X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש עיריית רמת-השרון, איציק רוכברגר, כינס הבוקר מסיבת עיתונאים מיוחדת בנושא משבר המים ברמת השרון; רוכברגר הגיש לאחרונה עתירה דחופה לבג"צ בדרישה לחייב את ראש הממשלה והשרים הבכירים, לפעול מיידית לחיבור דחוף של רמה"ש לקו "מקורות"
▪  ▪  ▪

ראש עיריית רמת-השרון, איציק רוכברגר, כינס הבוקר (א', 7.11.04) מסיבת עיתונאים מיוחדת בבניין העירייה, בנושא משבר המים ברמת השרון. רוכברגר בישר במסיבת עתונאים כי בג"צ אישר הסכם בין פרקליטות המדינה לבין העירייה, שבו התחייבה המדינה לחבר את רמת-השרון לקו של "מקורות" בהליך מהיר ביותר.
בהסכם הבהיר משרד הבריאות, כי המים ראויים לשתיה בטווח הנראה לעין. עוד נקבע בהסכם בין הפרקליטות לעירייה, כי עד לחיבור רמת-השרון ל"מקורות", תוקם וועדת מנכ"לים של משרדי הממשלה, למתן פתרון ביניים עד לחיבור העיר לרשת החיצונית.
רוכברגר, הגיש את העתירה (25.10.04), כעתירה דחופה בבקשה לחייב את ראש הממשלה והשרים הבכירים, לפעול מיידית למען חיבור דחוף של רמה"ש לקו "מקורות". כן הוא דרש, לספק לתושבים בתוך שבוע, מים ראויים לשתייה מקווי מים המגיעים לערים שכנות, כפתרון זמני.
העתירה הוגשה באמצעות משרד עו"ד יניב אלדד, נגד ראש הממשלה אריאל שרון, שר הבריאות דני נווה, שר הפנים אברהם פורז, שר האוצר בנימין נתניהו, שר התשתיות הלאומיות אליעזר (מודי) זנדברג, שר איכות הסביבה אילן שלגי, שר החקלאות ישראל כץ, מנכ"ל משרד הבריאות אבי ישראלי, נציב המים שמעון טל וחברת "מקורות".
בעתירה לבג"צ, דרש רוכברגר מבית המשפט להוציא צו ביניים שיחייב לראות במשבר המים שפקד את העיר - מצב חירום, ודרש מהממשלה להקים בתוך חודש צוות שרים שיפעל במסגרת פרויקט לאומי בקצב מהיר, שיסיים את מלאכת החיבור של העיר לקו מים חיצוני בתוך שלושה חודשים. ביום חמישי האחרון, 04.11.04 במסגרת דיונים מקדימים לבג"צ שהוגש, החליטה המדינה כאמור, להיענות לדרישת העירייה, ולחבר את רמת השרון למקור מים חיצוני של "מקורות" עד סוף מאי 2005.
רוכברגר הגיב על ההסכם במסיבת עיתונאים שכינס: "צר לי על שנאלצנו לפנות לבג"צ כדי לקבל סעד בנושא כה בסיסי של החיים, מים. יחד עם זאת, יש לנו היום בשורה חשובה לתושבים. הסיוט של סגירת הבארות במקרה של קריסת מערכת המים של רמת השרון עומד להסתיים, אחרי עשרות שנים שבהן היינו תלויים באופן בלעדי במי-הבארות שלנו".
"אני גאה שהמאבק הציבורי שפתחנו בו נשא פירות ותוך חודשים ספורים יסופקו לתושבים מים ממקורות, דבר שיפתור אחת ולתמיד את בעיית מי הבארות", ציין רוכברגר.

תאריך:  07/11/2004   |   עודכן:  07/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
אוטובוס של תיירים גרמנים התהפך באזור אנטליה - לא ברור מה גרם לתאונה; בבריטניה התהפכו קרונות רכבת לאחר שרכב חצה את המסילה
הדר פרבר
בשיחות של האיחוד האירופי עם אירן, בהן השתתפו גם בריטניה, צרפת וגרמניה לא הושג הסכם אך דווח על הסכם זמני העומד בפתח; אירן צריכה להשיב לצדדים עד שתתכנס הסוכנות הבינ"ל לאנרגיה אטומית בסוף החודש
מירב לוי
משפחות ערביות ויהודיות מבית ספר בגליל ישתתפו באירועים במסגרת פסטיבל ימי ענף הזית
מחלקה ראשונה
עורך יום עיון שבו ידון ברלוונטיות של האמנות על מוסדותיה השונים
מירב לוי
המצבה דומה למצבות פגאניות המוכרות מאתרים רבים, בהם בניאס, מרשה ופטרה; רשות העתיקות הגישה תלונה במשטרה לאחר שאלמונים השחיתו ציוד במקום האתר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il