X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ח"כ פריצקי יקבל בכנסת מעמד של סיעת יחיד; ישמור על מקומו הנוכחי במליאה מאחורי רה"מ ויקבל חדר ב"הילטון"; ח"כ פולישוק-בלוך, תצטרך "להקריב" את לשכתה; שם למפלגה חדשה? אולי שז"ל - שינוי זכרונה לברכה
▪  ▪  ▪

שלושה חודשים בלבד, לאחר פרסום "פרשת פריצקי", על-פיה ניסה השר לשעבר, ח"כ יוסף פריצקי, "לתפור תיק" לחברו לסיעה, שר הפנים, אברהם פורז, מתנתק ח"כ פריצקי מסיעת שינוי.
יו"ר סיעת שינוי, ח"כ רשף חן וח"כ פריצקי הגיעו (יום ד', 3.11.04) להבנות, על-פיהן יפרדו דרכיהם. ההסכמה תובא לאישור סיעת שינוי ביום ב' הקרוב, ומיד לאחר מכן תוגש לוועדת הכנסת. בינתיים, יקבל פריצקי מעמד של סיעת יחיד בכנסת.
"אנחנו שמחים שהפרשה הזו נגמרה בזול. סך הכל כל התקרית העיבה מאד על שינוי. ההסכם שנחתם, בנוכחות היועצת המשפטית של הכנסת, מוסכם על הצדדים", כך לדברי ח"כ רוני בריזון. וח"כ אהוד רצאבי מוסיף, "אני שמח שעל אף חוסר ההסכמות, סיימנו את היחסים לשביעות רצון שני הצדדים, ובשקט. עדיף כך על מלחמות".
ח"כ פריצקי מסביר ל-Nfc, כי טרם החליט אם יצטרף לאופוזיציה או לקואליציה. "אני אשאר בכנסת בסיעת יחיד, עדיין לא החלטתי, מה שכן, נבחרתי לכנסת על יסוד דברים ברורים, על מצע מוגדר, ובכוונתי להמשיך ליישמו - כך המלחמה בשחיתות, הפרדת הדת מהמדינה, שוויון מוחלט ועוד".
יחד עם זאת, ובנשימה אחת מודיע פריצקי על הקמת מפלגה חדשה בראשותו. "כבר 100 איש עומדים מאחורי. אני פותח כעת פרק חדש בחיי הפוליטים", הוא אומר. עם זאת יש הסוברים, כי ספק אם מישהו עומד מאחוריו.
ל-Nfc מגלים כמה מחברי הכנסת בסיעה על הדרישות הנוספות שביקש ח"כ פריצקי: - לשמור על מקומו הנוכחי במליאת הכנסת - "ח"כ פריצקי", הם מסבירים, "יושב מאחורי ראש הממשלה, כך שכל פעם שעדשת מצלמה מכוונת לעבר שרון, פריצקי נראה ברקע".
כמו-כן, ביקש ח"כ פריצקי לקבל לשכה ב"הילטון", החדרים במתחם הכנסת החדש (בניגוד למתחם הקרוואנים). לעניין זה צוין, כי יו"ר ועדת החינוך, ח"כ מלי פולישוק-בלוך עשויה "להקריב" את חדרה לטובת פריצקי. חברי הכנסת מסבירים, כי לרשות פולישוק-בלוך עומדת הלשכה הצמודה לחדר הוועדה.
בקשות נוספות שהעלה ח"כ פריצקי, כגון שסיעת שינוי תממן את הקמת מפלגתו החדשה וחלוקה יחסית של הכנסות המפלגה, נדחו על הסף. בהתאם לחוק ועל-פי ההסכם שנחתם עימו, יקבל פריצקי שתי יחידות מימון, אחת מהכנסת בסך של 68 אלף ש"ח, וסכום דומה מסיעת שינוי, אם וכאשר יקים את מפלגתו.
כיצד יקרא למפלגתו החדשה?
על זה פריצקי עוד לא סגור. 'שינוי 2'?, הוא נשאל, "חס וחלילה", מגמגם ח"כ פריצקי ל-Nfc. "אולי שז"ל", הוא אומר בבדיחות הדעת: "שינוי זכרונה לברכה".

תאריך:  03/11/2004   |   עודכן:  04/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
אבו עלא קורא לבוש לפעול ביתר שאת לקידום הסכם באזור; נביל שעת' מביע תקווה שתוסר מעל ערפאת תווית ה'פרסונה נון-גראטה'; מבחינת תנועת החמאס המשקפת את דעת הרחוב הפלשתיני, אין שוני בין בוש לקרי, וזו עסקה יותר בהצהרת בלפור המצויינת היום מאשר בבחירות בארה"ב
גל ברגר
בצה"ל ביקשו להצניע את התקרית ועל-כן לא פרסמו כל מידע בנושא מחשש לחימום הגזרה; כמו כן, בצה"ל לא יודעים להצביע על הגורם העומד מאחורי השיגור; מאז יציאת צה"ל מלבנון במאי 2000 נרשמו חמישה אירועים של נפילת קטיושות בשטח ישראל
מיכאל דבורין
הסנטור הדמוקרטי טום דאשל ממדינת דרום דקוטה הולך הביתה לאחר שנוצח בקרב דרמטי על ידי המועמד הרפובליקני ג'ון טון שזכה ב-51% מהקולות לעומת 49% בהם זכה דאשל
אלונה קורן, אורלי ממן
עליות בוול סטריט ובבורסת תל-אביב; הנפט ירד מתחת לרף ה-50 דולר לחבית; הנאסד"ק חצה את רף 2,000 הנקודות
נועם שרביט
כך דורש המטה למען ארץ ישראל, בפנייתו ליועמ"ש ולנציב שירות המדינה; טוען: ראש המינהלת מחזיק במספר משרות בשכר בחברות פרטיות אשר יש להן קשרים עסקיים מהותיים עם גוש קטיף וצפון השומרון; מינויו נעשה בלא מכרז ומבלי שיש לו השכלה אקדמאית ורק בשל היכרותו עם ראש הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il