X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כרוז שהופץ אתמול בערי הגדה מטעם הזרוע הצבאית של הפת"ח, קורא לסלק את כל "הנהנתנים ובעלי האינטרסים ברשות, השוכרים בדם השאהידים"; "בעוד אנו נוטלים נשק ומתנגדים לכובש - הם מטיילים בעולם ומוסיפים לעצמם עוד מכוניות מפוארות ובתים בשווי עשרות אלפי דולרים"
▪  ▪  ▪

ויקום הגזר: גדודי חללי אל-אקצא של הפת"ח מאיימים פעם נוספת לפרוש מתנועת האם, באם לא יודחו אותם "נהנתנים" החיים על חשבון הציבור הפלשתיני.
בכרוז שהופץ אתמול בשטחי הגדה, מציבים הגדודים אולטימטום של שבועיים לראש הממשלה, אחמד קריע (אבו עלא), למלא אחר דרישותיהם, שאם לא כן "יפרשו אלפי פעילים מהתנועה, ולא יסכימו להידבר עם איש מהצמרת הפלשתינית".
"יש לשים קץ לשחיתות ולמושחתים... יש לפטר את האינטרסנטים השוכרים בדם השאהידים... הם ומשפחותיהם נוסעים ומטיילים בעולם על חשבון השאהידים", נכתב בכרוז. "בעוד אנו נוטלים נשק ומתנגדים לכובש, 'סוחרי הפת"ח' תרים אחר הטבות ופריווילגיות ומוסיפים לעצמם, לנשותיהם ולילדיהם רכבים מפוארים ובתים בשווי עשרות אלפי דולרים".
'אבו קוסאי', דובר הגדודים בעזה, אף קרא ליו"ר הרשות הפלשתינית, יאסר ערפאת, לפטר את אבו עלא וממשלתו. הוא הלין על-כך, שהממשלה הפלשתינית ממהרת לגנות כל מעשה רצח של ישראלים "בידי ההתנגדות".
האולטימטום לאבו עלא בא במקביל לארכה שקיבל בשבוע שעבר מהפרלמנט הפלשתיני, להציג דוח מקיף בנוגע לתפקוד ממשלתו. גם הפרלמנט הפלשתיני, כמו הגדודים, דורש לפטר שרים הנגועים בשחיתות, ובראשם נביל שעת', שר החוץ הפלשתיני. בנוסף, לפי כמה דיווחים, אבו עלא מאותת בימים האחרונים כאילו בכוונתו להתפטר ביוזמתו לאחר עיד אל-פיטר, החג החותם את צום הרמדאן.
לפני תשעה חודשים בקירוב, היטלטלה תנועת הפת"ח בעקבות איומי ההתפטרות של מאות פעיליה בעזה ובגדה. בחודש יולי ידעה הרשות טלטלה נוספת, שוב - על-רקע השחיתות והקיפאון בכל הנוגע לקידום הרפורמות.

תאריך:  27/10/2004   |   עודכן:  27/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
השנה יוקדש הקונצרט למוסיקת הג'אז ויתארח בו הטרומבון סלייד האמפטון; היוזמה לקונצרט של יפתח יעקב, אחיינו של יצחק רבין
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
נרשמו תנועות של פעילות בבסיס שיגור טילים בצפון קוריאה; צפון קוריאה מוקיעה התרגיל הימי במים היפנים "המובל על-ידי ארה"ב"; מזכיר המדינה האמריקני: ארה"ב לא תפלוש לצפון קוריאה
יפעת גדות
חוקרים גילו כי לריאות מחזור יממה משל עצמן: התפקוד היעיל ביותר של הריאות הוא בשעות אחר הצהריים בעוד הנמוך ביותר הוא בשעות הצהריים
מירב לוי
כך אישרה אתמול המועצה להשכלה גבוהה; המכללות יידרשו להציג תוכניות ברמה אקדמית הדומה לאוניברסיטאות, סגל אקדמי בכיר וספריות איכותיות; באוניברסיטאות חוששים שהדבר יפגע במספר הסטודנטים הלומדים ובתקציבן
גל ברגר
הדוברים הפלשתינים שיצאו אמש ראשונים לתקשורת הביעו תמיכה מסויגת בתוכנית ההינתקות; שעת': "נשמח לראותם נסוגים מכל פלשתין"; החמאס: "הישג גדול לעם הפלשתיני ולהתנגדות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il