X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בעקבות החשש שהפלשתינים ינסו לקבור את יו"ר הרשות בהר הבית, סמוך למקום המקדש, מצהירים חברי מפלגת תקומה כי יגייסו המוני אנשים שיגיעו לעיר העתיקה כדי לסכל את המזימה; ועד רבני פיקוח נפש: קבורת ערפאת בהר תהווה סיכון ביטחוני למתפללים בכותל המערבי
▪  ▪  ▪

בעקבות הקולות הנשמעים ברחוב הפלשתיני, ובעקבות החשש כי הפלשתינים ינסו לקבור את יו"ר הרשות הפלשתינית, יאסר ערפאת, בהר הבית, החלו גורמים שונים בימין לפעול לסיכול הכוונות. על-פי ההערכה, ערפאת, אשר אחראי במישרין ובעקיפין למאות פיגועים בהם נרצחו ונפצעו מאות ישראלים, מצוי כעת על ערש דווי וימיו ספורים.
חברי הכנסת של מפלגת תקומה, צבי הנדל ואורי אריאל, החלו לפעול היום (ה', 28.10.04) יחד עם הגופים החוץ-פרלמנטריים של המחנה הלאומי, כדי לסכל כל אפשרות של קבורת ערפאת בהר הבית, סמוך למקום המקדש.
"אם יהיה צורך", מדגיש ח"כ אורי אריאל, "נגייס המונים שיגיעו לעיר העתיקה בירושלים ויעצרו בגופם מזימה זו". בתקומה מזכירים, כי בחודש יולי 94', כאשר התירה ממשלת השמאל בראשות יצחק רבין, את ביקורו של ערפאת בהר הבית, הדבר נמנע בעקבות נוכחותם של כ-70 אלף איש ברובע היהודי.
גם פעיל הימין הקיצוני ויו"ר מפלגת "חזית יהודית לאומית", ברוך מרזל, קרא להמוני בית ישראל "לחסום בגופם את מסע הלוויה, ולמנוע אפשרות שרב-המרצחים, שידיו מגואלות בדמם של אלפי יהודים, ייקבר בהר הבית".
סיכון ביטחוני למתפללים בכותל המערבי
ועד רבני עמותת "פיקוח נפש" קרא אף הוא שלא לאפשר לקבור את ערפאת בהר הבית. "בל נפגע ברגשותיהם של מיליוני יהודים. שלא יעלה על דעת שום יהודי לקבור את נבלתו הטמאה של המרצח במקום המקודש ביותר לעם ישראל", נאמר בהודעת הוועד, עליה חתומים הרב דוד מאיר דרוקמן, רבה של קריית מוצקין; הרב יעקב יוסף, בנו של הרב עובדיה יוסף, והרב יוסף גערליצקי.
הוועד מדגיש, כי "גם מעבר לחלול הקודש הנורא, קבורתו של המרצח ב'הר הבית' תהפוך את המקום כאתר עליה לרגל של מעריצי הטרור, תחזק את אחיזתם של המרצחים ואוהדיהם בירושלים עיר הקודש ובירת ישראל, דבר שיגרום סיכון ביטחוני ליושבי עיר הקודש, והעמדתם של אלפי יהודים ובתוכם רבבות המתפללים על-ידי ה'כותל המערבי' במצב של 'פיקוח נפש' וסכנת חיים".
חבר הכנסת בני אלון (האיחוד הלאומי) דרש הבוקר משר הביטחון, שאול מופז, להכריז רשמית כי ישראל לא תאפשר לקבור את ערפאת בירושלים.

תאריך:  28/10/2004   |   עודכן:  28/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יאסר ערפאת
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
מנכ"ל חברת החשמל: הספקים הישראלים עומדים בדרישות האיכות ומתחרים בכבוד בחברות בינלאומיות
יפעת גדות
השלישייה הבינלאומית תגיע לישראל לאחר מסע הופעות באירופה; קונצרט השלישייה יפתח את העונה הקאמרית במוזיאון תל-אביב לאמנות; כל אחד מהאמנים יבצעו בדואטים ובשלישייה יצירות מפרי עטו של ריקרדו מויאנו ומלחינים אחרים
הדר פרבר
קלטת וידאו ששודרה באל-ג'זירה מראה את החטופה והקריין הסביר, כי החוטפים דורשים את נסיגת הכוחות הפולניים מעירק ושחרורן של האסירות העירקיות; הקבוצה מכנה עצמה הגדודים של הפונדמנטליסט אבו באכר א-סאדק
אורלי ממן
סך הנכסים המנוהלים על-ידי נתיבות מסתכם בקרוב ל-2 מיליארד ש"ח
הדר פרבר
ככל הנראה על-ידי ארבעה חמושים אשר ניסו לחטוף אותו; בבגדד נורתה למוות עיתונאית עירקית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il