X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
למעלה מ-1,000 לומדים חרדיים, גברים ונשים בנפרד, במסלולים השונים לתואר אקדמי; בקריה האקדמית הדגש הוא על היישומיות ואפשרויות ההשתלבות בעבודה; לראשונה נפתח בקמפוס מסלול לתואר שני במינהל עסקים
▪  ▪  ▪

נפתחה שנת הלימודים בקמפוס החרדי באור יהודה בהשתתפות הרב הראשי לישראל, יונה מצגר, ראש הקריה האקדמית רנן הרטמן, דיקני הפקולטות ומנהל הקמפוס החרדי הרב יחזקאל פוגל. בשנת הלימודים הנוכחית ילמדו בקמפוס החרדי למעלה מ-1,100 סטודנטים חרדיים לתואר ראשון במסלולי הלימוד השונים.
בדברי הפתיחה ציין הרב פוגל את ייחודיותו של הקמפוס החרדי, כמסגרת שנועדה לאפשר לציבור החרדי לרכוש תואר אקדמי ולהשתלב במקצועות מפרנסים וכל זאת בחברה חרדית ובאווירה הולמת. תנאי הקבלה לקמפוס החרדי עוצבו במיוחד כדי שיוכלו לענות על הצרכים המיוחדים של הלומדים החרדיים.
אחד האמצעים להכשיר את הנרשמים אשר הינם חסרי רקע קודם בלימודי חול לקראת הלימודים האקדמיים, הן המכינות הקדם-אקדמיות המקנות לנרשם את התשתית ההכרחית ללימודים.
רנן הרטמן, ראש הקריה האקדמית, ציין כי הקמפוס החרדי, כמסגרת לימודים ייחודית לציבור החרדי, מהווה פריצת דרך עבור אלה המבקשים לרכוש תואר אקדמי ולעשות לביתם.
עוד אמר, כי בעוד שבאוניברסיטאות המגמה היא עידוד וטיפוח המחקר, הרי בקריה האקדמית המגמה היא יישומית ולאפשר לימוד המקצוע והשתלבות בעבודה. על כן, רואה עצמה הקריה מחוייבת לעשות להשמת הבוגרים אשר יסיימו את לימודיהם בהצטיינות ולדאוג לקליטתם במקומות עבודה.
הרב הראשי לישראל הגר"י מצגר שליט"א ציין, כי הקמפוס החרדי מהווה ציון דרך חשוב בחיזוק הברית שבין זבולון ויששכר, כפי שהיה בכל הדורות. "אחד הלומדים ציין באוזני, שבהפסקות בין ההרצאות מדברים הנוכחים בלימוד. רק במקום הרואה עצמו מחוייב לאווירה תורנית הולמת, תוך מודעות עצמית גבוהה יכולה להיווצר מסגרת חיובית כל כך, שיש עמה בשורה לאלה הנאלצים לעבוד למחייתם", הדגיש הרב הראשי.
בעצרת נפרדת למאות הנשים ונערות שנרשמו ללימודים נשאו דברים ד"ר ריבי שלינגר, דיקנית הסטודנטים, רבקה פאלוך, יועצת ראש הממשלה לענייני דת ועו"ד גאולה אבידן, סגנית דיקנית הסטודנטים.
ד"ר ריבי שלינגר, דיברה על תפקידה כמתאמת בין התלמידות לצוות ההוראה, והבטיחה לעשות הכול כדי למקסם את הישגיה האקדמיים של כל תלמידה בקמפוס.
עו"ד גאולה אבידן הדגישה בדבריה, כי צוות ההוראה בקמפוס החרדי יעקוב מקרוב אחר ההישגים של הלומדות כדי שניתן יהיה לסייע בידן לעמוד במשימת הלימודים ולהפיק את מירב התועלת.
רבקה פאלוך עמדה בדבריה, על חשיבות רכישת מקצוע אקדמי המאפשר השתלבות בעבודה ולסייע בעבודת הבית. "שלא כמו בעבר, היום קבלת תפקיד והתקדמות בעבודה כרוכה בתואר אקדמי. דווקא לנשים חרדיות, הרואות את ייעודן בעזרה לביסוס הבית לתורה - חשוב לרכוש תואר אקדמי ולתרום בכך לביסוס הכלכלי של המשפחה. לא המחקר חשוב לנו, אלא הפרנסה", הדגישה פאלוך.
בקמפוס החרדי מתקיימים מסלולי לימוד לתואר ראשון במשפטים, וכן לימודים לתואר ראשון במינהל עסקים עם התמחויות בחשבונאות (ראיית חשבון), שיווק ופרסום, מימון ושוק ההון וניתוח מערכות מידע.
הקמפוס החרדי הינו המוסד היחיד לחרדים המעניק למעוניינים להשתלם במקצוע ראיית חשבון פטור מ-13 בחינות (מתוך 15) של מועצת רואי החשבון בישראל. השנה נפתח, לראשונה בקמפוס, מסלול לימודים לתואר שני במינהל עסקים (M.B.A). הלימודים בקמפוס מתקיימים בימים נפרדים לגברים ונשים, תוך הקפדה על מרצים לגברים ומרצות לנשים.

תאריך:  08/11/2004   |   עודכן:  08/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
רוב החולים המאובחנים בישראל מתגלים בשלב מתקדם של המחלה, עקב ההיענות הנמוכה לעריכת הבדיקות לגילוי מוקדם; כאשר המחלה מתגלה בשלב מוקדם, סיכויי הריפוי מגיעים לכ-90%
אורלי ממן
אולמרט הנחה את הרשות לתכנון כח אדם במשרדו לפעול להגמשה נוספת של הקריטריונים כדי להגדיל את מיצוי ההטבות והמענקים
רנית נחום-הלוי
ועדת הכספים התכנסה לאשר מקדמות למפונים בסך של 30 מיליון ש"ח; ח"כ דני בנלולו נעדר מההצבעה, בעקבות לחצים שהופעלו עליו, ח"כ בלומנטל נכנסה להחליפו; בכך הושג רוב למתנגדים לאישור המקדמות - מה שהוביל להודעת יו"ר הוועדה על דחיית ההצבעה
הדר פרבר
סילבן שלום נפגש עם עמיתו הסיני; לדבריו אירן מגבירה את מעורבותה בטרור החיזבאללה ובעירק וכי יש להעביר את הנושא למועצת הביטחון של האו"ם בהקדם
נועם שרביט
מעצרה של אורית מרקוביץ' (45) הוארך ב-4 ימים; היא חשודה שהבטיחה לעשרות אזרחים לבטל צווי הריסה שהוצאו נגד בתיהם ולהפחית את חובות הארנונה שלהם לרשויות המקומיות באזור תל אביב; תמורת ההבטחות, היא שלשלה לכיסה עשרות אלפי שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il