X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסכם הפיתוח עם חברת רכבת ישראל נחתם לפני כחצי שנה, בהיקף חסר תקדים של 20 מיליארד ש"ח וכולל 33 פרויקטים
▪  ▪  ▪

החשב הכללי באוצר, ד"ר ירון זליכה, חתם אתמול הסכם עם חברת PB (Parsons Brinckerhoff) לביצוע בקרה על תכנית הפיתוח של רכבת ישראל.
בטקס שנערך בהשתתפות שר התחבורה, מאיר שטרית, ציין החשב הכללי, כי ביצוע בקרה בלתי תלויה על פרויקטים גדולים בתחום התשתית היא חלק ממדיניותו לאמץ נורמות עסקיות מקובלות בעבודות אלו.
הסכם הפיתוח עם חברת רכבת ישראל נחתם לפני כחצי שנה, בהיקף חסר תקדים של 20 מיליארד ש"ח וכלל 33 פרויקטים, מתוכם הקמה והרחבה של 24 קווי רכבת ברחבי הארץ.
החשב הכללי התנה את חתימת ההסכם בזכות המדינה למנות חברת בקרה בעלת ניסיון בין-לאומי עשיר שתפקח על ביצועי חברת הרכבת ותוודא, כי הפרויקטים מבוצעים במסגרת התקציב ולוחות הזמנים שנקבעו בהסכם הפיתוח ובסטנדרטים הגבוהים ביותר.
זליכה ציין, כי הניסיון בעולם ובישראל מלמד כי העדרה של בקרה בלתי תלויה תביא לחריגות בלוחות זמנים ובתקציב בשיעורים שיכולים להגיע לעשרות אחוזים. וכי, מאחר והסכם הפיתוח עם הרכבת מגיע להיקף חסר תקדים יהיה העדרה של בקרה בלתי תלויה בגדר סיכון שאין לקחתו.
חברת PB זכתה במכרז שנערך על-ידי ועדת מכרזים בין משרדית שכללה נציגים ממשרדי האוצר והתחבורה ובראשה עמד סגן החשב הכללי, צבי חלמיש. במכרז התמודדו 12 חברות בין לאומיות מהמובילות בעולם בתחום ההנדסה התחבורתית.
חברת PB הינה חברה אמריקאית הפועלת מעל 100 שנה, ומעסיקה כ- 9,300 עובדים בכ-250 סניפים ברחבי העולם. לחברה ניסיון בין-לאומי עשיר בתחום התחבורה ולאחרונה אף סיימה לפקח על פרויקט הרכבת באתונה לקראת משחקי האולימפיאדה שנערכו בקיץ האחרון. בנוסף למהנדסים שיגיעו לארץ לביצוע הבקרה, תיעזר החברה בסניף המקומי (PB-Israel) וכן ביועצים מקומיים נוספים.

תאריך:  27/10/2004   |   עודכן:  28/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קריות באינטרנט
יוסי עזריאל, חבר מועצה בעיריית קריית ביאליק, נדקר בצווארו ונפצע באורח בינוני; עזריאל אושפז בבית החולים רמב"ם בחיפה ומסרב לשתף פעולה עם המשטרה
אלונה קורן
כך נמסר היום מההסתדרות; זאת מלבד כבול, ג'וליס וזרזיר, שנמצאות בתהליך של בחירות או כניסת ראש מועצה חדש
נועם שרביט
האוהד, קטין כבן 16, איים בראיון ל"חדשות הוט" בכבלים לרצוח את השחקן איברהים נדאלה בשל היותו מוסלמי; ביהמ"ש התיר למשטרה לתפוס את הקלטת ולשים אותה במעטפה, אולם לטענת "חדשות הוט", השוטרים צפו בה בניגוד לצו; ביהמ"ש קיים דיון בשאלת החיסיון העיתונאי אך טרם קיבל החלטה
נועם שרביט
אנשי משרד התקשורת והמשטרה פשטו על תחנת "רדיו דור" בקריית גת, המשדרת בתדר 93.5FM, והחרימו משדר וציוד אולפן; לראשונה, עשו השוטרים שימוש בתיקון לחוק שהתקבל לאחרונה, וחקרו באזהרה כמה מהמפרסמים ברדיו, לאחר שהקליטו מראש פרסומות ששידרה התחנה
יואב יצחק
להורביץ כמה יתרונות: הוא איש מפלגת העבודה, נחשב ליזם מצליח, בעל הבנה וניסיון מעת היותו נשיא התאחדות התעשיינים, והוא מוערך מאוד גם בשווקים בחו"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il