X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
העיריה חנכה החודש את יחידת ה"שיטור המשולב" של המשטרה והפיקוח העירוני, וזו פתחה במבצע הראשון שלה נגד בעלי הפיצוציות, המשאירים את העסק פתוח עד לשעות הקטנות של הלילה; ראש העיריה: יש חשיבות עליונה לשמירה על צביונה השקט של העיר
▪  ▪  ▪
לשמור על השקט בעיר. רוכברגר

יחידת ה"שיטור המשולב" של המשטרה והפיקוח העירוני שנחנכה החודש ברמת השרון, רשמה השבוע את המבצע הראשון שלה, שהתמקד הפעם בבעלי "פיצוציות" שעברו על חוק העזר העירוני והשאירו את העסק שלהם פתוח עד השעות הקטנות של הלילה.
לאחר התראות רבות וגמישות שהפגינה העיריה לאורך תקופה כלפי בעלי ה"פיצוציות", החליטו בעיריה להתחיל באכיפת החוק, ובסך הכל נרשמו 10 דוחות על-סך 660 ש"ח כל אחד, נגד בעלי העסקים שפגעו במנוחת התושבים.
ה"שיטור המשולב", פרי יוזמתו של ראש העיריה, איציק רוכברגר, קרם עור וגידים במהלך החודשים האחרונים. העיריה דאגה להכשרת ניידת שיטור מיקצועית, והמשטרה מצידה תרמה את כוח האדם המקצועי (שוטרים), שיפעלו אך ורק בתחומי העיר רמת השרון.
כוח השיטור המשולב אמור לטפל בכל נושא אכיפת החוק בעיר, ובכלל זה באכיפת חוקי העזר העירוניים, כשהוא מפגין נוכחות בשטח. כן ייערכו סיורים ליליים בגנים ובנקודות המפגש של בני הנוער, במטרה להפגין נוכחות ולשמור על הסדר הציבורי.
ראש העיר רוכברגר ציין, כי הוא רואה חשיבות עליונה בשמירה על צביונה השקט של העיר ושמירה על שעות המנוחה של התושבים. "כוח השיטור המשולב שנכנס לפעילות, יעזור לנו לתת שירות טוב יותר לתושבים, בין היתר גם באכיפת חוקי העזר", אמר.
עיריית רמת השרון רכשה ניידת שיטור קבועה, שתיתן מענה מיידי לקריאות חירום של תושבי העיר, כאשר בכל קריאה ייצאו יחד שוטר ופקח עירוני. פעילות השיטור המשולב יצאה לדרך בתחילת חודש נובמבר, ומהווה עליית מדרגה ברמת השירות שניתן לתושבים, תחסוך זמן וביורוקרטיה בעיתות חירום ותיתן מענה בזמן מהיר לקריאות מצוקה, שבדרך כלל מגיעות לתחנת משטרת גלילות.

תאריך:  09/11/2004   |   עודכן:  09/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
טיול בנופי מדבר על שפת נחל צין, ספורט, בריאות ושפע אטרקציות והפתעות בדרך
מחלקה ראשונה
במסגרת שבוע פעילות חינוכית מיוחד בבתי הספר התיכוניים בעיר דיסלדורף בגרמניה, תבוצע היצירה בבתי הספר על-ידי התזמורת הסימפונית של העיר
אלונה קורן
האוצר: פרויקט הגז הוא בעל כדאיות כלכלית גבוהה ביותר, המהווה תמריץ לפיתוח משק הגז והאנרגיה בישראל; המעבר לייצור חשמל באמצעות גז - עתיד להוזיל משמעותית את עלויות ייצור החשמל, ממנו ייהנה כלל המשק
מחלקה ראשונה
הסרט התקבל לשני פסטיבלים בינלאומיים בהודו ולפסטיבל הבינלאומי של בנקוק
נועם שרביט
השופטת אלשיך: "עמדת הביטוח הלאומי, המסרב לכלול רכיב זה בגמלה, נראית על פניה תמוהה ונוגדת את פסיקתם העדכנית של בתי הדין לעבודה"; ההחלטה ניתנה בתביעה שהגישו 35 עובדים מחברת קומגייטס, המצויה בהליכי פירוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il