X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קבלן לבנוני-אמריקני נחטף הלילה מדירתו במערב הבירה בגדד; דיווחים סותרים לגבי עיסוקו: קצין משטרתי טוען כי הוא עבד עבור צבא ארה"ב, במשרד הפנים אומרים, כי הוא עבד בשירות חברה סלולרית אזרחית; הבוקר: תשעה פצועים בפיצוץ מכונית תופת סמוך לאוטובוס בבגדד
▪  ▪  ▪

מנכ"ל משרד הנפט העירקי, חוסיין עלי אל-פטאל, נורה הבוקר (ד', 3.11.04) למוות בידי חמושים במחוז ירמוכ במערב בגדד, עת עשה דרכו למקום העבודה.
דובר המשרד, עסים ג'יהאד, מסר, כי הוא לא חשש מהאיומים כפי שפקידים אחרים במשרד חששו. "זוהי אבידה גדולה למגזר הנפט", ציין. נהגו של אל-פטאל, ששרד את האירוע, סיפר לאחר מכן, כי בעת שהשניים נסעו בסמוך למסגד בילאל, עקפו אותם חמושים וחיסלו בצרור יריות את מעסיקו.
מוקדם יותר הבוקר, דיווחה המשטרה העירקית על קבלן לבנוני בעל אזרחות אמריקנית שנחטף הלילה בידי חמושים מדירתו בשכונת מנסור במערב בגדד, בירת עירק. משגרירות ארה"ב נמסר, כי הדיווחים נבדקים בשעה זו.
קצין המשטרה העירקי מעאן ח'לאף סיפר, כי הקבלן עבד עבור צבא ארה"ב ב"אזור הירוק". לדבריו, החמושים דפקו על דלתו, הוא התעורר ופתח את הדלת ואז נחטף. "לא הוחלפה ירייה אחת במקום", אמר.
דובר משרד הפנים העירקי, עדנאן עבד אל-רחמן, אישר, כי מדובר ברדים סאדק, אזרח אמריקני-לבנוני. הוא הוסיף, כי הקבלן עבד בשירות חברה סלולרית.
מדובר בחטיפה השנייה בתוך שבוע של עובד זר משכונת מנסור במערב הבירה, שכונה המאכלסת ברובה חברות זרות. ביום שני פשטו חמושים עירקים על קומפלקס בבעלות חברה סעודית וחטפו ששה בני אדם, בהם אמריקני, אזרח נפאל, פיליפיני ושלושה עירקים.
במקום התפתח קרב יריות והמאבטח במקום, כמו גם אחד החמושים, נהרגו. שניים מהמאבטחים העירקים שנחטפו באותה התקרית הוכו ושוחררו מאוחר יותר ביום שני. שגרירות ארה"ב סירבה לשחרר את שמו של החטוף האמריקני.
במהלך השנה האחרונה ידעה עירק 160 חטיפות של אזרחים זרים, לפחות 33 מהם הוצאו להורג.
בתוך כך, מכונית תופת התפוצצה הבוקר (ד') בסמוך לאוטובוס שהוביל עובדי נמל תעופה בעירק. תשעה בני אדם נפצעו. ד"ר איאד עלי מביה"ח ירמוכ מסר, כי הפיצוץ אירע בכביש הראשי מנמל התעופה לבירה בגדד. בחודש שעבר תקפו חמושים אוטובוס שהסיע נשים עירקיות העובדות בנמל התעופה הבינלאומי של בגדד.
בפיצוץ מכוניות תופת אתמול בעירק, נהרגו 12 בני אדם. אחת המכוניות התפוצצה במחוז הסוני עזאמיה בבירה, ואילו השנייה התפוצצה בעיר מוסול, מצפון לבגדד.

תאריך:  03/11/2004   |   עודכן:  03/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
יוניליוור ישראל סיימה את שנת 2003 עם מחזור מכירות כולל של 1.3 מיליארד שקל; יהודי ליפמן, 43, בעל תואר שני במינהל עסקים, עובד בחברה למעלה מעשר שנים
נועם שרביט
חזן מואשם בזיוף בכוונה לקבל דבר בנסיבות מחמירות ובמירמה והפרת אמונים, לאחר שהצביע לכאורה פעמיים, בשמו ובשמה של חברת סיעתו ענבל גבריאלי; לאחר דיונים סוערים בוועדת הכנסת, הוא ויתר בעבר על חסינותו, כדי שיוכל להוכיח את חפותו בביהמ"ש; בעבר טען: הקלטת בושלה ע"י ערוץ 2
קריות באינטרנט
את הדברים אמר יצחק מיכאלי, גזבר עיריית קריית ביאליק לשעבר, ששוחרר ממעצר יחד עם בנו לאחר שנעצרו בחשד למעורבות בדקירתו של חבר המועצה, יוסי אזריאל; שרים וחברי כנסת רבים התקשרו למיכאלי והביעו תדהמה מהפרשה
רנית נחום-הלוי
אין רוב לאישור התקציב; ממשיך הלחץ על הסיעות החרדיות ו"המורדים"; ח"כ ליצמן: אנחנו דורשים להגיע להסכם ורוצים אותו בכתב; ל-Nfc נמסר: "הערכה היא שידחו את ההצבעה לעוד שבוע... העבודה רוצה לראות אם ביבי מתפטר או לא... צריך לזכור שתיק האוצר קורץ מאד לפרס"
יפעת גדות
האשכולית מכילה כימיקל שמוציא מכלל פעולה אינזים בכבד המעורב בחילוף החומרים של התרופה; צריכה קבועה של מיץ אשכוליות יכולה להוביל לרמות גבוהות ומוגזמות של התרופה בדם; בבריטניה הזהירו כי הסיכון גדול אף יותר כשמדובר ב-Zocor או Simvastin של Merck
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il