X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החלטת היועמ"ש מתקבלת בשם המשנה ליועמ"ש, בעקבות פנייה שהועברה אליו מח"כ זהבה גלאון; ח"כ גלאון מוחה: אם זו לא הסתה, מהי הסתה? היועמ"ש עושה פלסתר מהחקיקה הפלילית
▪  ▪  ▪
ח"כ גלאון, אם זו לא הסתה, מהי הסתה?

היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז החליט שלא לפתוח בחקירה פלילית נגד הרב דוד חי-הכהן מבת ים, אשר השווה פינוי התנחלויות למעשה הנאצים בהסכם מינכן.
בכינוס רבנים שהתקיים ביום 17.2.04 אמר הרב חי-הכהן, "פירוק יישובים יהודים הוא פשע נגד העם היהודי בכל הדורות, מסירת חבלי ארץ לגדולי הפושעים והרוצחים בעולם, היו לא פחות מהסכם מינכן שנעשה עם הנאצים".
על-פי ההחלטה שהעביר המשנה ליועמ"ש, מלכיאל בלס, בעקבות פנייה שהועברה אליו מיו"ר סיעת יח"ד, ח"כ זהבה גלאון, הוא כותב: "לגופו של עניין, בפנייתך על הלנת דבריו של הרב דוד חי-הכהן... לטענתך, דברי הרב מהווים הסתה".
"לאחר בחינת הדברים החלטתי, כי דבריו של הרב דוד חי-הכהן, כפי שהם מובאים בפנייתך, אינם עולים כדי עבירה פלילית של הסתה לאלימות. לפיכך, על אף שאני מודה לך עך פנייתך, אין באפשרותי לקבלה".
בתגובה אומרת ח"כ גלאון: "היועמ"ש עושה פלסתר מהחקיקה הפלילית נגד הסתה ואם זו לא הסתה - מהי הסתה? הדבר מעיד על ריפיון מסוכן הגובל בהתרת דם. פשע נגד העם היהודי, הוא פשע שעל-פי חוק דין מבצעו הוא דין מוות. תמוה, שדווקא ביום הזיכרון לראש הממשלה לשעבר, יצחק רבין ז"ל, דבריו של הרב מזכירים את התקופה שהלבישו את יצחק רבין במדי אס. אס והוציאו עליו דין רודף ודין מוסר".
לטענת ח"כ גלאון, דבריו המסיתים של הרב דוד חי-הכהן הם בבחינת "חופש השיסוי", ולכן יש לנקוט צעד חד-משמעי כדי לבלום אותם. בכינוס הרבנים השתתפו הרבנים הראשיים לשעבר, אברהם שפירא ומרדכי אליהו, והרב דב ליאור. "כבר ראינו כיצד מילים הפכו לאצבע על ההדק", היא כותבת ליועץ המשפטי לממשלה, מזוז, "אף אחד מהרבנים, מתירי דמו של רבין, שהוציאו פסק הלכה, פסק דין רודף ופסק דין מוסר, לא נתן על כך את הדין".

תאריך:  27/10/2004   |   עודכן:  27/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
עד כה הודיעו על כוונתם להשתתף במכרז בזק מספר קבוצות: קרן אייפקס, קבוצת עזריאלי, קבוצת מעריב-גוסינסקי ואיש העסקים בני אלג'ם, ממייסדי חברת פאקארד בל
רנית נחום-הלוי
כך לטענת מומחים בריאותיים בוועדת הבריאות של הכנסת; גורמים רפואיים: לתרופה יש ביקוש ברחבי העולם ויצרנית התרופות לא עומדת בעומס; נציג משרד האוצר: משרד הבריאות צריך להחליט מה סדר העדיפויות שלו מסך התקציב הכולל
אורלי ממן
הענפים בהם נרשם הגידול הרב ביותר ברכישות בכרטיסי אשראי הם שירותי עירייה וממשלה, מחשבים ותוכנה, ציוד ושירותי תקשורת
מחלקה ראשונה
באירוע יבוצעו רבים משיריה של רחל בהשתתפות אמנים רבים
גלית יצחק
עד היום חויבו נהגים חדשים לנהוג בלווית חונך במשך חודשיים; נהג שטרם מלאו לו 21 שנים וסיים את תקופת הליווי לא יורשה להסיע ברכב יותר מ-2 נוסעים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il