X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך הודיעה החברה לבית המשפט, במסגרת התביעה של לשכת עורכי הדין, הטוענת כי מדובר בהשגת גבול המקצוע; בלשכה טוענים: זהו ניצחון נוסף במאבק במשיגי הגבול
▪  ▪  ▪

חברת שובל מערכות ניהול משפטיות בע"מ הודיעה לאחרונה לבית המשפט, כי החליטה להפסיק את פעילתה בתחום מתן שירותי ניהול מערכי גבייה, וזאת משיקולים עסקיים. החברה הודיעה, כי היא מתעתדת ומתחייבת לפעול הלכה למעשה ובזמן המיידי ליישום החלטתה זו.
מדובר בהודעה מוסכמת שהגישה החברה יחד עם לשכת עורכי הדין, שהגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים, באמצעות הוועדה להגנת המקצוע, תביעה לצו מניעה ולמתן פיצויים נגד חברת שובל מערכות ניהול משפטיות בע"מ, וחברות נוספות שלהן בעלי מניות משותפים.
הלשכה טענה, באמצעות עורכי הדין אסף פוזנר ועודד אפיק ממשרד עו"ד חיים קמחי ושות', שהחברה מבצעת פעולות משפטיות שונות בתחום ההוצאה לפועל, לרבות ייצוג לקוחות בהליכים משפטיים שונים וניסוח מסמכים משפטיים עבורם.
על-פי ההודעה שהוגשה כעת, וקיבלה תוקף של פסק דין על-ידי השופט בעז אוקון, בתוך שלושה חודשים ממועד פסק הדין תחדל שובל מלהחזיק משרדים לצורך ניהול הגביה ולא תעסיק עובדים לצורך כך.
עו"ד גד שילר, יו"ר הוועדה להגנת המקצוע בלשכה, מעריך שבמסלול דומה יצעדו חברות גביה ומסיגי גבול נוספים, זאת בשל קשייהם של גופים אלה להמשיך בעיסוקם בעקבות סירובם של עורכי הדין לעבוד עימם.
לדבריו, מודעות זו בקרב עורכי הדין התחזקה בעקבות פסק הדין, שניתן בעתירת "פיצוי נמרץ" לבג"צ לפני מספר חודשים, וחיזק את מעמדו של כלל 11ב' לכללי האתיקה של לשכת עורכי הדין, האוסר על עורכי דין לקבל עבודה משפטית באמצעות תיווכו של גוף שלא הוסמך ליתן שירותים משפטיים.
בית המשפט אישר, כאמור, את הודעתם המוסכמת של הצדדים, לפיה לאור הפסקת פעילותה של הנתבעת שובל מתייתר הצורך להמשיך ולדון בתביעה.
ת.א. 4357/02 לשכת עורכי הדין בישראל נ' שובל מערכות ניהול משפטיות בע"מ ואח'

תאריך:  07/11/2004   |   עודכן:  07/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
לפי הדיווח, פקחים בינלאומיים שערכו ביקור פתע במצרים לפני שלושה שבועות גילו שאריות פלוטוניום בסמוך למתקן גרעיני; במצרים מכחישים: אין לנו תוכניות גרעין חשאיות; דיפלומטים בווינה מאשימים את ראש הסוכנות ברדאעי בהעלמת עין
אלונה קורן
לדבריהם, מניית טבע מהווה את אחת מהזדמנויות ההשקעה האטרקטיביות ביותר כיום; "מצב התעשייה הגנרית לא היה טוב יותר מעולם. זאת למרות השחקנים החדשים מהודו וממזרח אירופה שנכנסו לשוק, ולמרות האישור הצפוי לתרופת אנטגרן, המתחרה בקופקסון"
מיכאל דבורין
זאת על פי דירוג Israel Technology Fast 50 של משרד רואי החשבון והייעוץ דלויט-בריטמן-אלמגור; במקום השני דורגה חברת VersaMed ובמקום השלישי - חברת Schema
אלונה קורן
המשך הפעלת מנגנוני ההצמדה הקיימים מבטיחים ניטרליות במיסוי ומניעת מיסוי יתר או חסר; החוק הקיים הוטמע היטב ועלות הפעלתו זניחה - בעוד שביטול החוק כרוך בעלויות ובמורכבות תפעולית
גלית יצחק
דבורה גיטאי ממכללת מדיסין מציינת כללים, סוגים וטיפים לשתיית תה על-פי הרפואה הסינית; התה הירוק עוזר לפעילות מערכת העיכול ומסייע להפחתה במשקל; גרגירי אוכמניות טובים לטיפול בדלקות בדרכי השתן; מליסה מונע נדודי שינה ועצבנות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il