X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מתחילת 2004 נרשמה צבירה חיובית כאמור; בספטמבר נרשמה צבירה חיובית של 140 מיליון ש"ח; התשואה הנומינלית - 5%
▪  ▪  ▪

הצבירה נטו מתחילת השנה בקופות הגמל הייתה חיובית והסתכמה ב-279 מליון ש"ח, זאת בניגוד לצבירה השלילית נטו בתקופה קודמת שהסתכמה ב-4,072- מיליון ש"ח. כך על-פי נתוני אגף שוק ההון במשרד האוצר.
הצבירה נטו בקופות הגמל וקרנות ההשתלמות בחודש ספטמבר 2004 הייתה חיובית והסתכמה ב-139 מיליון ש"ח, זאת בהמשך לצבירה חיובית של 222 מיליון ש"ח בחודש אוגוסט 2004 ובהשוואה לצבירה שלילית של 75- מיליון ש"ח בחודש המקביל אשתקד.
הצבירה החיובית נטו מתחילת השנה הסתכמה ב-279 מיליון ש"ח, גבוהה משמעותית מהצבירה השלילית נטו בתקופה המקבילה אשתקד של 4,072- מיליון.
התשואה הנומינלית ברוטו בחודש ספטמבר הייתה חיובית והסתכמה ב-0.82%, והתשואה המצטברת מתחילת השנה הסתכמה ב-4.99%. בחודש המקביל שנה קודמת נרשמה תשואה נומינלית ברוטו חיובית של 1.61% ובתקופה המקבילה בשנה קודמת נרשמה תשואה של 10.70%.
נתוני הצבירה בחודש ספטמבר 2004 מלמדים, כי הצבירה נטו בקופות הגמל לתגמולים הייתה חיובית והסתכמה ב-42 מיליון ש"ח, זאת בהמשך לצבירה חיובית של 26 מיליון ש"ח בספטמבר 2004 ובניגוד לצבירה שלילית של 125- מיליון בחודש המקביל בשנה קודמת.
הצבירה נטו מתחילת השנה הייתה שלילית והסתכמה ב-41- מיליון ש"ח, זאת בהשוואה לתקופה המקבילה שנה קודמת בה הצבירה הייתה שלילית והסתכמה ב-2,837- מיליון ש"ח.
הצבירה נטו בקרנות ההשתלמות הייתה חיובית והסתכמה ב-151 מיליון ש"ח, זאת בהמשך לצבירה חיובית של 259 מיליון בספטמבר 2004 וצבירה חיובית של 113 מיליון ש"ח בחודש המקביל אשתקד. הצבירה נטו מתחילת השנה הייתה חיובית והסתכמה ב-982 מיליון ש"ח, זאת בניגוד לצבירה שלילית של 410- מיליון בתקופה המקבילה אשתקד.
גם הצבירה נטו בקופות מרכזיות לפיצויים הייתה שלילית והסתכמה ב-54- מיליון ש"ח, זאת בהמשך לצבירה שלילית של 65- מיליון באוגוסט 2004 ובהמשך לצבירה שלילית של 65- מיליון בספטמבר 2003.הצבירה נטו מתחילת השנה הייתה שלילית והסתכמה ב-654- מיליון ש"ח, זאת ההשוואה לצבירה שלילית של 844- מיליון בתקופה המקבילה אשתקד.
נתוני התשואה בחודש ספטמבר 2004 מעלים כי התשואה הנומינלית ברוטו בחודש ספטמבר בקופות תגמולים ואישית לפיצויים הייתה 0.82%, התשואה המצטברת מתחילת השנה הייתה 5.05.
בהתשואה הנומינלית ברוטו בחודש ספטמבר בקרנות השתלמות הייתה 0.81%, התשואה המצטברת מתחילת השנה הייתה 4.91%.
גהתשואה הנומינלית ברוטו בחודש ספטמבר בקופות מרכזיות לפיצויים הייתה בשיעור של 0.82%, התשואה המצטברת מתחילת השנה הייתה 4.85%.

תאריך:  02/11/2004   |   עודכן:  02/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
זהו הסדר הפיצוי הסופי הראשון שנחתם בין רמדיה לאחת המשפחות שנפגעו מהפורמולה הצמחית שלה; 17 משפחות נוספות עדיין מנהלות משא-ומתן עם החברה על פיצויים על-פי דרגות החומרה השונות של הפגיעות בילדים; קודם לכן כבר שילמה החברה במסגרת הסדרי ביניים מיליוני ש"ח למשפחות
יפעת גדות
ארגון התרופות והמזון הודיע כי חומצות השומן הנמוכות והבלתי רוויות שבשמן הזית תורמות לשמירה על בריאות הלב; ממליץ להמנע ממזונות עתירים בשומן רווי
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
הפיצוץ אירע בסמוך למבנה קדוש של העדה המוסלמית-סונית
הדר פרבר
האמריקני נחטף במרחק של 500 מטרים מהבית ממנו נחטפו שני אמריקנים ובריטי בחודש שעבר
יפעת גדות
מחקר חדש מעלה, כי בכי מתמיד, שאינו ניתן לשליטה, הוא סמן מצויין לסיכון התפתחות קוגנטיבי בעתיד; הורים אינם צריכים להתייחס כמובן מאליו לבכיו של התינוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il