X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תיאורו של החטוף היפני מתאים לגופה שנמצאה בין בגדד לתיקרית על-פי הגובה, המשקל ונקודה קירחת מאחורי ראשו; הגופה נשלחה לקטאר לזיהוי; קלטת ובה הוצאתם להורג של 11 עירקים פורסמה באתר האינטרנט של "צבא אנסאר אל-סונה"
▪  ▪  ▪
החטופה הפולנייה ביום חתונתה

   הדר פרבר וסוכנות איי.פי
מאמצים אחרונים להציל את החטוף היפני בעירק

   הדר פרבר וסוכנות איי.פי
בריטניה פורסת כוחות בעירק; חוטפיו של היפני באולטימטום של 48 שעות

   הדר פרבר
חטופה נוספת בעירק; ככל הנראה ממוצא פולני

גופה אשר נמצאה בעירק נשלחה לקטאר לזיהוי- ככל הנראה מדובר בגופתו של החטוף היפני. סגן שר החוץ היפני מסר, כי עדיין לא ידוע האם אכן מדובר בחטוף. חלק מאמצעי התקשורת דיווחו, כי לדברי המשטרה מדובר בגופה של אדם בעל עור כהה ושפם הלבוש בבגדים המאפיינים את אזור הודו ופקיסטן - תיאור שאינו עונה על המאפיינים של החטוף, אשר נמסרו על-ידי משפחתו. הגופה נשלחה לשגרירות בקטאר ורופאים מהשגרירות בקטאר וכוויות יסייעו בזיהויה.
שוסיי קודה, בן 24, נחטף בעירק וחוטפיו איימו כי יוציאוהו להורג אם יפן לא תוציא את כוחותיה מעירק עד יום ה'. נציין, כי יפן שלחה כ-550 חיילים לעירק. דרישות החוטפים לא נענו על-ידי הממשלה היפנית, שהודיעה כי לא תיכנע לטרור. קודה יצא לטיול שהתחיל בניו זילנד, והתעקש לבקר גם בעירק, למרות שהוזהר על-ידי תיירים אחרים כי המקום מסוכן [ראו קישור].
סוכנות AFP דיווחה, כי הצבא האמריקני בעירק הודיע לשגרירות יפן בבגדד כי נמצאה גופה אשר מתאימה לפרטים שניתנו על-ידי המשפחה של החטוף היפני, באזור שבין בגדד לתיקרית. ההשערות כי מדובר בקודה באות בעקבות התיאור של שלושה מאפניינים מרכזיים: הגובה, המשקל ונקודה קירחת מאחורי ראשו. משפחתו של קודה קיבלה הודעה על מציאת הגופה וגם היא עושה את דרכה לקטאר.
בחודש אפריל חטפו גורמים חמושים שלושה עובדים יפנים ושני עיתונאים אשר שוחררו לבסוף ללא פגע, לאחר מספר ימים. אך הקבוצה שלקחה אחריות לחטיפתו של קודה היא אחת מהאלימות ביותר בעירק, בראשה עומד אבו מוסאב א-זרקאווי.
11 עירקים הוצאו להורג
קלטת וידאו מזעזעת שודרה אמש ובה נראתה הוצאתם להורג של 11 חיילים עירקים אשר הוחזקו כבני-ערובה במשך מספר ימים. החוטפים ערפו את ראשו של אחד החטופים וירו באחרים. קבוצה המכנה את עצמה "צבא אנסאר אל-סונה" לקחה אחריות למעשה. קלטת וידאו שפורסמה באתר הקבוצה, הראתה את ההוצאה להורג, כשלאחר ששיספו החוטפים את גרונו של הקורבן הראשון, ירו באחרים, אשר כרעו ברך על הרצפה, אחד אחרי השני,
קלטת וידאו של חטופה ממוצא פולני פורסמה גם היא. החטופה, בת 60, עבדה בשגרירות פולין בבגדד. החוטפים דרשו כי ורשה תוציא את כוחותיה לפני מספר ימים, כי היא מתכננת להפחית את מספר החיילים שלה בעירק, בתחילת השנה הבאה, וכי לא תישאר בעירק "שעה אחת יותר מהנחוץ".
בתוך כך, הודיעה CARE International כי תסגור את סניפה בעירק, בעקבות החטיפה של העומדת בראש החברה, מרגרט חסאן. חסאן, אשר עומדת בראש CARE הבינ"ל, נחטפה בשבוע שעבר בדרכה הביתה. חסאן בעלת אזרחות בריטית, אירית ועירקית והיא נשואה לעירקי. כמחצית משנותיה חייתה חסאן בעירק, ועסקה במתן סיוע לנזקקים.
שוחרר הילד החטוף בעירק
ילד בן שבע ממוצא לבנוני אשר נחטף בעירק בשבוע שעבר שוחרר על-ידי חוטפיו. מוחמד חמאד, אשר משפחתו חיה בעירק כבר 30 שנה, נחטף על-ידי קבוצה לא מזוהה בדרכו לבית הספר במזרח עירק. בחדשות BBC דווח, כי הקבוצה אשר חטפה את הילד דרשה כופר בסכום של 150,000 דולר עבור שחרורו. אביו של מוחמד, עבדל חמאד, אמר כי החוטפים הקלו בדרישותיהם וקיבלו כ-2,000 דולר.
משרד החוץ הלבנוני בבירות אישר את הדברים.

תאריך:  30/10/2004   |   עודכן:  30/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קריות באינטרנט
ילדה בת ארבע נפצעה באורח קשה בתאונת דרכים בקריית ים; המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע; קיים חשש לחיי הילדה
יואב יצחק
כך אמר הערב ראש ארגון אל-קאעידה, אוסאמה בן-לאדן, בקלטת ששודרה ברשת אל-ג'זירה; מעביר מסר לאמריקנים: "תקפנו בניינים בארה"ב כמו שהישראלים תקפו בניינים בלבנון"; בעוד ארבעה ימים - הבחירות לנשיאות בארה"ב
יואב יצחק
פאוול התראיין לטלוויזיה המצרית; מציע לפלשתינים לקחת גורלם בידיהם ולקבל אחריות לעזה שאותה עומדת ישראל לפנות
הדר פרבר וסוכנות אי.פי
שתי מכוניות תופת התפוצצו סמוך לשתי שיירות אמריקניות; מהפיצוצים מת אזרח ונפצעו תשעה, בהם 5 חיילים
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
שר הפנים הסרבי לשעבר טוען, כי הרשויות מסתירות את העובדות המעידות על פשעי מלחמה: "אתם צריכים לשאול את הרשויות הנוכחיות מדוע לא נעשה שום דבר עם זה... לא יכלתי לישון טוב כשידעתי שמישהו חפר את הקברים בקוסובו והעביר את הגופות משם, מתחת לאפנו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il