X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צה''ל: מדובר ב-8 פצמ''רים; המתנחלים: מדובר ב-17

מטח פצמ"רים על גוש קטיף; אזרח ישראלי נפצע בינוני-קשה

ישנה נפגעת חרדה כתוצאה מהירי ונזק נגרם לשני רכבים באחד היישובים; בג'נין הרגו כוחות צה"ל מחבל ועצרו ששה נוספים, בהם מבוקשת מהפת"ח שהתכוונה לבצע פיגוע התאבדות
▪  ▪  ▪

מטח פצצות מרגמה שוגר הבוקר (א', 31.10.04) לעבר ישובי גוש קטיף, ברצועת עזה. היישוב נווה דקלים ספג את מרבית הפגיעה. הזרוע הצבאית של החמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, נטלה אחריות לירי.
לפי נתוני הצבא, מאז שעות הלילה נורו שמונה פצמ"רים לעבר ישובי הגוש: ששה לעבר ישובים ישראליים בדרום הרצועה, אחת לעבר ישוב ישראלי במרכזה ופצצת מרגמה נוספת בצפונה. ואולם, לדברי המתנחלים בגוש, נורו 17 פצצות מרגמה.
אזרח ישראלי נפצע באורח בינוני-קשה מפגיעת אחד הפצמ"רים בישוב כפר דרום ופונה לבית החולים סורוקה בבאר-שבע. לפי הדיווח בסוכנות הידיעות AP, האיש עמד בפתח בית כנסת בישוב בעת נפילת הפצמ"ר. כמו כן, ישנה נפגעת הלם כתוצאה מהירי. במטח הראשון שנורה הבוקר, נגרם נזק לשני רכבים באחד היישובים.
הירי החל בשעה בה יוצאים ילדי היישובים לבתי הספר. יצוין, כי צה"ל הונחה לנהוג באיפוק, לאור נפיצות המצב על-רקע ההידרדרות בבריאותו של יאסר ערפאת. מאז חיסולו של עדנאן אל-רול, האיש מספר 2 בזרוע הצבאית של החמאס, לפני כשבוע וחצי, נרשמה עלייה בכמות הפצמ"רים שנורו על ישובי גוש קטיף והסביבה.
בתוך כך, פעילות צה"ל בג'נין נכנסת היום ליומה החמישי. המבצע יצא אל הפועל לאחר שהתקבלו לידי מערכת הביטחון התרעות בדבר כוונות להוציא פיגועי טרור מתוך העיר. הבוקר הותר לפרסום, כי נעצרה מבוקשת מהפת"ח, שהתכוונה לבצע פיגוע התאבדות.
במזרח העיר נתקלו הלילה הכוחות הפועלים בג'נין במספר מחבלים חמושים ופתחו לעברם באש. אחד המחבלים נהרג, מחבל שני נפצע ואילו שניים נוספים נעצרו. המחבל ההרוג הוא איש 'פלוגות ירושלים', הזרוע הצבאית של ארגון הג'יהאד האיסלמי.
בנוסף, בתום מרדף שערכו הכוחות, נלכדו עוד שלושה מחבלים כשברשותם 3 רובי M-16, קלצ'ניקוב ואקדח. הפלשתינים מדווחים, כי בין העצורים נמצאים אנשי 'פלוגות ירושלים' ואנשי גדודי חללי אל-אקצה של הפת"ח.
גורמי צבא אומרים, כי בחודש האחרון בוצעו פיגועי ירי רבים לעבר היישובים הסמוכים לג'נין, לרבות פיגוע ירי ממנו נהרג חייל צה"ל.

תאריך:  31/10/2004   |   עודכן:  31/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
טביעות האצבעות מתאימות לאלה של קודה שוסיי אשר נחטף בבגדד; ממשלת יפן מגנה את הרצח ועומדת על כך שהחיילים היפנים בעירק עוסקים במשימה הומניטרית - וימשיכו לעמוד במשימתם; ארה"ב גינתה את הרצח; א-זרקאווי, אשר לקח אחריות לחטיפתו של קודה, טרם לקח אחריות על הרצח
גל ברגר
שר האוצר הפלשתיני, סלאם פיאד, שוחח היום בטלפון עם ערפאת: "דיברנו בפרוטרוט, הוא הכיר אותי וביקש ממני לשלם את המשכורות בזמן"; נביל שעת': מאז יום שישי חל שיפור ניכר במצבו; בישראל וברשות ממתינים לאבחנה הרפואית
יואב יצחק
השר שלגי מבקש להדיחם נוכח דוח מבקר המדינה שייחס לשלושה בכירים שיתוף פעולה פסול עם השר צחי הנגבי בפרשת המינויים במשרד לאיכות הסביבה
יואב יצחק
לבנת נפגשה עם שרון כדי לשכנעו כי לא נטלה חלק בקנוניה של נתניהו להפילו, אלא פעלה על בסיס אידיאולוגי לשכנעו להסכים למשאל עם; בצהריים ייפגש שרון עם פרס כדי לעדכנו בדבר מצבו של יאסר ערפאת
אלונה קורן, רנית נחום-הלוי
ההסתדרות: בהצעת התקציב יש גזרות - בהן תוכניות הפרטה רחבות העלולות לפגוע בעובדים מכל המגזרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il