות חומרי נפץ ממתקן של אל-קאעידה לפני ששבו פקחי האו"ם למדינה ב-2002
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
שירות חדש במדינה הקומוניסטית משלב את מועדון השידוכים, מידע כללי, ומידע רפואי ועוד, במשך 24 שעות ביממה, בכל ימות השבוע, בשיחה למספר 1080
הדר פרבר
קבעה כי תסריט פרסומת עבור חברת YES המציג הכאה של אדם זר, הכאת אישה, סרסרות והתעללות בגופה של אישה מהווה עידוד לשימוש בסמים מסוכנים, מכיל סצינת מין אוראלי ועוד; תשדיר הונדה הוגבל לצפייה למבוגרים בלבד בשל פגיעה בכבוד האישה, בזכות הנשים לכבוד ולשוויון ופגיעה בטעם הטוב
הדר פרבר
ירושלים תרושת בתשתית למחשוב אלחוטי; ירושלים, שתהיה העיר הראשונה בישראל בעלת תשתית למחשוב אלחוטי, תצטרף לערים מרכזיות נוספות בעולם המאפשרות שילוב של בילוי ועסקים בנוחות, בקלות ובמהירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il