X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נדב קליין (26) נהרג לפני כשבועיים בתאונת דרכים טראגית שארעה בין יוקנעם לצומת אליקים; מאז מחפשים הוריו של נדב וחבריו את מחשבו הנייד שהיה עמו בעת התאונה ונעלם; ההורים מבקשים: "החזירו לנו את המחשב הנייד, כל עולמו של נדב היה שם"
▪  ▪  ▪

נדב קליין ז"ל (26), נהרג לפני כשבועיים בתאונת דרכים טראגית שהתרחשה בין יוקנעם לצומת אליקים. מעבר לאבל הכבד שנפל על המשפחה, הסתבר כי נדב שהתחתן זמן קצר קודם לכן, נשא עמו ברכב את מחשבו הנייד, אשר עליו, כך לדברי המשפחה היו חומרים רבים של נדב, ובהם אלפי תמונות שצילם במצלמתו כולל תמונות מירח הדבש שלו ושל אשתו, ממנו חזרו ימים ספורים קודם לתאונה הנוראית.
המחשב כך גילתה המשפחה, נעלם מזירת התאונה במהלך הניסיון להציל את חייו ועקבותיו לא נמצאו עד היום וזאת למרות פירסומים בנדון בתקשורת ופנייה נרגשת לציבור של האב, תת אלוף (במיל) אביגדור קליין, לשעבר קצין שריון ראשי.
לדברי המשפחה, "כל עולמו של נדב היה במחשב הזה, ובוודאי הזכרונות האחרונים מנדב כמו גם העותק היחיד של התמונות מירח הדבש בתוספת הקלטות קוליות של נדב". מאז האסון שוחחו בני המשפחה עם עשרות אנשי משטרה, אנשי מד"א וזק"א שהיו במקום בדקות שלאחר התאונה, אך איש מהם לא יכל להצביע מי לקח את המחשב הנייד. המשפחה מעריכה, מכל מקום כי המחשב נלקח מזירת התאונה על-ידי גורם לא ידוע.
משיחה שערך כתב NFC עם גורם המקורב למשפחה, הסביר הגורם, כי מאז התאונה חלה התקדמות מסויימת בניסיון לאתר את המחשב, וכי להערכתו, ניתן יהיה בשלב זה או אחר לאתר אותו. אך הגורם הדגיש, כי עקב הצער הרב שהדבר גורם למשפחה, מבקשת המשפחה ממי שלקח את המחשב להחזירו לאלתר ולהתחשב באבלה הכבד.
הגורם הדגיש כי כל שהמשפחה מבקשת בשלב זה הוא לקבל חזרה את הדיסק הקשיח ומבחינת המשפחה אין בעייה שרק הדיסק הקשיח של המחשב יוחזר כי זה סך הכל מה שדרוש למשפחה. הגורם הסביר שבדיסק הקשיח מצויים כל הנתונים והתמונות וכי גם הגנב פירמט את הדיסק הקשיח עדיין ניתן יהיה למשוך נתונים ולשחזר את התמונות הכל כך חשובות למשפחה.

תאריך:  02/11/2004   |   עודכן:  03/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
הלמן מחליף את אלי כהן, יועצו לשעבר של השר, שמונה למנכ"ל משרד התיירות
הדר פרבר
מדגמים: בוש ניצח בפלורידה ובאוהיו; קרי בפנסילבניה ובאורגון; שיא במספר המצביעים האמריקניים; הסקרים מצביעים על 51%-52% לבוש - לעומת 48% לקרי; דיווחים על תקלות טכניות שוליות
נועם שרביט
רפ"ק גיורא עזורי, שהיה ראש חוליית מודיעין בתי סוהר באגף המודיעין במשטרה, חשוד בעבירות של לקיחת שוחד, הפרת אמונים, וגילוי בהפרת חובה; בכתב האישום שהגישה מח"ש נטען: עזורי קיבל שורה של טובות הנאה מאנשים שונים בתמורה למתן הקלות והטבות למקורביהם, שהיו אסירים, חלקם מסוכנים
רנית נחום-הלוי
כך לדברי פרקליט המדינה, ערן שנדר שהשתתף היום בישיבה של ועדת החקירה בנושא שינוי הנחיות פרקליט המדינה בהתמודדות עם עבירת הסחר בבני אדם
יבגני זרובינסקי
סגן ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, מאיים בפניה לבג"צ, לאחר שבית העלמין תל רגב ממשיך לגבות אגרת יסודות למצבה ממשפחות נפטרים בסכום של 450 שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il