X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בטקס חנוכה ישתתף שר החקלאות, ישראל כ"ץ; ראש המועצה האזורית אשכול: "דרך השדות" היא האמצעי הטוב ביותר להציג בפני ילדים ומבוגרים, את העולם שמאחורי הירקות, הפירות והפרחים שנמצאים על המדפים
▪  ▪  ▪

שר החקלאות, ישראל כ"ץ, יחנוך בשבוע הבא (15.11.04) את "דרך השדות" שהוכשרה בחבל הבשור. הטקס יתקיים על הדרך, שאורכה 20 ק"מ ועבירה לכל סוגי כלי הרכב, חושפת את הנוסעים בה למגע בלתי אמצעי עם החקלאות העשירה והפורחת של חבל הבשור. בטקס נציגי הקרן הקיימת לישראל ומשרד התיירות שסייעו בהכשרת הדרך ופתיחתה לציבור.
ראש המועצה האזורית אשכול, אורי נעמתי, ציין כי "דרך השדות" היא התשובה הניצחת לכל מי שמיהר להספיד את החקלאות בישראל. "דרך השדות" היא האמצעי הטוב ביותר להציג בפני הילדים, וגם בפני המבוגרים, את העולם שמאחורי הירקות, הפירות והפרחים שנמצאים על המדפים.
דרך השדות חושפת את השדות, חממות ופינות חמד אקזוטיות, משאיות ענק עמוסות גזר ותפוחי אדמה, לצד בתי גידול חבויים של תבלינים ופרחי נוי - עולם עשיר, מרתק ומגוון, חוויה שכולה במרחב הפתוח.
המבקרים ב"דרך השדות" יוכלו להעזר בהדרכה מקצועית וללמוד, בהתאם לעונות השנה, איך מוציאים תפוחי אדמה מתוך האדמה, כיצד קוצרים חיטה, איך נראה פרדס של פומליות, איך מגדלים וקוטפים עגבניות צ'רי במנהרות פתוחות, מהי השקיה ב"קו-נוע", איך נראה שדה בוטנים, או צנוניות, ומה זו טפטפת.
האורחנים ומפעילי התיירות יספקו לקהל הרחב הדרכה המספרת את סיפורה המרתק של החקלאות וכן שפע של חוויות, הפעלות, טעימות והפתעות. בחבל הבשור שפע מקומות לינה כפרית ואטרקציות תיירותיות.
הכניסה ל"דרך השדות" היא מקיבוץ צאלים - כביש 222 (סיומה של דרך הבשור). לפני שער הקיבוץ פנייה ימינה וממנה עולים על דרך המלך ("דרך השדות") בכיוון מערב. הדרך משולטת לכל אורכה.

תאריך:  08/11/2004   |   עודכן:  08/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
פרישת המפד"ל מהקואליציה עד יום ג' בשעה 19:30; הלשכה מסכמת את פעילות סיעת המפד"ל ומציינת כי ההישארות בקואליציה סייעה במניעת פינוי מאחזים: ח"כ איתם "הספיד" את שותפות מפלגתו עם הממשלה ואמר: חברינו היו אצלו היום בפעם האחרונה
מחלקה ראשונה
הפסל של יעל ארצי יוצג באתר הנצחה חדש לגירוש יהודי ספרד
מירב לוי
פרויקט השמת בוגרים הוקם במטרה לתת את שירותיו לבוגרי תוכנית MBA למצטיינים של בית הספר לניהול; התוכנית נכנסת לשנתה השניה ומונה 34 סטודנטים
מחלקה ראשונה
בזכיינית ערוץ 2 'רשת' מתחילים בתוכנית מיוחדת בנושא קריאת ספרים; המופע "מסיבה מהספרים" הינו חלק מהיוזמה של בנק הפועלים, שמטרתה: שינוי יסודי של הרגלי הקריאה של ילדים ובני נוער בישראל
אורלי ממן
הצרכנים חוששים מעולם בסגנון הסרט "דוח מיוחד" של טום קרוז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il